  • 1. Data: 2011-02-06 20:19:16
    Temat: getinonline-czy da się ustanowić pełnomocników
    Od: "Anna" <a...@o...pl>

    ?witam

    czy do rahcunków i lokat zakładanych przez getinonline można ustanowić
    pełnomocników?

    moze da się do wszystkiego hurtem - to się chyba nazywa pełnomocnictwo
    ogólne?

  • 2. Data: 2011-08-14 12:21:44
    Od: "piotrv" <vmh1@WYTNIJ_TOwp.pl>

    witam
    mam takie same pytanie, na które odpowiedź wg mnie brzmi NIE ! (taka odpowiedź też
    przyszła mailem od Banku).
    to jest trochę jakby \"pułapka\" bo tylko założyciel (a dokładniej wraz jego
    telefonem komórkowym) ma dostęp do tych lokat...
    piotr

  • 3. Data: 2011-08-14 19:31:22
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "piotrv" <vmh1@WYTNIJ_TOwp.pl> wrote in message

> [...]
    > to jest trochę jakby \"pułapka\" bo tylko założyciel (a dokładniej wraz
    > jego telefonem komórkowym) ma dostęp do tych lokat...

    jedynym sposobem jest zamiana zalozonych lokat zawsze na nieodnawialne oraz
    zdefiniowanie sobie przelewow, ktore nie trzeba potwierdzac sms. Tylko w
    takiej sytuacji zakonczone lokaty albo wracaja do innego banku lub jak ma
    sie u nich ror i przelewy zdef. to kazdy po zalogowaniu moze wyslac przelew
    na te wczesniej ustanowione rachunki. Trzeba pamietac, ze te wszystkie GO
    Openy Idea maj jednakowa nakladke, ktora mocno odstaje funkcjonalnie od
    innych bankow, ale godzimy sie na to za wyzsze odsetki na lokatach. Zawsze
    tez mozna skorzystac ze stacjonarnego getina, gdzie sa pelnomocnicy oraz
    lokaty czesto w lepszej ofercie.