  • 1. Data: 2004-04-03 14:48:54
    Temat: Doladowanie karty miejskiej waw karta kredytowa - gdzie?
    Od: "kuba" <k...@p...onet.pl>

    Czy ktos wie, czy w Warszawie mozna gdzies doladowac karte miejska placac karta
    kredytowa ?

  • 2. Data: 2004-04-03 15:23:28
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    kuba napisal/a:
    > Czy ktos wie, czy w Warszawie mozna gdzies doladowac karte miejska
    > placac karta kredytowa ?

    np. metro ratusz - jest tam placówka ZTM

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy

  • 3. Data: 2004-04-04 13:10:19
    Od: "Karol Zwiruk" <p...@z...pl>

    Użytkownik "zbiggy"

    > np. metro ratusz - jest tam placówka ZTM

    metro świętokrzyska

    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart: http://kartyonline.pl

  • 4. Data: 2004-04-04 21:27:48
    Od: "kuba" <k...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "zbiggy"

    > metro świętokrzyska
    >
    > --
    > Karol Żwiruk
    > Świat Kart:  http://kartyonline.pl

    No kurde, 3 lata mieszkam na Swietokrzyskiej - 100m do metra, a ja nie
    wiedzialem ! Chyba to nie ten automat co mozna karte naladowac ? Czy to jakis
    office jest z ludzikiem, co przeciaga karte ?

  • 5. Data: 2004-04-04 21:45:59
    Od: "Karol Zwiruk" <p...@z...pl>

    Użytkownik "kuba"

> [...]
    jakis
    > office jest z ludzikiem, co przeciaga karte ?

    jest ofis z ludzikiem, poszukaj :)