  • 31. Data: 2010-03-04 21:27:59
    Temat: Re: OF - lokata przedłużona
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Budzik" news:Xns9D31D4CFF6A84budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

    > NIC NIE MUSZE!

    Musisz - umrzeć. Każdy musi.

  • 32. Data: 2010-03-04 22:31:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik g...@o...pl ...

    > heh. Fajnie masz. Ale jak chcesz miec lokatę w Meritum, to musisz ją
    > założyc ;)

    a wcale ze nie!
    Moge poprosic, zeby ktos załozył ją za mnie!

  • 33. Data: 2010-03-05 14:33:13
    Od: g...@o...pl

    OT

    > a wcale ze nie!
    > Moge poprosic, zeby ktos załozył ją za mnie!

    Jak to za Ciebie? Jakie konkretne rozwiązanie masz na myśli? Najpierw przekonaj
    bank, że to nie Ty dokonałeś jakiejkolwiek czynności autoryzowanej Twoim loginem
    i hasłem, wtedy ja też uwierzę. Nie spodziewam się również, byś uznawał się za
    właściciela lokat, do których nie masz wyłącznych praw - skoro w takim wypadku
    "nic nie muszę" oznaczałoby jedynie skłonnośc do ewentualnego akceptowania
    ograniczania Twoich uprawnień ;)

    Ale serio, to jak wygląda zakładanie lokat za kogoś?

    OOT
    Nic nie musisz jedynie w takim sensie, w jakim nikt nic nie musi, więc nie ma o
    czym mówic.

  • 34. Data: 2010-03-05 15:04:14
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    <g...@o...pl> news:3461.00000362.4b911629@newsgate.onet.pl

    > Ale serio, to jak wygląda zakładanie lokat za kogoś?

    Normalnie.

  • 35. Data: 2010-03-05 15:07:34
    Od: g...@o...pl

    > <g...@o...pl> news:3461.00000362.4b911629@newsgate.onet.pl

    > Normalnie.

    Mogę komuś dac pieniądze i wysłac do banku, żeby założył lokatę na moje nazwisko???

  • 36. Data: 2010-03-05 15:14:19
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Mogę komuś dac pieniądze i wysłac do banku, żeby założył lokatę na moje
    > nazwisko???

    Możesz dać mnie. Pozwolę Ci uniknąć kłopotów i założę na swoje. :) Czego
    się nie robi dla...

    wiatrak

  • 37. Data: 2010-03-05 15:19:38
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    <g...@o...pl> news:3461.00000367.4b911e36@newsgate.onet.pl

    > Mogę komuś dac pieniądze i wysłac do banku, żeby założył lokatę na moje
    nazwisko???

    Znam takie przypadki, ale to dotyczyło braci pomiędzy którymi różnica wieku
    wynosi niecałe 2 lata + są oni do siebie bardzo podobni.

    Ja natomiast często zlecałem (jeżeli mowa o OF) przekręcenie do nich w moim
    imieniu bratu, który za pośrednictwem konsultanta zakładał dla mnie lokaty
    :) W drugą stronę też to działało :) - ot co, po prostu jak człowiek jest
    zalatany i ma kogoś komu ufa (w moim przypadku jest to rodzina) to bez
    problemu może poprosić kogoś o załatwienie swoich spraw brata, matkę,
    siostrę itp. :)
    Nie widzę nic złego, że rodzinka w PL jest w posiadaniu loginu, hasła itp.
    do mojego konta na wypadek jak by się coś stało. Przynajmniej po sondach nie
    będą musieli latać tylko legalnie podzielą się pieniędzmi.

  • 38. Data: 2010-03-05 15:20:36
    Od: g...@o...pl

    > Możesz dać mnie. Pozwolę Ci uniknąć kłopotów i założę na swoje. :)  Czego
    > się nie robi dla...

    Jesteś dobry kolega, ale obawiam się, że jak później przyjdę do banku odebrac
    swoją lokatę, to mi nie uwierzą, że ona jest moja, nawet jeśli powołam się na
    usera budzika, który twierdził, że można zakładac lokaty za kogoś :)

  • 39. Data: 2010-03-05 15:26:43
    Od: g...@o...pl

> [...]
    > do mojego konta na wypadek jak by się coś stało. Przynajmniej po sondach nie
    > będą musieli latać tylko legalnie podzielą się pieniędzmi.

    Jasne, też to robię. Tylko gdyby pewna osoba z mojej rodziny spróbowała wyjaśnic
    w banku, że posiada tam jakieś lokaty, to nie spotka się ze zrozumieniem obsługi :)

  • 40. Data: 2010-03-05 15:36:51
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    <g...@o...pl> news:3461.0000036a.4b912144@newsgate.onet.pl

> [...]
    na
    > usera budzika, który twierdził, że można zakładac lokaty za kogoś :)

    budzik prawdę pisał. Można zakładać lokaty na kogoś, a to że jest to
    niezgodne z przepisami to już inna bajka. Przepisy swoje, życie swoje.
    Jeżeli twoimi pieniędzmi za twoją zgodą posługuje się osoba upoważniona (nie
    na piśmie, po prostu na słowo - np. brat, matka itp.) to ja nie widzę w tym
    nic złego. Jeżeli mamy pewność, że nikt nas nie wydyma finansowo to OK :)