    From: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: OC na samochod
    Date: Sat, 29 Jan 2005 12:16:09 -0600

    'Tom N' wrote:

    > Naprawdę?
    Niestety naprawdę. Takim dokumentem jest tylko i wyłącznie jego wersja
    elektroniczna, a nie wydruk.

    > Jak nie potrafisz wypełnić przelewu, to Twój problem.

    Tu nie chodzi o napisanie, bo napisac sobie mozesz co chcesz. Tu chodzi
    o potwierdzenie tego , że to co napisałeś jest zgodne z prawdą. A to
    jest tylko na polisie. Polisa + np potwierdzenie wpłaty jest
    wystarczające. Nie spełnia tego ani wydruk z inteligo, ani z mBanku

    > Jaki przepis nakazuje "zjadliwość"?

    > Aaaa, pieczątka... relikt...

    Nie chodzi o pieczątkę, Chodzi o dokument. Jest nim papierek zwykle z
    pieczątką, albo dyskietka z podpisem cyfrowym.
    Nic nie nakazuje zjadliwości, dlatego napisałem czy ktoś ma ochotę
    pomachać policjantowi dyskietką. Ja nie miałem okazji.