  • 21. Data: 2010-03-04 13:12:24
    Temat: Re: OF - lokata przedłużona
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    news:Xns9D3187DDE720Dbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik g...@o...pl ...

    _internetowa_kapita

    > no to, kurde(!!!), zmienili 2 dni po tym, jak załozyłem :(

    Nic nie zmienili, ja mowie o lokatach przez bankowosc elektr. ,
    oprocentowanie wzrasta o 0.1% dla wszystkich terminow w stosunku do oferty
    'przez wniosek internetowy'. Musisz zalozyc bezplatny ROR i dopiero masz
    dostep do tej troche lepszej oferty.

  • 22. Data: 2010-03-04 13:21:23
    Od: g...@o...pl

> [...]
    > 'przez wniosek internetowy'. Musisz zalozyc bezplatny ROR i dopiero masz

    Konkretnie jest to pięc złotych różnicy przy lokacie 10 tys. na pół roku.

  • 23. Data: 2010-03-04 13:44:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Krzysztof o...@p...onet.pl ...

> [...]
    > oferty 'przez wniosek internetowy'. Musisz zalozyc bezplatny ROR i
    > dopiero masz dostep do tej troche lepszej oferty.

    Aaaa, wszystko jasne. Dzięki.
    Z ciekawosci - jak zaloze konto, to lokaty zalozone wczesniej pojawia sie
    na nim?

  • 24. Data: 2010-03-04 14:37:00
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    ..
    > Użytkownik Krzysztof o...@p...onet.pl ...

    > Aaaa, wszystko jasne. Dzięki.
    > Z ciekawosci - jak zaloze konto, to lokaty zalozone wczesniej pojawia sie
    > na nim?

    Tak pojawia sie, ale bez opcji zerwij. Nowe lokaty zalozone przez system
    bank. intern. mozna juz zerwac przez system.

  • 25. Data: 2010-03-04 14:39:15
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    <g...@o...pl> wrote in message

    > Konkretnie jest to pięc złotych różnicy przy lokacie 10 tys. na pół roku.

    Roznica jest niewielka, ale jak ktos mysli o czestszym zakladaniu lokat w
    Meritum, to przez bank. int. zaklada sie duzo prosciej i szybciej i ma sie
    pelna samoobsluge tych lokat.

  • 26. Data: 2010-03-04 14:59:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Krzysztof o...@p...onet.pl ...

    > Tak pojawia sie, ale bez opcji zerwij. Nowe lokaty zalozone przez system
    > bank. intern. mozna juz zerwac przez system.

    a ktos tu o mercedesie pisał.
    Jak widac, lepsze to od malucha, ale ma jednak sporo ograniczen zwykłego
    sedana... ;-P

  • 27. Data: 2010-03-04 17:29:42
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    ..
    > Użytkownik Krzysztof o...@p...onet.pl ...

    > a ktos tu o mercedesie pisał.
    > Jak widac, lepsze to od malucha, ale ma jednak sporo ograniczen zwykłego
    > sedana... ;-P

    Widocznie tak maja to w systemie, ze wpisany jest inny rachunek na przelew
    po terminie zapadalnosci. Chyba nie jest to az tak duza uciazliwosc, bo
    stare lokaty sie kiedys skoncza a nowe beda juz calkiem funkcjonalne.
    Generalnie ich system jest ok, choc pewnie caly czas go beda rozwijac, bo to
    dopiero poczatki. Musisz pamietac, ze te lokaty w systemie tez zrobili
    pozniej niz udostepnili mozliwosc posiadania ror. To jest bank rozwijajacy
    sie i o tym musisz pamietac, placi wlasnie wiecej za lokaty bo zdobywa
    rynek. W Openie nie masz nawet widokow na sprawny, samoobslugowy system
    bankowosci internetowej, wiekszosc dyspozycji musisz robic przez telefon i
    nic nie zapowiada radykalnych zmian. Trudno rozwijac im system skoro maja
    juz jeden w Getinie i z niego nie potrafia skorzystac.W specjalny rozwoj
    Getin-Noble to nie wierze, bo sam Getin przez lata nie potrafi wprowadzic
    rachunkow walutowych do systemu e-bankingu i przez lata stoi w miejscu.
    Meritum nie ma tylu funduszy co Alior na starcie, dlatego nie ma co liczyc
    na jakies drapiezne zdobywanie rynku, a to ze pozostanie przez pewien czas
    bankiem niszowym, sprawi ze jego oferta lokat nie bedzie sie tak drastycznie
    pogarszac na tle konkurencji.

  • 28. Data: 2010-03-04 19:59:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Krzysztof o...@p...onet.pl ...

    > Widocznie tak maja to w systemie, ze wpisany jest inny rachunek na
    > przelew po terminie zapadalnosci.

    niech sobie aja w systemie, po prostu wskazuje, ze mogloby byc lepiej.
    Jasne, znei e jest to jakas wielka niedogodnosc - po prostu Mercedesu
    niedogodnosci nie maja ;-P
    W daleszej czesci 5 raszy napisałes ze musze cos tam cos tam - NIC NIE
    MUSZE!

  • 29. Data: 2010-03-04 21:13:40
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    ..
> [...]
    > niedogodnosci nie maja ;-P
    > W daleszej czesci 5 raszy napisałes ze musze cos tam cos tam - NIC NIE

    Nic nie musisz, nie namawiam nikogo do owierania ror w Meritum. Czesc osob
    woli lokaty przez wnioski Mer, Opena czy teraz FM. Mnie bardziej pasuje
    forma bankowosci internetowej i tylko tyle, kazdy wybiera taka forme lokat
    jaka lubi.

  • 30. Data: 2010-03-04 21:18:30
    Od: g...@o...pl

    > W daleszej czesci 5 raszy napisałes ze musze cos tam cos tam - NIC NIE
    > MUSZE!

    heh. Fajnie masz. Ale jak chcesz miec lokatę w Meritum, to musisz ją założyc ;)