    From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [OT] Billing z NOMu
    Date: Tue, 04 Jun 2002 09:04:07 +0200

    Dnia pewnego pięknego (Mon, 3 Jun 2002 20:15:33 +0200), "corner"
    <c...@i...pl> był(a) napisał(a):

    >Ależ nie mówcie ciągle o tym 1.10 za znaczek. Przecież takie firmy płacą za
    >listy ryczałtem.

    No więc to jest mit o tych ryczaltach. Ryczałtem wychodzi DROŻEJ.
    Pytalem na poczcie, bo w firmie, gdzie teraz pracuję wysyłamy dużo
    przesyłek. I poszedłem spytać, czy przy dużej ilości nie ma zniżek.
    Pani stwierdziła, że nie ma, że są ryczałty lub umowy na druki zwrotne
    na koszt odbiorcy (jak to robi np. mBank do odesłania dokumentów), ale
    to jest nadal liczone i za taką usługę to właśnie wręcz drożej
    wychodzi...

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)