  • 31. Data: 2005-01-29 18:06:46
    Temat: Re: OC na samochod
    Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl>

    news:ctg644$la9$1@inews.gazeta.pl...

    > Po pierwsze wydrukowany przelew z mBanku nie jest zadnym dokumentem, po
    > drugie nawet jakby nosił dyskietkę, to policjant go wyśmieje.
    > Po za tym takie potwierdzenie nie zawiera informacji czego dotyczy
    > przelew, ani na jaki okres zawarta jest polisa i nie jest dokumentem to
    > potwierdzjącym.
    >
    > Jak już bardzo się uprze, to musiałby nosić przysłaną polisę i
    > potwierdzenie jej opłacenia w formie zjadliwej dla policjanta.
    > Czyli np opłaconą na poczcie z pieczątką, albo mBankowe, ale papierowe i
    > potwierdzone, ale nie wydrukowane.

    mbankowe wydrukowane z komputera jest respektowane przez urzedy -
    wyprobowalam wyrabiajac sobie paszport. na tym wydruku z banku jest
    napisane, ze zgodnie z taka a taka ustawa nie jest wymagana pieczatka.

  • 32. Data: 2005-01-29 18:09:23
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    ctgjbl$12qh$...@m...aster.pl,
    Ruua <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl>:

    > na tym wydruku z banku jest
    > napisane, ze zgodnie z taka a taka ustawa nie jest wymagana pieczatka.

    Tyle ze ten napis nie dotyczy wydruku.

    --
    Robert

  • 33. Data: 2005-01-29 18:16:09
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    'Tom N' wrote:

    > Naprawdę?
    Niestety naprawdę. Takim dokumentem jest tylko i wyłącznie jego wersja
    elektroniczna, a nie wydruk.

    > Jak nie potrafisz wypełnić przelewu, to Twój problem.

    Tu nie chodzi o napisanie, bo napisac sobie mozesz co chcesz. Tu chodzi
    o potwierdzenie tego , że to co napisałeś jest zgodne z prawdą. A to
    jest tylko na polisie. Polisa + np potwierdzenie wpłaty jest
    wystarczające. Nie spełnia tego ani wydruk z inteligo, ani z mBanku

    > Jaki przepis nakazuje "zjadliwość"?

    > Aaaa, pieczątka... relikt...

    Nie chodzi o pieczątkę, Chodzi o dokument. Jest nim papierek zwykle z
    pieczątką, albo dyskietka z podpisem cyfrowym.
    Nic nie nakazuje zjadliwości, dlatego napisałem czy ktoś ma ochotę
    pomachać policjantowi dyskietką. Ja nie miałem okazji.

  • 34. Data: 2005-01-29 18:20:26
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    RobertSA wrote:
    > ctgjbl$12qh$...@m...aster.pl,

    > Tyle ze ten napis nie dotyczy wydruku.

    Dokładnie. Dotyczy on wersji elektronicznej dokumentu, a nie jego wydruku.

  • 35. Data: 2005-01-29 18:21:47
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Ruua wrote:

    > mbankowe wydrukowane z komputera jest respektowane przez urzedy -
    > wyprobowalam wyrabiajac sobie paszport. na tym wydruku z banku jest
    > napisane, ze zgodnie z taka a taka ustawa nie jest wymagana pieczatka.

    To, że urządy je respektują świadczy o tym, że nikt tam nie ma zielonego
    pojęcia o podpisie cyfrowym.
    Jak ich ktoś wreszcie przekręci, to wtedy zabiorą się do roboty i
    zamiast papierków zaczną respektować dyskietki.

  • 36. Data: 2005-01-29 19:45:21
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    ctgkaa$j21$...@i...gazeta.pl,
    witek <w...@g...pl.spam.invalid>:
    > zamiast papierków zaczną respektować dyskietki.

    Albo dokumenty przeslane emailem (wprost z banku np. - patrz moj watek z
    przedwczoraj).

    --
    Robert

  • 37. Data: 2005-01-29 19:52:50
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    RobertSA wrote:
    > ctgkaa$j21$...@i...gazeta.pl,

    > Albo dokumenty przeslane emailem (wprost z banku np. - patrz moj watek z
    > przedwczoraj).

    np.

    ale sądzą że w przypadku kiedy masz coś załatwić na miejscu i pokazać
    potwierdzenie ze zapłaciłeś będą akceptować przyniesione ze sobą.

    To tak jakbyś wpłacił na poczcie, wrzucił do kopery i wysłał
    potwierdzenie, natomiast potem kiedyś tam przyszedł i chciał załatwić
    sprawę mówiąc, że potwierdzenie wysłałeś pocztą miesiąc temu niech sobie
    znajdą.
    Sądzę, że się zgubią.

  • 38. Data: 2005-01-29 20:35:48
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    ctgpji$cqo$...@i...gazeta.pl,
    witek <w...@g...pl.spam.invalid>:

> [...]
    > potwierdzenie, natomiast potem kiedyś tam przyszedł i chciał załatwić
    > sprawę mówiąc, że potwierdzenie wysłałeś pocztą miesiąc temu niech

    Tak, ale w przypadku elektronicznego mozesz bedac na miejscu (=w urzedzie)
    wydac dyspozycje wyslania podpisanego potwierdzenia (np. telefonicznie) i za
    chwile powinno u urzednika byc - o ile ma komputer.

    Albo uniknac chodzenia w ogole, tak jak ja przedwczoraj do Wydz. Komunikacji
    Urzedu Miejskiego:

    --
    Robert

  • 39. Data: 2005-01-30 16:15:05
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 29 Jan 2005 12:20:26 -0600, witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    wklepał(-a):

    >Dokładnie. Dotyczy on wersji elektronicznej dokumentu, a nie jego wydruku.

    A gdzie ty masz tą "wersję elektroniczną", jeśli chodzi o wydrukowanie
    potwierdzenia przelewu?