  • 1. Data: 2011-02-06 21:37:05
    Temat: lokaty bez belki - gdzie najlepsze i mozliwość załozenia kilku
    Od: "yt" <x...@g...pl>

    witam

    możecie coś polecić? zalezy mi na załozeniu kilku lokat bezbelkowych z
    mozliwie najwyzszym oprocentowaniem

    Dzieki za pomoc

    ft

  • 2. Data: 2011-02-06 22:52:47
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    On 6 Lut, 22:37, "yt" <x...@g...pl> wrote:

    > możecie coś polecić? zalezy mi na załozeniu kilku lokat bezbelkowych z
    > mozliwie najwyzszym oprocentowaniem

    nawet nie podałeś na jaki okres. Przejrzyj archiwum

  • 3. Data: 2011-02-07 03:17:43
    Temat: Re: Re:_lokaty_bez_belki_-_gdzie_najlepsze_i_mozliwość
    Od: "SpieprzajDziadu" <powazny@WYTNIJ_TOpoczta.fm>

    Och Zyga, nic w Tobie tak nie cenie jak inteligencje.
    Ranking lokat w archiwum, hm...Rozumiem ze kursy walut tez tam sprawdzasz?

  • 4. Data: 2011-02-07 08:14:24
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2011-02-07 04:17, SpieprzajDziadu pisze:

    > Och Zyga, nic w Tobie tak nie cenie jak inteligencje.

    Potrafisz odpowiedzieć bez obrażania?

    > Ranking lokat w archiwum, hm...Rozumiem ze kursy walut tez tam sprawdzasz?

    Tak, w archiwum. Niech zada sobie minimum trudu i przejrzy wątki choćby
    z ostatniego tygodnia. Na szybko spojrzałem i odpowiedź na swoje pytania
    znajdzie nie dalej jak 5 dni temu. Inna sprawa że w dzisiejszych
    znajdzie aktualne dane.

  • 5. Data: 2011-02-07 08:47:31
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Teraz największy % daje Idea Bank

  • 6. Data: 2011-02-08 19:00:42
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    ?Użytkownik <a...@g...SKASUJ-TO.pl>
    > Teraz największy % daje Idea Bank

    toyota bank ma 3-dniowe 4,60%
    jak po 6000 to masz odsetki bez belki
    i mozesz sobie tych lokat narobić ile chcesz
    *** blad ***

  • 7. Data: 2011-02-08 19:28:20
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >toyota bank ma 3-dniowe 4,60%
    >jak po 6000 to masz odsetki bez belki
    >i mozesz sobie tych lokat narobić ile chcesz

    Kiepsko.
    W Meritum na Silnie Zarabiającym dla kwoty optymalnej 4.68%
    "i możesz sobie tych kont narobić ile chcesz"
    mx

  • 8. Data: 2011-02-08 20:18:32
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 8 Feb 2011 20:28:20 +0100, mx napisał(a):

    > Kiepsko.
    > W Meritum na Silnie Zarabiającym dla kwoty optymalnej 4.68%
    > "i możesz sobie tych kont narobić ile chcesz"

    Nie no, rozumiem jeszcze walkę o 0,5% przy obecnych warunkach, ale o
    0,08%?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 9. Data: 2011-02-08 20:24:02
    Od: jk <j...@g...com>

    On 6 Lut, 22:37, "yt" <x...@g...pl> wrote:
    > możecie coś polecić? zalezy mi na załozeniu kilku lokat bezbelkowych z
    > mozliwie najwyzszym oprocentowaniem

    Nikt nie napisał o Polbanku, Mocno Oszczędzające 4,75%. Można założyć
    na pewno 3 konta, być może 6, nie wiem czy są jakieś warunki żeby mieć
    6.

  • 10. Data: 2011-02-08 20:27:31
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 08.02.2011 21:18, Borys Pogoreło wrote:

    > Nie no, rozumiem jeszcze walkę o 0,5% przy obecnych warunkach, ale o
    > 0,08%?

    Efekt skali :)