  • 1. Data: 2010-03-02 21:36:07
    Temat: kk w bgz
    Od: PP <n...@n...pl>

    co sadzicie o karcie kredytowej w bgz? nawet fajnie ta ich oferta wyglada

    czy podglad online jest ok? widac blokady? mozna miec dostep online nie
    majac konta osobistego?

    fajna sprawa wydaje sie tez zwrot 1% od niektorych transakcji, tylko jak
    rozpoznac, jaki sklep ma jaki kod MCC (zalacznik
    http://www.bgz.pl/downloads/regulaminy/zaxcznik_do_z
    asad_premiowania.pdf )

    szukam zapasowej kk, myslalem poczatkowo o polbanku i bph, ale
    wystraszyly mnie duze kwoty bankowego tytulu egzekucyjnego (co tu duzo
    mowic uwazam, ze to wyjatkowo nie fair jak biore karte z limitem
    powiedzmy 3 tysiaki, a mam podpisac papier na 150 tys.)

  • 2. Data: 2010-03-02 22:11:57
    Temat: Re: kk w bgz
    Od: Homzik <h...@g...com>

    Karta o dziwo była jeszcze lepsza, gdy dawali Visę, a nie MasterCard.

    O tej karcie miałem nawet pisać na grupie ale jakoś ich system
    transakcyjny do mnie nie przemawia, a KeepItSimple jest w miare ok,
    tylko wlasnie brakuje podgladu online i BOK czynne 9-19 czy jakos tak

  • 3. Data: 2010-03-03 21:12:19
    Od: PP <n...@n...pl>

    W dniu 2010-03-02 23:11, Homzik pisze:
    > Karta o dziwo była jeszcze lepsza, gdy dawali Visę, a nie MasterCard.

    dlaczego byla lepsza?

    > O tej karcie miałem nawet pisać na grupie ale jakoś ich system
    > transakcyjny do mnie nie przemawia, a KeepItSimple jest w miare ok,

    co masz na mysli mowiac, ze system do ciebie nie przemawia?

  • 4. Data: 2010-03-04 12:01:46
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-03-02 22:36, PP pisze:
    > co sadzicie o karcie kredytowej w bgz? nawet fajnie ta ich oferta wyglada

    Ja KK nigdy u nich nie miałem ale co innego owszem i współpracę z
    bankiem bardzo sobie chwalę.

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2010-03-24 22:22:16
    Od: PP <n...@n...pl>

    tak swoja droga wystapilem o kk w bgz i niestety pocalowalem klamke,
    dodam, ze limit, o ktory wnioskowalem byl zdecydowanie mniejszy niz moje
    miesieczne zarobki, a lacznie z druga karta z innego banku zblizal sie
    do miesiecznej pensji (innych zobowiazan kredytowych nie mam)

    skoro bgz nie daje tej karty ludziom z umowa o prace na czas
    nieokreslony, z dosc dlugim stazem w jednej firmie, dobra robota w it i
    dobra jak na polskie warunki pensja, to sam juz nie wiem komu daje

    pani z oddzialu, bardzo mila, tlumaczyla, ze moze chodzi o to, ze nie
    mam zadnego innego produktu, w szczegolnosci rachunku biezacego w bgz,
    ale w koncu nie zawsze od tego trzeba zaczynac przygode z bankiem i ile
    mozna miec rorow, mnie wystarcza jeden

    ewentualnie moze jeszcze wyliczyli sobie, ze nie dam im zarobic
    (poprzednia kk od wielu miesiecy splacam zawsze w gp) lub w gre moze
    wchodzic fakt, ze wynajmuje mieszkanko, a nie mam wlasnego

    slowem system scooringowy w bgz jest dosc dziwny...