  • Data: 2019-04-20 19:12:17
    Temat: Re: OFE - decydujące starcie
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-04-20 o 17:59, Kris pisze:

    > Bez większego znaczenia co tam jest zawarte
    > Można po prostu oszacować ile zarabia nauczyciel
    > A że tam 13tka, dodatek wiejski itp toz to tez pieniądze są
    Ww. nauczyciel to radny. Jak znam życie, to on nie na 18-tu godzinach
    pensum jedzie, tylko jak to w takich sytuacjach zwykle wygląda - oprócz
    etatu, zapewne ma jeszcze
    a. nadgodziny
    b. SKS-y i inne zajęcia pozalekcyjne
    c. dodatek uznaniowy.

    To mu i 5 brutto wyjdzie.

    Większość jednak według siatki zarabia

    > Są rozbieżności ile zarabiają, inaczej podają nauczyciele inaczej w TVP a inaczej w
    TVN to i zerknąłem jak jest w praktyce

    Wnioski wyciągasz na podstawie jednego przypadku, dodatkowo związanego z
    lokalną polityką. Proszę cię.

    > Zgoda
    >
    > A czy ja kogoś krytykuję?
    > Czy napisałem że to co zeznaniach jest to mało czy dużo?

    Ja ci mogę podać przykład 30tys rocznie. I czy to zmieni twój punkt
    widzenia?

    --
    Pete