  • 11. Data: 2004-04-04 23:24:03
    Temat: Re: Nowe logowanie do Millenetu
    Od: Kirk <x...@w...usun.pl>

    WaSyL wrote:
    > "Lopez" <l...@p...onet.pl> wrote in message

    > Najpierw

    > sie

    > modyfikacji

    > Zwlaszcza, z ten numer klienta/millekod podajesz jak jeszcze nie ma SSLa.

    Eeee tam ... drobny błąd. Zrób bookmark tej strony i spróbuj ją wywołać.
    Zobaczysz wtedy oba pola ...

  • 12. Data: 2004-04-05 10:09:51
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Leon" <l...@w...to.i.to.casper.it.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...com> napisał w wiadomości

    > bank

    > To prawda, ale mogliby zrobic tak jak w Lukasie token w oplacie rocznej
    > bodajze 30 PLN.

    No co jest z ta twoja arytmetyka? ;-)
    30x5=150zl
    ZA MALO
    A i tak za drogo zebym chcial tokena ;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 13. Data: 2004-04-06 22:03:46
    Od: "ZyLTaN" <z...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Leon <l...@w...to.i.to.casper.it.pl> napisał(a):

    > Dla mnie bez roznicy... fakt faktem polaczenie nie jest zabezpieczone jesli
    > chodzi o MilleKod, ale przez telefon tez wstukujesz MilleKod...

    Przecież Millekod jest przekazywany SSLem.

    W momencie jak wprowadzisz Millekod i klikniesz na przycisk to nawiązywane
    jest połączenie bezpieczne i Millekod jest przekazywany już tym protokołem...

    Ciekawy jest cytat z ich komunikatu "[...] Wprowadzone zmiany inicjują proces
    rozwoju bezpieczeństwa..." czyli jest to część większej całości.

    Pzdr

    Zyltan

  • 14. Data: 2004-04-07 08:16:49
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    ZyLTaN wrote:
    > Ciekawy jest cytat z ich komunikatu "[...] Wprowadzone zmiany
    > inicjują proces rozwoju bezpieczeństwa..." czyli jest to część
    > większej całości.

    zawsze twierdziłem, że to drugi szczebelek od dna jeśli chodzi o
    bezpieczeństwo - dopiero teraz bank przyznaje się do tego
    optymista widzi pół szklanki wódki, pesymista że brak pół szklanki :-)
    *** blad ***