  • 1. Data: 2011-02-05 20:19:08
    Temat: Deutsche Bank vs mBank - opinie
    Od: "Wiaderko" <k...@6...com>

    Witam,
    Jestem jednym z pierwszych użytkowników konta mBank (2001r), jednak w
    związku z możliwym kredytem hipotecznym, który być może otrzymam w Deutsche
    Bank muszę u nich założyć konto i przenieść wynagrodzenie. Do tej pory
    sceptycznie podchodziłem do innych niż mBank kont bankowych, jednak
    postanowiłem z ciekawości porównać kredyty odnawialne. W mBank 15% w
    Deutsche - 12%, nie ukrywam, że facjata mi się uśmiechnęła. Do użytkowników
    Deutsche - czy jesteście zadowoleni z konta w tym banku oraz ich usług? ps.
    Muszę założyć konto niestety płatne - db Life.

    Nie ukrywam, że nie lubię być zmuszany do korzystania z usług, które mnie
    nie interesują i zawsze robię na przekór zostawiając na takich kontach max
    10 zł, ale może czas zabrać się ze swoimi ubezpieczeniami OC, akcjami
    eMaklera, kredytami odnawialnymi do korzystniejszego banku. W ramach
    ciekawostki, kiedy starałem sie w grudniu o hipoteczny w mBanku to
    obsługująca mnie agentka mBank proponowała mi ... kredyt hipoteczny w innym
    banku SIC !!! ;)

    --
    Wiaderko / gg:3446979

  • 2. Data: 2011-02-05 20:36:45
    Temat: Re: Deutsche Bank vs mBank - opinie
    Od: "JerzyR" <j...@d...pl>

    ?Bank muszę u nich założyć konto i przenieść wynagrodzenie. Do tej pory

    Wymaganie założenia konta przy kredycie hipotecznym zostało uznane za
    klauzulę niedozwoloną.
    Miałem taki wymóg wpisany w umowie z BPH, ale jak ich przejął pekao sa to
    zamknąłem konto osobiste bez problemów.

  • 3. Data: 2011-02-05 20:38:56
    Od: Sławek <s...@g...pl>

    Użytkownik "JerzyR" napisał w wiadomości grup

    > ?Bank muszę u nich założyć konto i przenieść wynagrodzenie. Do tej pory

    > Wymaganie założenia konta przy kredycie hipotecznym zostało uznane za
    > klauzulę niedozwoloną.

    Dlatego najlepiej takie konto założyć przy braniu kredytu, a następnie
    zamknąć.
    W razie potrzeby można się powołać na UOKiK

    -- Sławek

  • 4. Data: 2011-02-05 20:46:31
    Od: Piotr <y...@z...ru>

    W dniu 2011-02-05 21:19, Wiaderko pisze:
> [...]
    > Deutsche Bank muszę u nich założyć konto i przenieść wynagrodzenie. Do
    > tej pory sceptycznie podchodziłem do innych niż mBank kont bankowych,

    Ja używam kilku kont i obecnie mBankowe oceniam jako najsłabsze w
    porównaniu z konkurencją (a w 2001 było odwrotnie). Z tym że zupełnie
    nie korzystam z kredytów, więc i ocena usług może być inna niż Twoja.
    A co do DB to nie mam powodów do narzekań.

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2011-02-05 21:07:16
    Od: "Wiaderko" <k...@6...com>

    "Sławek" <s...@g...pl> wrote in message
    > Użytkownik "JerzyR" napisał w wiadomości grup

    > Dlatego najlepiej takie konto założyć przy braniu kredytu, a następnie
    > zamknąć.

    Nie jest to czasem podstawa do zerwania umowy kredytowej przez bank ?

  • 6. Data: 2011-02-05 21:35:09
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Wiaderko <k...@6...com> dared to write:
    > "Sławek" <s...@g...pl> wrote in message

    > Nie jest to czasem podstawa do zerwania umowy kredytowej przez bank ?

    Nie, ponieważ wymóg posiadania konta jako warunek otrzymania kredytu jest niezgodny z
    prawem. A po drugie, dlaczego bank miałby zrywać umowę? Żeby już w ogóle nie zarobić?

    k.

  • 7. Data: 2011-02-05 21:49:46
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

> [...]
    z prawem. A po drugie, dlaczego bank miałby zrywać umowę? Żeby już w ogóle nie

    Ale za to może się podwyższyć marża jeżeli nie będzie konta ze stałymi
    wpływami

    Darek

  • 8. Data: 2011-02-06 00:21:19
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Wiaderko" <k...@6...com> wrote in message
> [...]
    > ciekawostki, kiedy starałem sie w grudniu o hipoteczny w mBanku to
    > obsługująca mnie agentka mBank proponowała mi ... kredyt hipoteczny w

    bierzesz kredyt hioteczny i facjata ci sie uśmechneła na widok procentów na
    kredycie odnawialnym ?
    No żesz k... masz nas za idiotów ?

    george

  • 9. Data: 2011-02-06 00:55:35
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

    W dniu 2011-02-06 01:21, george pisze:

    > "Wiaderko" <k...@6...com> wrote in message

    > bierzesz kredyt hioteczny i facjata ci sie uśmechneła na widok procentów
    > na kredycie odnawialnym ?
    > No żesz k... masz nas za idiotów ?

    Skąd wiesz, może będzie miał hipoteczny na czterokrotność stopy
    lombardowej? Jak to mówią: kto bogatemu zabroni? :)

    --
    Jacek Midura

  • 10. Data: 2011-02-06 01:38:03
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Jacek Midura" <j...@...krakow.pl> wrote in message

    > Skąd wiesz, może będzie miał hipoteczny na czterokrotność stopy
    > lombardowej? Jak to mówią: kto bogatemu zabroni? :)
    >
    > --
    > Jacek Midura

    Masz rację :)
    Proponuję wziąć na "chatę" w odnawialnym skoro taki fajny.

    george.