  • 1. Data: 2010-03-02 22:41:29
    Temat: gdzie ulokować pieniądze, aby nie stracić
    Od: RD <r...@g...com1>

    Witam,

    Grzecznie się witam z Wami i proszę o podpowiedzi.
    Lokaty mnie odstraszają z uwagi na mrożenie pieniędzy na dłuższy czas
    z niewielkim zyskiem. Czy jest jakiś sposób na ulokowanie pieniędzy tak,
    aby na siebie zarabiały, z niewielkim ryzykiem i abym mógł mieć do nich
    dostęp, kiedy trzeba?

    Erę sobie daruję. :-)

    A może jednak lokaty? Tyle, że trzeba śledzić..

    Pozdr,
    Rafał

  • 2. Data: 2010-03-02 23:24:34
    Temat: Re: gdzie ulokować pieniądze, aby nie stracić
    Od: Ranger <n...@f...pl>

    RD pisze:
> [...]
    > dostęp, kiedy trzeba?
    >
    > Erę sobie daruję. :-)
    >
    > A może jednak lokaty? Tyle, że trzeba śledzić..

    Daj na RM, w niebie ci wynagrodzą że hej :)

  • 3. Data: 2010-03-03 00:16:31
    Od: z...@o...pl

    > Erę sobie daruję. :-)

    operator GSM świadczy usługi finansowe?

    > A może jednak lokaty? Tyle, że trzeba śledzić..

    zdecydowanie rachunek oszczędnościowy / lokacyjny

    zdecydowanie tylko do granicy gwarancji BFG

    zdecydowanie tylko małe banki z dużym procentem

    zdecydowanie polecam EuroBank

    ????

    > Daj na RM, w niebie ci wynagrodzą że hej :)

    muszę to stanowczo zdementować :)
    RM nie propaguje muzułmańskiej wizji raju :)

  • 4. Data: 2010-03-03 06:06:15
    Od: pyrtek <u...@n...com>

    Ranger pisze:

    > Daj na RM, w niebie ci wynagrodzą że hej :)

    Człowiek się grzecznie wita, pyta - a Ty go od razu w dupę kopiesz i
    jeszcze śmiecisz. Do kąta i wstydzić się!

    Do RD:
    To zależy :)
    Jest trochę tych produktów na rynku. Instrumenty obciążone belką
    skreślamy z powodów ideologicznych.
    1. Jeśli % na lokatach (bezbelkowych) rzędu 5.6-5.7% to dla Ciebie mało,
    to wyższego % nie dostaniesz na instrumentach *bezpiecznych*.
    2. Przy kwotach do 10kpln masz tylko lokaty (ok. 5.7 bez Belki, można
    podzielić na mniejsze kwoty) min. na 3 miesiące.
    3. Jeśli > 10k, to np. konto w EB (4.55%, ale pełna płynność bez utraty %)

    A więc zawsze coś-za-coś, albo bezproblemowość, albo konieczność
    założenia konta, albo zamrożenie, albo wyższy %. Sam sobie to
    powykreślaj na kratkowanym papierze ;) i wybierz gdzie chcesz wylądować.
    Jeśli tej kasy masz więcej, to podziel stosownie do przewidywanego
    przyszłego zapotrzebowania. Nawiasem mówiąc - nie wierzę w "nagłą
    potrzebę wydania kilku tysięcy". No i nawet gdyby, to lokaty też można
    zerwać za cenę %.

    A śledzić trzeba (jak mawiają sejmowi komisjanci). Wystarczy tę grupę.
    Im więcej masz kasy, to tym staranniej trzeba (i warto) śledzić.
    To truizmy, ale czasem warto przypomnieć po co gonimy króliczka.

    --

    Tnx. Pzdr. Pyrtek

  • 5. Data: 2010-03-03 07:23:40
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    Do RD:
[...]

    OF podwyższa % lokaty do 6,25% jak będziesz miał KK Keep it simple

    (...)

    --=olo=--

  • 6. Data: 2010-03-03 09:01:06
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2010-03-03 08:23, --=olo=-- wrote:

    > OF podwy?sza % lokaty do 6,25% jak bedziesz mia? KK Keep it simple

    ??????

    witrak()

  • 7. Data: 2010-03-03 09:35:42
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    Użytkownik "witrak()" <w...@h...com> napisał w wiadomości

    > ??????
    >
    > witrak()

    ???

    --=olo=--

  • 8. Data: 2010-03-03 09:43:10
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości grup
    ..

    > OF podwyższa % lokaty do 6,25% jak będziesz miał KK Keep it simple

    Hehehe. Nieźle Cię nabrali. :)

  • 9. Data: 2010-03-03 10:07:59
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 03 Mar 2010 10:43:10 +0100, MarekZ napisał(a):

    > Hehehe. Nieźle Cię nabrali. :)

    https://www.keepitsimple.pl/index.php?p=24

    Xenocide

  • 10. Data: 2010-03-03 10:08:22