  • 1. Data: 2005-01-28 19:01:50
    Temat: Jaki bank dla firmy ?
    Od: "Krzysztof" <s...@k...onet.pl>

    Jaki bank proponujecie dla nowo zalozonej firmy przy zalozeniach :

    - niska prowizja przy wyplatach z bankomatu
    - niska prowizja przy przelewach przez internet
    - niewysoka oplata za prowadzenie rachunku (do 30zł m-c)
    - oprocentowanie raczej mnie nie interesuje
    - szybki dostep (od momentu zalozenia konta) do mozliwosci korzystania z karty
    kredytowej/debetu/kredytu na koncie biezacym itp. (max. czas splaty zadluzenia
    mysle ze nie bedzie wynosil 2-3 tygodnie, ale bedzie czesto wykorzystywany)
    - dobra i mila obsluga ze strony banku ;)

    - wplywy m-czne nie beda zbyt duze : 3-4 tys m-c

  • 2. Data: 2005-01-28 21:15:19
    Temat: Re: Jaki bank dla firmy ?
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On 28 Jan 2005 20:01:50 +0100, "Krzysztof"
    <s...@k...onet.pl> wrote:

    >Jaki bank proponujecie dla nowo zalozonej firmy przy zalozeniach :

    a jaka jest forma prawna? To chyba najistotniejsza informacja.

    >- niska prowizja przy wyplatach z bankomatu

    przy jednoosbowej DG możesz korzystać z ROR do wypłat

    >- niewysoka oplata za prowadzenie rachunku (do 30zł m-c)

    są rachunki i za 0/miesiąc

    >- oprocentowanie raczej mnie nie interesuje

    banku też nie :-)

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2005-01-29 07:40:42
    Od: "Krzysztof" <s...@k...onet.pl>

    > a jaka jest forma prawna? To chyba najistotniejsza informacja.

    jednoosobowa firma - osoba fizyczna prowadzaca dzialanosc gospodarcza

    pozdrawiam
    Krzysiek

  • 4. Data: 2005-01-29 09:42:45
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Krzysztof" <s...@k...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jaki bank proponujecie dla nowo zalozonej firmy przy zalozeniach :

    Jednoosobowa DG.
    A gdzie masz osobisty ROR?
    A jakie bankomaty i placowki bankowe masz blisko?

    Ogolnie typowalbym dwie:
    - mBank - mBiznes Konto (najlepiej z RORem eKonto+eMax)
    - Inteligo konto firmowe (najlepiej z RORem Inteligo konto indywidualne)

    > - niska prowizja przy wyplatach z bankomatu

    Blad w zalozeniach.
    Przy wyborze powyzszych robisz przelew z konta formowego na ROR (1zl w
    mBanku i 0,00zl w Inteligo) i wyplacasz bez prowizji z odpowiednich
    bankomatow (400szt.Euronet+500szt.BZWBK dla mBanku lub 1700szt w PKO BP)

    Wyplata karat z konta firmowego to
    2zl Euronet/BZWBK lub 5zl inne dla mBanku
    4,50zl z dowolnego dla Inteligo

    > - niska prowizja przy przelewach przez internet

    1,00zl mBank
    1,49zl Inteligo za wyjatkiem przelewow do PKO BP (0,00zl)

    > - niewysoka oplata za prowadzenie rachunku (do 30zł m-c)

    mBank - 0,0zl prowadzenie +3,50zl karta VE +1,70zl ubezpieczenie karty,
    obsluga przez telefon po kosztach rozmowy lokalnej
    Inteligo - 3,99zl prowadzenie, karta VE darmo, obsluga telefoniczna przez
    numer 0-800

    > - oprocentowanie raczej mnie nie interesuje

    OK

> [...]
    zadluzenia
    > mysle ze nie bedzie wynosil 2-3 tygodnie, ale bedzie czesto

    Wybij to sobie z glowy dla swiezo zalozonej DG
    Najlepiej jest korzystac z mozliwosci zadluzania sie na ROR,
    Takze karte kredytowa prywatna szybciej dostaniesz niz firmowa...

    > - dobra i mila obsluga ze strony banku ;)

    Potrzebujesz banku czy namiastki agencji towarzyskiej?

    > - wplywy m-czne nie beda zbyt duze : 3-4 tys m-c

    a to juz twoj problem...;-)

    --
    Pozdrowienia

  • 5. Data: 2005-01-29 11:11:05
    Od: "http://www.e-mentor.pl" <s...@w...pl>

    Prosta sprawa wskocz na http://www.e-mentor.pl
    Znajdziesz tam zestawienie ofert banków również dot. kont firmowych
    Tabele,porównania i wiele innnych.

    Pozdrawiam
    www.e-mentor.pl

  • 6. Data: 2005-01-29 19:53:44
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    http://www.e-mentor.pl <s...@w...pl> wrote:
    > Prosta sprawa wskocz na http://www.e-mentor.pl
    > Znajdziesz tam zestawienie ofert banków również dot. kont firmowych
    > Tabele,porównania i wiele innnych.

    Przeciez to jest zwykla platforma Money - i prezentuje tylko produkty na
    ktorych ty zarabiasz!!!

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 7. Data: 2005-01-29 20:39:26
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sat, 29 Jan 2005 10:42:45 +0100, "Slawek Kos" <s...@p...com>
    wrote:

    >Jednoosobowa DG.
    >
    >Ogolnie typowalbym dwie:
    >- mBank - mBiznes Konto (najlepiej z RORem eKonto+eMax)

    + ewentualnie Lukas do wpłat gotówki

    --
    Jarek Andrzejewski