  • 1. Data: 2004-04-03 07:43:36
    Temat: Sesje Elixiru - jak to jest
    Od: Jakub Zysnarski <a...@n...koncu.postu>

    Wiem, wiem. Temat wałkowany, w archiwum też sporo, ale co wątek, to piszą
    inaczej :)
    Jak to w końcu jest z tymi terminami sesji elixiru? Czy godziny wyjść i
    wejść są jakoś odgórnie ustalone (KIR), czy też każdy bank ustala je
    indywidualnie?
    Przelew do mnie wyszedł w piątek po godz. 14 - tej, prawdopodobnie z PKO
    BP. Kiedy powiniennem się go spodziewać w Lukas Bank ?
    Jest sobota, godz. 9.40, przelewu nie widzę :(

    --
    j...@N...onet.pl.USUNTO

  • 2. Data: 2004-04-03 07:46:19
    Temat: Re: Sesje Elixiru - jak to jest
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    o...@p...poczta.onet.pl,
    Jakub Zysnarski <a...@n...koncu.postu>:
> [...]
    > PKO BP. Kiedy powiniennem się go spodziewać w Lukas Bank ?
    > Jest sobota, godz. 9.40, przelewu nie widzę :(

    Slabo poczytales to archiwum, skoro dzis szukasz przelewu.
    W poniedzialek po poludniu zaktualizuj saldo w Lukasie.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2004-04-03 07:53:02
    Od: Jakub Zysnarski <a...@n...koncu.postu>

    > Slabo poczytales to archiwum, skoro dzis szukasz przelewu.
    > W poniedzialek po poludniu zaktualizuj saldo w Lukasie.

    Znaczy o której wyszły z PKO i o której przyjdą do Lukas ?

    --
    j...@N...onet.pl.USUNTO

  • 4. Data: 2004-04-03 08:12:26
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Jakub Zysnarski" <a...@n...koncu.postu> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jak to w końcu jest z tymi terminami sesji elixiru? Czy godziny wyjść i
    > wejść są jakoś odgórnie ustalone (KIR), czy też każdy bank ustala je

    google -> KIR

    > Przelew do mnie wyszedł w piątek po godz. 14 - tej, prawdopodobnie z PKO
    > BP.

    Nie wyszedl tylko zostal zlecony
    Przyjdzie jego pora, tak i on wyjdzie...;-))

    --
    Pozdrowienia

  • 5. Data: 2004-04-03 08:13:06
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    > Znaczy o której wyszły z PKO i o której przyjdą do Lukas ?

    Wcale nie wyszly.
    Wyjda w poniedzialek

    --
    Pozdrowienia

  • 6. Data: 2004-04-03 08:42:44
    Od: "bankowiec" <t...@b...pl>

> [...]
    > --
    > Slawek Kos ---> s...@p...com
    >
    > Sesje ELIXIRU maja stałe godziny i powinny być trzy w ciągu dnia. Jeśli
    załapał się na ostatnią tzw wieczorną w piątek to dojdzie w poniedziałek rano.
    Potem zaksięgowanie - bedzie nie wczesniej niż w poniedziałek po południu.

  • 7. Data: 2004-04-03 09:11:17
    Od: KLoSS <N...@a...com.pl>

    sob, 03 kwi 2004 o 02:42 GMT bankowiec napisał(a):

> [...]

    Hm, a dlaczego powinny być 3 w ciągu dnia?
    Czy jest to jakoś narzucone odgórnie?
    Lukas ZTCP się ma tylko 2 :-(

    Pozdrawiam
    KLoSS
    --
    Koszulki z jajem ;-) Hit SEZONU! Razem ponad 60 oryginalnych wzorów!
    zobacz http://alchemy.com.pl/koszulki/

  • 8. Data: 2004-04-03 11:09:14
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sat, 03 Apr 2004 09:43:36 +0200, w <o...@p...poczta.onet.pl>,
    Jakub Zysnarski <a...@n...koncu.postu> napisał(-a):

    > Jak to w końcu jest z tymi terminami sesji elixiru? Czy godziny wyjść i
    > wejść są jakoś odgórnie ustalone (KIR),

    Tak

    > czy też każdy bank ustala je
    > indywidualnie?

    Tak, ustala je indywidualnie dla klientów. Np. w mbanku przelew zlecony po 12
    nie załapie się nawet ostatnią sesję (pozdrawiam mBank). a w Inteligo czy
    VWBanku możesz zlecać bodajże do godz. 15 (?).

  • 9. Data: 2004-04-03 19:18:18
    Od: "dolc" <f...@y...com>

    Użytkownik "KLoSS"
    <N...@a...com.pl> napisał w
    wiadomości
    .no-ip.org...
    napisał(a):

    powinny być trzy w ciągu dnia.

    > Hm, a dlaczego powinny być 3 w ciągu dnia?
    > Czy jest to jakoś narzucone odgórnie?
    > Lukas ZTCP się ma tylko 2 :-(

    Biuro Clearingowe wykonuje kilka sesji
    elixiru w ciagu dnia, nie wiem ile obecnie..
    Bank nie musi uczestniczyc we wszystkich
    sesjach, na pewno musi uczestniczyc w w
    ostatniej, moze byc to jedyna. Koszty!

    pozdrawiam.
    fun

  • 10. Data: 2004-04-04 07:46:08
    Od: Jakub Zysnarski <a...@n...koncu.postu>

    > Koszty!
    Koszty czego? To nie robią tego automaty ?

    --
    j...@N...onet.pl.USUNTO