  • 1. Data: 2002-08-09 08:33:21
    Temat: Nabici w lokaty
    Od: Krzysztof Szpunar <s...@i...pl>

    http://biznes.interia.pl/main/info.html?nid=290405

    ciesze sie, ze nie uleglem szalowi lokat antybelkowych :)

    pozdr
    krz

  • 2. Data: 2002-08-09 11:41:40
    Temat: Re: Nabici w lokaty
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Krzysztof Szpunar wrote in news:3D537E51.2D5F807B@interia.pl:
    > http://biznes.interia.pl/main/info.html?nid=290405
    >
    > ciesze sie, ze nie uleglem szalowi lokat antybelkowych :)

    A ja przeciwnie, bo wybralem Lukas i mBank :)

  • 3. Data: 2002-08-09 21:31:26
    Od: "krab" <d...@n...mam.konta.i juz>

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A ja przeciwnie, bo wybralem Lukas i mBank :)

    he he - jak sie tak przebijacie - to ja ciesze sie swoja lokata na cale
    15% - piętnaście !!!!!
    a to zwykle obligacje :-))
    i pomyslec, ze sa tacy co dostaja jeszcze i 17 ;-)) eh :-))

  • 4. Data: 2002-08-11 16:52:43
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "krab" <d...@n...mam.konta.i juz> napisał w wiadomości
> [...]
    > 15% - piętnaście !!!!!
    > a to zwykle obligacje :-))
    > i pomyslec, ze sa tacy co dostaja jeszcze i 17 ;-)) eh :-))

    Za to mamy 'nowe' uslugi dla osob ktore skorzystaly z lokat
    antypodatkowych.... BTW zwroccie uwage na niskie [jak na Citi]
    oprocentowanie kredytu... Szczegoly ponizej.

    Maciej

    <cite>
    W życiu codziennym zdarzają się różne sytuacje. Duże wydatki mogą pojawić
    się w najbardziej nieoczekiwanych momentach. Jeżeli potrzebujesz szybko
    wolnych środków, a Twoje oszczędności są złożone na lokatach, otwórz Linię
    kredytową zabezpieczoną lokatą. W ten sposób unikniesz zrywania lokat i
    utraty odsetek.

    Zabezpieczeniem Linii kredytowej mogą być lokaty złotowe, walutowe lub
    inwestycyjne. Rozwiązanie to jest szczególnie korzystne w przypadku lokat,
    które nie podlegają obowiązkowemu opodatkowaniu zysków z depozytów i lokat
    bankowych.

    Wystarczy określić lokaty, które staną się zabezpieczeniem dla Linii
    kredytowej
    i podpisać umowę. Będzie ona do Twojej dyspozycji w ciągu jednego dnia.

    Oprocentowanie:

    CitiGold 13,99%
    CitiOne 14,99%
    CitiKonto 15,99%

    Odsetki pobierane są jedynie od faktycznego zadłużenia.

    Otrzymując środki z Linii kredytowej zabezpieczonej lokatą masz pełną
    swobodę w dysponowaniu nimi.

    Aby otworzyć Linię kredytową zabezpieczoną lokatą odwiedź najbliższy
    oddział. Nie zapomnij zabrać ze sobą dowodu osobistego.

    Możesz to również zrobć przez CitiPhone: 0 801 32 2484.
    </cite>
    http://www.citibank.pl/poland/consumer/polish/linia/
    linia.htm

  • 5. Data: 2002-08-11 23:57:57
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "MK" <m...@i...pl> writes:

    > Za to mamy 'nowe' uslugi dla osob ktore skorzystaly z lokat
    > antypodatkowych.... BTW zwroccie uwage na niskie [jak na Citi]
    > oprocentowanie kredytu... Szczegoly ponizej.

    Bo jesli ktos nie majac odpowiedniej plynnosci zalozyl lokaty na 10 lat,
    to *()#@&$$^%@%#@$. Ale coz, ludzie czesto mysla po fakcie.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator