  • 41. Data: 2010-03-05 15:38:40
    Temat: Re: OF - lokata przedłużona
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    <g...@o...pl> news:3461.0000036c.4b9122b3@newsgate.onet.pl

    > Jasne, też to robię. Tylko gdyby pewna osoba z mojej rodziny spróbowała
    wyjaśnic
    > w banku, że posiada tam jakieś lokaty, to nie spotka się ze zrozumieniem
    obsługi :)

    A to oczywista sprawa. W takim razie bez pełnomocnictwa bądź ustalenia danej
    osoby drugim posiadaczem rachunku raczej nie ma co mówić o bezproblemowym
    korzystaniu ze środków.

  • 42. Data: 2010-03-05 15:48:11
    Od: g...@o...pl

    > <g...@o...pl> news:3461.0000036a.4b912144@newsgate.onet.pl

    > odebrac
    > na
    >
    > budzik prawdę pisał. Można zakładać lokaty na kogoś, a to że jest to
    > niezgodne z przepisami to już inna bajka. Przepisy swoje, życie swoje.
    > Jeżeli twoimi pieniędzmi za twoją zgodą posługuje się osoba upoważniona (nie
    > na piśmie, po prostu na słowo - np. brat, matka itp.) to ja nie widzę w tym
    > nic złego. Jeżeli mamy pewność, że nikt nas nie wydyma finansowo to OK :)

    Dobra, niech wam będzie, przekonaliście mnie. Jak wam bankowcy nie będą chcieli
    wydac tych waszych depozytów na inne nazwiska, powołajcie się na mnie ;)

  • 43. Data: 2010-03-05 16:59:26
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Valdi" <V...@v...pl> wrote in message
> [...]
    > danej
    > osoby drugim posiadaczem rachunku raczej nie ma co mówić o bezproblemowym

    Ciekawe co z pelnomocnictwem ogolnym do wszystkich lokat w Getinie (teraz
    Getin Noble)? Tak na logike powinno dotyczyc tez lokat przez Open, bo w
    koncu to ten sam bank, ale moze jest inaczej albo oni mysla w Open, ze takie
    pelnomocnictwo nie obowiazuje. Trzeba by wiecej sie rozeznawac na tych
    kruczkach prawnych.

  • 44. Data: 2010-03-05 17:07:03
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl>

    Valdi <V...@v...pl> napisał(a):

    > Musisz - umrzeć. Każdy musi.

    G-prawda!
    "Lenin wiecznie żywy!"

  • 45. Data: 2010-03-05 17:52:26
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Zbigniew Demidowicz" news:hmrdnn$d35$1@inews.gazeta.pl

    > G-prawda!
    > "Lenin wiecznie żywy!"

    można z nim obalić czystą - powiedz gdzie i kiedy, chętnie sobie z Włodkiem
    pogadam o życiu i systemach politycznych przy butelce czegoś mocnego :)

  • 46. Data: 2010-03-05 17:59:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik g...@o...pl ...

    > Jak to za Ciebie? Jakie konkretne rozwiązanie masz na myśli? Najpierw
    > przekonaj bank, że to nie Ty dokonałeś jakiejkolwiek czynności
    > autoryzowanej Twoim loginem i hasłem, wtedy ja też uwierzę. Nie
    > spodziewam się również, byś uznawał się za właściciela lokat, do
    > których nie masz wyłącznych praw - skoro w takim wypadku "nic nie
    > muszę" oznaczałoby jedynie skłonnośc do ewentualnego akceptowania
    > ograniczania Twoich uprawnień ;)
    >
    > Ale serio, to jak wygląda zakładanie lokat za kogoś?

    zeby załozyc lokate, odajesz tylko dane, nie ma zadnych loginów haseł itp.
    Potwierdzeniem złozenia jest wplacenie pieniadzy.
    Nie widze problemu, aby wszystkie te czynnosci wykonał ktos za mnie. ;-P