  • 11. Data: 2002-08-09 14:42:27
    Temat: Re: Nowa usługa w ebankach ?
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Kamil Jońca wrote in news:aj0bg1$o48$1@news.tpi.pl:

    > Natomiast czy jest bank który oferuje możliwośc "kopii" przelewu
    > który już kiedyś
    > wykonaliśmy ?
    > A nie chcemy (np. ze względów bezpieczeństwa lub lenistwa ) definiować
    > takiego przelewu?

    Cos nikt na temat nie odpowiada :)
    W Lukasie i LGnet (i chyba BZWBK) mozna definiowac
    odbiorców/kontrahentów, których dane można potem wybrać do dowolnego
    przelewu.
    Można więc przyjąć politykę, że każdy przelew zaczynamy od zdefiniowania
    odbiorcy, z wyjątkiem tych, o których wiemy prawie na pewno, że się nie
    powtórzą.

    Jeśli zaś chodzi o powtórzenie przelewu, który był kiedyś wykonany, a
    nie został zdefiniowany odbiorca, to w Lukasie operator telefoniczny
    podobno ma wgląd we wszystkie przelewy i potrafi automatycznie powtórzyć
    odbiorcę/tytuł z przeszłości bez ponownego dyktowania. Ale za to nie
    ręczę, bo to z drugiej ręki informacja, sam z Lukasa korzystam tylko
    przez internet i stosuję właśnie taką strategię jak opisałem wyżej.

  • 12. Data: 2002-08-09 14:51:44
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Można więc przyjąć politykę, że każdy przelew zaczynamy od zdefiniowania
    > odbiorcy, z wyjątkiem tych, o których wiemy prawie na pewno, że się nie
    Tak, to sam o mozna zrobić w ING. Tam niezależnie czy normalny czy wzorcowy
    przelew jest autoryzowany tak samo. W mBanku jednak już jest różnica, bo w
    przelewie wzorcowym nie trzeba użyć tana.

    KJ

  • 13. Data: 2002-08-09 20:11:00
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    Kamil Jońca pisze:
    >Pytanie mnie naszło przy okazji opłacania prenumeraty. Raczej nie będę
    >definiowa łprzelewy wykonywanego raz na rok. Ale z drugiej strony chciałbym
    >sobie kliknąć na już istniejącym przelewie, wpisać kwotę, i voila.

    W Inteligo po zatwierdzeniu przelewu jednorazowego system pyta czy
    zachować ten przelew jako zlecenie stałe lub płatność.

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 14. Data: 2002-08-10 10:12:58
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

> [...]
    > który już kiedyś
    > wykonaliśmy ?
    > A nie chcemy (np. ze względów bezpieczeństwa lub lenistwa ) definiować

    Uzupełniam informację na temat LGnet.
    Przed chwilą wykonywałem przelew "nowy", czyli na uprzednio
    niezdefiniowanego kontrahenta, i system otworzył formatkę definiowania
    kontrahenta, dopiero potem przelew.
    Zatem każdy przelew powoduje zapisanie kontrahenta i umożliwia ponowne
    wykorzystanie zapisanych tam danych (bez kwoty i tytułu przelewu).
    Jeśli chodzi o bezpieczeństwo, to każdy przelew potwierdzany jest stałym
    hasłem transakcyjnym (tym odrębnym od hasła logowania).

  • 15. Data: 2002-08-10 12:57:45
    Od: "Krzysiek" <k...@n...e.pl>

    Dokłądneij od dnia uaktywnienia kanału internetowego. Mam w LUKASIE konto od
    1999, w bodajze 2000 dali możliwośc internetowego dostępu i w domu historie
    mam od tego dnia, gdy uaktywniłem token (zresztą tego samego dnia go
    dostałem). Przez telefon i w banku historia od 1999...

  • 16. Data: 2002-08-10 12:59:49
    Od: "Krzysiek" <k...@n...e.pl>

    > Jeśli zaś chodzi o powtórzenie przelewu, który był kiedyś wykonany, a
    > nie został zdefiniowany odbiorca, to w Lukasie operator telefoniczny
    Tak jest... Kiedyś miałem problem, bo musiałem wpąłcic na konto tv kablowej
    i dostac potwierdzenie przelewu pewnej kwoty, bo oryginał zagubiłem :( przez
    telefon załatwiłem wszystko w o 10-15 minut (bo jednak troche facet szukał
    tego przelewu, wiedziła tylko,zę kwota około 30 zet i ze ok 4 miesiące temu
    to zrobiłem). Potwierzdenie po tygodniu było w skrzynce.

  • 17. Data: 2002-08-10 14:01:26
    Od: "Negatyw" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@n...e.pl> napisał w wiadomości

    > mam od tego dnia, gdy uaktywniłem token (zreszta tego samego dnia go
    > dostałem). Przez telefon i w banku historia od 1999...

    Ta historia ma jakis zwiazek z tokenem?
    Mysle, ze gdy ktos nie wykupi tokena - tez ma podglad historii od poczatku
    zalozenia konta (???).

    Pozdro
    Negatyw

  • 18. Data: 2002-08-10 15:21:52
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Krzysiek wrote in news:22327-1028985676@195.114.189.3:

    > około 30 zet i ze ok 4 miesiące temu to zrobiłem). Potwierzdenie po
    > tygodniu było w skrzynce.

    To na Lukas Linii mozna zamówić wysłanie potwierdzenia do domu? Ile to
    kosztuje?
    Dotychczas myślałem, że trzeba się zgłosić do placówki, za 1 zł.

  • 19. Data: 2002-08-10 15:59:00
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 10 Aug 2002 16:01:26 +0200, "Negatyw" <n...@o...pl>
    wrote:

    >Ta historia ma jakis zwiazek z tokenem?
    >Mysle, ze gdy ktos nie wykupi tokena - tez ma podglad historii od poczatku
    >zalozenia konta (???).

    Kiedys token musial byc.
    Wydaje mi sie, ze hisotria w Lukasiue obejmuje okres od momentu
    uruchomienia u nich dostepu przez inet.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 20. Data: 2002-08-11 15:09:10
    Od: "Negatyw" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Kiedys token musial byc.

    aha

    > Wydaje mi sie, ze hisotria w Lukasiue obejmuje okres od momentu
    > uruchomienia u nich dostepu przez inet.

    Niedlugo mam u nich konto, ale wszystko na to wskazuje :))

    Pozdro
    Negatyw