  • Data: 2019-04-20 20:15:00
    Temat: Re: OFE - decydujące starcie
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-04-20 o 19:48, Kris pisze:
    > W dniu sobota, 20 kwietnia 2019 19:12:14 UTC+2 użytkownik Pete napisał:
    > itp toz to tez pieniądze są

    > Mniej więcej tak wychodziło

    > Tak twierdzisz bo w tvn mówili czy jakieś inne źródło wiarygodne masz

    mam

    > Bo ja jakiegoś pecha mam skoro 4 których oświadczenia widziałem i jedna która znam
    zarabiają więcej jak siatka
    > Ja bym zaryzykował stwierdzenie ze mało który wg siatki zarabia.

    Każdemu belfrowi się trafią godziny ponadwymiarowe np. zastępstwa
    za chorego kolegę.
    Ale żeby zarobić 60tys to naprawdę trzeba mieć lokalne układy.
    Uwierz mi, znam temat od podszewki.

    > 4+1 dla ścisłości
    > Nawet nie wiem czy z opozycji czy z od rządzących na danym terenie oni byli
    > Z polityką to póki co Broniarz się związał i wciągnął w to nauczycieli

    Wskaż, który przewodniczący ZZ nie jest politykiem.

    > Jakie wnioski?
    > Podałem tylko fakty a wnioski to Ty pewnie z tego wyciągasz

    Proszę, nie odwracaj kota ogonem. Sam stwierdziłeś, że na podstawie
    oświadczeń widać że nauczyciele nie zarabiają tyle ile podają w TVNie.

    > No i ok

    > A jaki mam punkt widzenia?

    Poczytaj swoje wcześniejsze posty.
    --