  • 21. Data: 2005-01-29 15:13:20
    Temat: Re: OC na samochod
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik Krab <_...@k...pl__>
    w wiadomości <news:ctg89m$cht$1@atlantis.news.tpi.pl> wstukał:

    > od kiedy to przelew lub inna zaplata - jest umową ?

    Wkleić Ci jeszcze raz to co *czujnie* wyciąłeś? :>

    A wkleję i wytłuszczę:
    ...*lub stwierdzający opłacenie składki tego ubezpieczenia*
    Wystarczy, czy potrzebujesz jeszcze tłumaczenia? ;P
    --
    PSP Previous Cumulative PTF Package Instructions- C3147510 SF98061
    PSP information for cumulative package ++++++++++ C3343510 SF98510

  • 22. Data: 2005-01-29 15:26:56
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    w wiadomości <news:ctg644$la9$1@inews.gazeta.pl> wstukał:

    > Po pierwsze wydrukowany przelew z mBanku nie jest zadnym dokumentem,

    Naprawdę?

    > po drugie nawet jakby nosił dyskietkę, to policjant go wyśmieje.

    Ponieważ? Na dyskietce mam podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym
    polisę. ICMPTZ?

    > Po za tym takie potwierdzenie nie zawiera informacji czego dotyczy
    > przelew,

    Jak nie potrafisz wypełnić przelewu, to Twój problem.

    > Jak już bardzo się uprze, to musiałby nosić przysłaną polisę i
    > potwierdzenie jej opłacenia w formie zjadliwej dla policjanta.

    Jaki przepis nakazuje "zjadliwość"?

    > Czyli np opłaconą na poczcie z pieczątką, albo mBankowe, ale papierowe i
    > potwierdzone, ale nie wydrukowane.

    Aaaa, pieczątka... relikt...

    --
    Complete detailed list of the V5R1.0 PTFs in error (PE) +++ SF98068
    Complete detailed list of the V5R1.0 HIPER problem ++++++++ SF98069

  • 23. Data: 2005-01-29 16:28:53
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Sat, 29 Jan 2005 08:19:52 -0600, w <ctg644$la9$1@inews.gazeta.pl>, witek
    <w...@g...pl.spam.invalid> napisał(-a):

    > Po pierwsze wydrukowany przelew z mBanku nie jest zadnym dokumentem, po

    Jest.
    EOT.

  • 24. Data: 2005-01-29 16:29:30
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    <w...@g...pl.spam.invalid> napisał(-a):

    > Po za tym takie potwierdzenie nie zawiera informacji czego dotyczy
    > przelew, ani na jaki okres zawarta jest polisa i nie jest dokumentem to
    > potwierdzjącym.

    Aha, dodam że jak mam się kompromitować takimi uwagami, to lepiej już nic nie
    pisz...

  • 25. Data: 2005-01-29 17:38:22
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    'Tom N' napisał(a):

    > Ponieważ? Na dyskietce mam podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym
    > polisę. ICMPTZ?

    A ja będę nosić ją na taśmach perforowanych. A może na karcie pamięci
    któregoś z wielu standardów. Zejdź na ziemię.

  • 26. Data: 2005-01-29 17:59:25
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>
    w wiadomości <news:ctgl7p$d7j$1@news.elsat.net.pl> wstukał:

    > A ja będę nosić ją na taśmach perforowanych. A może na karcie pamięci
    > któregoś z wielu standardów. Zejdź na ziemię.

    Jestem :) I dlatego mam jeszcze "tylko kartonik" :D

    --
    II13384 CLOSED J.D.EDWARDS WORLD AND ONEWORLD SUPPORT REQUIRED PTF+
    II13387 CLOSED NEGATIVE PORT VALUE IN SECOND LEVEL TEXT OF MSGTCP2+

  • 27. Data: 2005-01-29 18:00:29
    Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl>

    Użytkownik " 666" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Ale co ciekawe, pani w T.U. stanowczo twierdziła, że muszę ze sobą wozić
    oprócz polisy (i to oryginału w kolorze niebieskim, a nie
    > przypadkiem kopii w kolorze żółtym) także dowód wpłaty (umówiona wpłata po
    14 dniach od wystawienia polisy) :-o
    > Nadgorliwość czy prawo ??

    to chyba policjanci tego tez nie wiedza, bo ja woze tylko maly odcinek
    polisy i kontrola nic do tego nie miala.

  • 28. Data: 2005-01-29 18:01:17
    Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl>

    Użytkownik "Krab" <_...@k...pl__> napisał w wiadomości

    > ta znosna forma :-)) to czasami arkusz a4, tym niemniej dowod
    > zaplaty/przelewu nie stanowi dowodu zawarcia umowy OC

    w ktorym towarzystwie tak jest? ja miala ubezpieczenie w kilku i zawsze
    oprocz duzej pilisy byl maly odcinek do wlozenia w dowod rej...

  • 29. Data: 2005-01-29 18:03:08
    Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl>

    > Natomiast dziś być może jest to zagrywka psychologiczna pracownika w celu
    podwyższenia ściągalności składek ;-)

    nigdy mi nikt nie wydal potwierdzenia bez wplaty...

  • 30. Data: 2005-01-29 18:05:32
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Można otrzymać do ręki polisę zawierając umowę ubezpieczenia OC płatną w ciągu
    przykładowo 14 dni.
    JaC