  • 1. Data: 2002-06-03 15:41:12
    Temat: [OT] Billing z NOMu
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Jakos mala taka fakture dostalem ;)
    Mam pytanie czy ktos juz zamawial billing z NOMu i ile mniej wiecej wyszlo
    mu za to???

    --
    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-06-03 17:09:25
    Temat: Re: [OT] Billing z NOMu
    Od: "qb" <q...@q...qb>

    No wiec, ja wlasnie dzis caly dzien probuje sie do nich dodzwonic i slysze,
    ze numer kierunkowy zajety ...
    Wyglada ,ze wszyscy rzucili sie na te bilingi....
    A moze ktos z nimi juz rozmawial w sprawie reklamacji faktur ? Planuje
    poruszyc ten watek jak juz sie do nich dodzwonie, bo jesli faktycznie te
    faktury mozna podwazyc, to moze oznaczac, ze kiedys dostane rachunek od TPsy
    za te rozmowy....

    pozdr

    qb

  • 3. Data: 2002-06-03 17:45:31
    Od: "Marcin" <m...@i...pl>

    Mój rachunek za usługi NOM wyniósł 0,35 zł - znaczek pocztowy kosztuje1,10
    zł ;)

  • 4. Data: 2002-06-03 18:15:33
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Marcin <m...@i...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:adg9v7$437$...@n...tpi.pl...
    > Mój rachunek za usługi NOM wyniósł 0,35 zł - znaczek pocztowy kosztuje1,10
    > zł ;)

    Ależ nie mówcie ciągle o tym 1.10 za znaczek. Przecież takie firmy płacą za
    listy ryczałtem.

  • 5. Data: 2002-06-03 21:59:58
    Od: "BUCKS" <b...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "corner" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dyskusyjnych napisał:adg9v7$437$...@n...tpi.pl...
    > >
    > Ależ nie mówcie ciągle o tym 1.10 za znaczek. Przecież takie firmy płacą

    Poza tym firma jest zobowiązana do wystawienia faktury za usługi które
    świadczy, więc nie mogą sobie wybierać komu wystawić a komu nie.
    Z drugiej strony jest to masówka, więc chyba aż tak źle nie będzie, kilku
    takich klientów zawsze się znajdzie.
    BTW: Ja mam do zapłacenia 400x więcej ale i tak nie jest źle :-)

  • 6. Data: 2002-06-04 06:21:00
    Od: Mariusz Borowski <m...@e...pw.edu.pl>

    > Jakos mala taka fakture dostalem ;)
    > Mam pytanie czy ktos juz zamawial billing z NOMu i ile mniej wiecej wyszlo
    > mu za to???

    Jak na razie NOM nie dogadał się z TPSA w sprawie bilingu. Mi kobieta
    powiedziała ,aby dzwonić pod koniec tego tygodnia w tej sprawie. To samo
    twierdziła również tydzień temu, tylko chodziło o koniec poprzedniego
    tygodnia :-( Mam nadzieję jednak, że w końcu można będzie otrzymać ten
    biling.

    Pozdrawiam,
    Mariusz.

  • 7. Data: 2002-06-04 06:44:17
    Od: DA_none <d...@e...webmedia.pl>

    Mariusz Borowski <m...@e...pw.edu.pl> wrote:

    > Jak na razie NOM nie dogada? si? z TPSA w sprawie bilingu. Mi kobieta
    > powiedzia?a ,aby dzwoni? pod koniec tego tygodnia w tej sprawie. To samo
    > twierdzi?a r?wnie? tydzie? temu, tylko chodzi?o o koniec poprzedniego
    > tygodnia :-( Mam nadziej? jednak, ?e w ko?cu mo?na b?dzie otrzyma? ten
    > biling.

    heh mi powiedzieli ze do mnie sie ktos odezwie w sprawie bilingu.
    jak sia zapytalem o cene bilingu to powiedzieli ze nie wiedza :)
    fajna firma

    aopropo rachunku to czy mozna go zaplacic w BOK'u TPSA ?

    > Pozdrawiam,
    > Mariusz.

    DA_none

  • 8. Data: 2002-06-04 07:00:35
    Od: "Rafal Rajczuk" <r...@S...onet.pl>

    > aopropo rachunku to czy mozna go zaplacic w BOK'u TPSA ?

    Na dołączonej do każdego, jak mniemam, rachunku notce od prezesa
    Arendarskiego jest napisane, że można i to bez prowizji.

    Rafał

  • 9. Data: 2002-06-04 07:04:07
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Mon, 3 Jun 2002 20:15:33 +0200), "corner"
    <c...@i...pl> był(a) napisał(a):

    >Ależ nie mówcie ciągle o tym 1.10 za znaczek. Przecież takie firmy płacą za
    >listy ryczałtem.

    No więc to jest mit o tych ryczaltach. Ryczałtem wychodzi DROŻEJ.
    Pytalem na poczcie, bo w firmie, gdzie teraz pracuję wysyłamy dużo
    przesyłek. I poszedłem spytać, czy przy dużej ilości nie ma zniżek.
    Pani stwierdziła, że nie ma, że są ryczałty lub umowy na druki zwrotne
    na koszt odbiorcy (jak to robi np. mBank do odesłania dokumentów), ale
    to jest nadal liczone i za taką usługę to właśnie wręcz drożej
    wychodzi...

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 10. Data: 2002-06-04 07:07:18
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Mon, 3 Jun 2002 23:59:58 +0200), "BUCKS"
    <b...@n...poczta.onet.pl> był(a) napisał(a):

    >Poza tym firma jest zobowiązana do wystawienia faktury za usługi które
    >świadczy, więc nie mogą sobie wybierać komu wystawić a komu nie.

    E, ale chyba może umożyć kwoty niższe niż x.

    >Z drugiej strony jest to masówka, więc chyba aż tak źle nie będzie, kilku
    >takich klientów zawsze się znajdzie.

    Kilku? Raczej większość ludzi (nie firm). Mało kto dzwoni dużo
    pozamiejscowych. Mi wyszło 4zł za te całe pół roku... Z innego
    telefonu, służbowego, za miesiąc wyszło poniżej 1zł. Jeśli NOM będzie
    regularnie fakturował, to na mnie padną, bo dzwonię pozamiejscowo
    rzadko, bardzo rzadko. A znam ludzi, co prawie wogóle nie dzwonią! Jak
    ktoś nie lubi noma, to niech zadzwoni raz na miesiąc jeden impuls.
    Padną na fakturach, wysyłaniu, obsludze księgowo-sprzedażnej...