    From: "chillin" <c...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: OT Rzepa-online platna :(
    Date: Tue, 8 Apr 2003 01:29:40 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@sasiad.lublin.tpsa.pl

    Wzorem największych serwisów???? Konkrety proszę! Które serwisy? Które
    gazety? Bo jakoś nie mogę wyczuć tych trendów.
    Nie będzie mnie stać na wykupienie licencji. 150 mcznie? No thank you. Będę
    sobie archiwizował wydania rzepy, po roku "zaoszczędzę" na pożądnego
    twardziela, na którym wszystko sobie będę trzymał. Żałosne? Polska to nie
    TVN brachu. Rzepa żąda za dużo kasy

    Kto wie, może będą tacy, którzy będą oferowali archiowizację wydań onlinowej
    rzepy...oraz innych światowych serwisów...?

    Ideał sięgnął bruku.