  • 11. Data: 2011-02-07 19:33:16
    Temat: Re: OF w dół
    Od: spammtrapp <s...@g...pl>

    W dniu 2011-02-07 20:26, n...@p...onet.pl pisze:

    > Ktoś już może na szybkiego policzył kwotę minimalną? ;)

    1029,91 da 4,61% (nie uwzgledniam złocisza z lokat zalozonych przez
    skarbonkowe)

  • 12. Data: 2011-02-07 20:02:12
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Maruda wrote:

    > Przecież to wszystko stajnia Leszka Czarneckiego.
    > Jeden ch.., jak możnaby to dosadnie określić.

    Ale formalnie dwa niezależne banki. Jeżeli umawiają się, co do
    zmiany warunków dla klientów to jest to zmowa...

    witrak()

  • 13. Data: 2011-02-07 21:23:59
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Ale formalnie dwa niezależne banki. Jeżeli umawiają się, co do
    > zmiany warunków dla klientów to jest to zmowa...
    >
    > witrak()

    a jak im to udowodnisz?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 14. Data: 2011-02-07 22:57:32
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    RobertS wrote:

    > a jak im to udowodnisz?

    Nie muszę :-)
    Wystarczy korelacja czasowa co do 0.01% i czasowa co do dnia ;-)

    witrak()

  • 15. Data: 2011-02-07 23:16:24
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>

    Rafał <a...@m...invalid> napisał(a):

    > Ależ skąd, wszystko wraca do normy po prostu. To te ostatnie 3 lata
    > rozpieściły co niektórych.

    Inflacja na poziomie 3%, lokaty w najbardziej dynamicznych bankach na
    poziomie 4-4,5%. Myślę, że ta sytuacja jest cholernie daleko od definicji
    rozpieszczania.

  • 16. Data: 2011-02-08 07:02:38
    Od: Maruda <n...@c...pl>

    W dniu 2011-02-08 00:16, Tomasz Opalski pisze:

    > Inflacja na poziomie 3%, lokaty w najbardziej dynamicznych bankach na
    > poziomie 4-4,5%. Myślę, że ta sytuacja jest cholernie daleko od definicji
    > rozpieszczania.

    To znaczy, że mało jest chętnych do podejmowania ryzyka gospodarczego i
    brania na to kredytów. Jak to rokuje dla gospodarki, dopowiedzcie sobie
    sami.
    Trza kupować cukier.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.