  • 1. Data: 2002-08-08 18:48:10
    Temat: multibank - bezpieczny bank ?
    Od: "mickeymouse" <m...@p...gazeta.pl>

    Czy ktoś może podzielić się swoimi
    spostrzeżeniami na temat identyfikacji klienta w tymże banku ? Wydaje mi się dziwne
    sprawdzanie tożsamości po podawaniu cyfr z tel. hasła dostępu, czy aktywacja karty
    po padniu wszystkich danych. W inteligo robią wrażenie bardziej godnych zaufania
    (czytaj: moje oszczędności są bezpieczniejsze :) jakie wy macie spostrzeżenia ?

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2002-08-08 22:42:14
    Temat: Re: multibank - bezpieczny bank ?
    Od: <s...@p...onet.pl>

    Cześć,

    Nigdy nie musisz podawać operatorowi cyfr kodu.
    Po połączeniu z automatycznym serwisem(IVR) wybierz serwis bankowy-->podaj
    numer klienta-->3 wybrane cyfry-->a potem wybierz połączenie z operatorem.
    Wtedy wystarczy podać imię i nazwisko.

    Aby aktywować kartę musisz podać numer karty dla sprawdzenia jego poprawności w
    systemie - to norma.

    Cześć