  • 1. Data: 2011-02-07 07:51:24
    Temat: Getin Online w dół i Idea Bank w dół
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

    Cała rodzina.

  • 2. Data: 2011-02-07 17:27:01
    Temat: Re: Getin Online w dół i Idea Bank w dół
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Bogdan wrote:
    > Cała rodzina.

    Czy ktoś ma zapisane dokładnie jakie były stopy oproc. dla
    "idealnych" przed obniżką - tak koło 20 stycznia ?

    Albo lepiej tabele oprocentowania w pdfie ?

    Pozdr.

    witrak()

  • 3. Data: 2011-02-07 17:28:53
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 7 Lut, 18:27, "witrak()" <w...@h...com> wrote:

    > Czy ktoś ma zapisane dokładnie jakie były stopy oproc. dla
    > "idealnych" przed obniżką - tak koło 20 stycznia ?

    3M - 5,05, 6M - 5,20, tyle pamiętam :)

  • 4. Data: 2011-02-07 19:59:40
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Tomek z Wawy wrote:

    > 3M - 5,05, 6M - 5,20, tyle pamiętam :)

    To było przez internetową stronę, czy wewnątrz serwisu przez
    przelew ? (były dwie wartości, różniące się ok ok. 0.2%).

    witrak()
    PS. Dzwoniłem do banku i zwróciłem uwagę, że przy zmianie
    wysokości oprocentowania powinno się podawać od kiedy ona
    zobowiązuje, a także powinna być gdzieś dostępna stara tabela.
    Spotkałem się ze zrozumieniem i deklaracją zgłoszenia problemu
    jako pilnego. Obiecałem jutro sprawdzić i ewentualnie donieść
    Samcikowi :-)

    witrak()

  • 5. Data: 2011-02-07 20:34:39
    Od: owp <o...@g...pl>

    > Czy ktoś ma zapisane dokładnie jakie były stopy oproc. dla
    > "idealnych" przed obniżką - tak koło 20 stycznia ?

    http://prnews.pl/pawel-lipiec/idea-bank-wygrywa-w-ra
    nkingu-lokat-bankierpl-58592.html

  • 6. Data: 2011-02-07 22:56:20
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    owp wrote:

    > http://prnews.pl/pawel-lipiec/idea-bank-wygrywa-w-ra
    nkingu-lokat-bankierpl-58592.html

    Dziękuję!

    A co z tym :
    "To było przez internetową stronę, czy wewnątrz serwisu przez
    przelew ? (były dwie wartości, różniące się ok ok. 0.2%)."

    Część zakładałem tak, a część tak i wydaje mi się, że rezultaty
    nie są takie jak się spodziewałem :-(

    witrak()