  • Data: 2019-04-21 09:43:23
    Temat: Re: OFE - decydujące starcie
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 21 kwietnia 2019 08:08:38 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > Nigdzie tak nie pisałem. Mylisz mnie chyba z kimś innym

    Przepraszam
    O tych 3 latach pisał użytkownik o nicku r...@k...pl

    > A zastanowiłeś się dlaczego?
    > Dlaczego świetni nauczyciele pracują w szkołach niepublicznych?

    W małej mieścinie mieszkam i tu tylko jedna szkoła niebuliczna z prawdziwego
    zdarzenia+ jeszcze szkoła katolicka i z tego co widzę Matejkow tam deficyt
    Generalnie dbają o wysoką średnią ocen swoich uczniów żeby się na spotkaniach przed
    rekrutacjami pochwalić
    A dzieciaki później trafiają do porządnej szkoły średniej i tam jest szybka
    weryfikacja.
    Ale to obserwacje moje z jednej mieściny i absolutnie nie uogólniam
    Moja córka po porządnym gimnazjum niepublicznym poszła do szkoły średniej która od
    lat słynie z wysokiego poziomu nauki i dyscypliny(m.in mundury).
    Ci z niepublicznego gimnazjum kiepsko tam w porównaniu wypadają, Szczególnie w
    naukach ścisłych

    > Jak już ostatnie dinozaury (pasjonaci, ew ludzie którzy mają gdzie
    > mieszkać) w szkołach wyginą, to zostaną sami ludzie, których nikt
    > nigdzie indziej nie zatrudnił.
    > W aktualnych czasach ci co mają choć trochę oleju w głowie nigdy się nie
    > zdecydują na karierę siłaczki.

    Może i tak być ale niekoniecznie. Nie ma przymusu być nauczycielem a póki co jakiś
    braków kadrowych w szkołach nie ma i nauczyciele masowo bezrobotnymi nie są. Więc
    chyba tragedia nie ma albo wszyscy to te dinozaury co maja gdzie mieszkać

    > I będzie jeszcze większe ujadanie na nauczycieli, że marnie uczą, że
    > korki trzeba opłacać, itp itd.
    Albo do prywatnej szkoły poślą i ładną średnią uczniak przyniesie żeby można było się
    pochwalić

    > Ale żeby to przewidzieć, to trzeba spojrzeć nieco szerzej niż TVPiS poda
    > w przekazie dnia.

    A przekaz dnia z tvn to bardziej wiarygodny jakiś?

    > Równia pochyła.

    Póki co strajkujący nie domagają się jakiś zmian systemowych tylko najzwyczajniej
    kasy dla siebie.
    A ustaliliśmy już że nawet jakby tego tysiaka im PIS dołożył to Matejkami nagle się
    nie staną