  • 1. Data: 2004-04-03 12:13:10
    Temat: Problem z karta VISA VW
    Od: "Gorion" <n...@w...pl>

    Witam

    Właśnie zaczeły do mnie docierać przysyłki z Volkswagen Banku (ponad miesiąc
    od złożenia wniosku ale nie narzekam - wiadomo, był duży ruch).
    Niestety list polecony z kartą VISA Electron trafił pod niewłaściwy adres
    (polecony!!!, zaadresowany był poprawnie), a osoba która go dostała
    zorientowała się dopiero po otworzeniu koperty - i tak dobrze że
    pofatygowała się z nim do mnie.

    I tu mam do Was pytanie - są jakieś szanse na skuteczną reklamacje? Według
    infolinki bardzo małe (zawiniła poczta a nie bank -ciężko się z tym nie
    zgodzić) i w razie odrzucenia reklamacji przyjdzie płacić 30zl za wydanie
    kolejnej. A nie uśmiecha mi się używać tak dostarczonej karty, pewnie nic
    się nie stało ale...

    Jeśli nie macie lepszych pomysłów to zostanę przy obecniej karcie mBanku a
    VISĘ VW czeka wieczna dezaktywacja + nożyczki :-)

    Pozdrawiam

    ---

  • 2. Data: 2004-04-03 12:32:48
    Temat: Re: Problem z karta VISA VW
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Sat, 3 Apr 2004 14:13:10 +0200, "Gorion" <n...@w...pl>
    wrote:

    >I tu mam do Was pytanie - są jakieś szanse na skuteczną reklamacje? Według

    Reklamację CZEGO?

    >kolejnej. A nie uśmiecha mi się używać tak dostarczonej karty, pewnie nic
    >się nie stało ale...

    A czemu?

    >Jeśli nie macie lepszych pomysłów to zostanę przy obecniej karcie mBanku a
    >VISĘ VW czeka wieczna dezaktywacja + nożyczki :-)

    A moze jednak Tobie coś wyleczyć?
    --
    ___________ (R)

  • 3. Data: 2004-04-03 13:14:49
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Sat, 3 Apr 2004 15:15:45 +0200, "Gorion" <n...@w...pl>
    wrote:

    >Wielkie dzięki za pomoc - jeśli dla ciebie ta sytuacja nie jest problemem
    >równie dobrze mogłeś wogóle nie odpowiadać.

    Wyjaśnij, dlaczego miałaby być dla mie problemem? Mam wrażenie, że
    panikujesz, choć żadnego zagrożenia dla Ciebie byc nie mogło.

    >A może mógłbyś powierzyć swoją VISE komukolwiek na parę dni? Więc co,
    >podeślesz mi ją?

    Nie ma sprawy. Wolisz srebrną, czy złotą? Tylko nie miej do mnie
    pretensji, że będziesz miał prokuratora na karku.

    --
    ___________ (R)

  • 4. Data: 2004-04-03 13:15:45
    Od: "Gorion" <n...@w...pl>

  • 5. Data: 2004-04-03 13:25:25
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > Wielkie dzięki za pomoc - jeśli dla ciebie ta sytuacja nie jest problemem
    > równie dobrze mogłeś wogóle nie odpowiadać.
    > A może mógłbyś powierzyć swoją VISE komukolwiek na parę dni? Więc co,

    Czlowieku, naprawde skoncz panikowac !
    (1) Karta byla nieaktywna w tym czasie
    (2) PIN jest bezpieczny
    (3) Nie mozna ta karta wykonac transakcji odmiejscowionych

    wiec co sie moglo/moze stac ?

    MAd Hat
    ter

  • 6. Data: 2004-04-03 14:12:30
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>

    Gorion wrote:

    > Okey, karta była i jest nieaktywna - ale nie ma to nic do rzeczy bo są na
    > niej już wszystkie informacje potrzebne do działania. A kiedyś mam ją
    > przeciesz aktywować.

    Dokładnie, wystarczy, zebyś aktywował kartę...

    > To akurat o niczym nie świadczy (płatności w terminalach sklepowych bez
    > PIN'a)

    Dokładnie.

    > Po skopiowaniu paska patrz (2)

    Po skopiowaniu paska dalej nie mozna wykonać transakcji zdalnych kartą,
    więc tu się nie zgadzam.

    > To oczywiście czarny scenariusz

    Ja nie aktywowałabym tej karty. Choćbym nawet ufała, że ktoś będzie miał
    prokuratora na karku w razie fraudów.

    --
    luzyta

  • 7. Data: 2004-04-03 14:19:24
    Od: SebCz <a...@K...pl>

    > Ja nie aktywowałabym tej karty. Choćbym nawet ufała, że ktoś będzie miał
    > prokuratora na karku w razie fraudów.

    Dokładnie. Komu się chce mieć kłopot na głowie?

    --
    ______
    Pozdrowienia

    Zanim napiszesz na'priv', zdejmij kapelusz....

  • 8. Data: 2004-04-03 14:23:20
    Od: "Gorion" <n...@w...pl>

    "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl> wrote in message
> [...]

    przeciesz aktywować.

    > (2) PIN jest bezpieczny

    To akurat o niczym nie świadczy (płatności w terminalach sklepowych bez
    Chyba że PIN przyślą znowu nie tam gdzie trzeba :-/

    > (3) Nie mozna ta karta wykonac transakcji odmiejscowionych

    Po skopiowaniu paska patrz (2)

    To oczywiście czarny scenariusz, ale ponieważ VW mam głównie dla dużej
    liczby przelewów wolę się już obyć bez karty niż o to się martwić.

    Pozdrawiam

    ---

  • 9. Data: 2004-04-03 14:46:37
    Od: "Gorion" <n...@w...pl>

    > Po skopiowaniu paska dalej nie mozna wykonać transakcji zdalnych kartą,
    więc tu się nie zgadzam.

    Ups,... masz oczywiście racje - chodziło mi raczej o to że ktoś może dokonać
    transakcji bez fizycznej obecności mojej karty (bo przeciesz ją w końcu
    dostałem), z której zawartość została skopiowana na inną (skimming).

    Pozdrawiam

    ---

  • 10. Data: 2004-04-03 14:58:07
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Sat, 3 Apr 2004 16:23:20 +0200, "Gorion" <n...@w...pl>
    wrote:

    >Okey, karta była i jest nieaktywna - ale nie ma to nic do rzeczy bo są na
    >niej już wszystkie informacje potrzebne do działania. A kiedyś mam ją
    >przeciesz aktywować.

    Taaak? Jakież to 'wszystkie'?

    >To akurat o niczym nie świadczy (płatności w terminalach sklepowych bez
    >PIN'a)
    >Chyba że PIN przyślą znowu nie tam gdzie trzeba :-/

    Płatności na podpis są bezpieczne, w odróżnieniu od tych, które są z
    PIN-em.

    >Po skopiowaniu paska patrz (2)

    Bank ma problem. No i?

    >To oczywiście czarny scenariusz, ale ponieważ VW mam głównie dla dużej
    >liczby przelewów wolę się już obyć bez karty niż o to się martwić.

    Wiesz co? Wsadź kasę do skarpetki...
    --