  • Data: 2019-04-20 21:19:07
    Temat: Re: OFE - decydujące starcie
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 20 kwietnia 2019 20:15:01 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > Każdemu belfrowi się trafią godziny ponadwymiarowe np. zastępstwa
    > za chorego kolegę.

    Też tak czułem, szczególnie widząc że w telewizjach paski nauczyciele pokazywali i
    tam wyglądało jak wyglądało(w zależności czy w tvp czy w tvn). A pit prawdę powie
    pitów nie pokazywali.

    > Wskaż, który przewodniczący ZZ nie jest politykiem.

    Pewnie każdy co tylko potwierdza to co mówię że nauczyciele dali się wkręcić w
    polityczną grę

    > Proszę, nie odwracaj kota ogonem. Sam stwierdziłeś, że na podstawie
    > oświadczeń widać że nauczyciele nie zarabiają tyle ile podają w TVNie.

    Bądź precyzyjny albo po prostu nie manipuluj- napisałem jedynie o 4+1 przypadkach

    > Poczytaj swoje wcześniejsze posty.

    W pierwszym poście podałem co znalazłem w 4 oświadczeniach= pensja znajomej
    nauczycielki
    W drugim napisałem ze od lat rządy nauczycieli ignorowały
    A dalej to już o malarzach pokojowych i tych od bitwy pod Grunwaldem było.