  • Data: 2019-04-20 17:59:04
    Temat: Re: OFE - decydujące starcie
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 20 kwietnia 2019 14:40:00 UTC+2 użytkownik Wojciech Bancer napisał:

    > Dopóki nie zobaczysz rozliczenia za takie pensje, to trudno cokolwiek powiedzieć
    > "co" tam jest zawarte.

    Bez większego znaczenia co tam jest zawarte
    Można po prostu oszacować ile zarabia nauczyciel
    A że tam 13tka, dodatek wiejski itp toz to tez pieniądze są

    > A w ogóle to po co zaglądać innym do kieszeni?
    Są rozbieżności ile zarabiają, inaczej podają nauczyciele inaczej w TVP a inaczej w
    TVN to i zerknąłem jak jest w praktyce

    >Skoro sami
    > twierdzą (znaczna część osób, które protestują), że zarabiają za mało w stosunku
    > do nakładów pracy które ponoszą, to w ramach rozsądku należy to uszanować,

    Zgoda
    > a nie odgórnie krytykować.

    A czy ja kogoś krytykuję?
    Czy napisałem że to co zeznaniach jest to mało czy dużo?