  • 1. Data: 2002-08-09 12:20:07
    Temat: BZ wbk debet na rachunku
    Od: "MAGISTER" <w...@p...fm>

    witam jakie sa wymogi tak praktycznie dostania linii debetowej na rachunku w
    wbk?
    nie mam stalych dochodow, dostalem vise clasicc po 3 miesiacach od otwarcia
    konta- powiedzmy dzieki kilkunastu przelewom z moich innych kont, stan na
    koncie 3 tys.
    ma 2 konta podiweszone sa razem...
    jakie maja wymagania?
    2 lata temu przyznali mi 1000 w ING BSK- tylko dlatego ze mialem duze obraty
    na koncie rzedu do 10000 wplat miesiecznie- zasluga obrotu sprzetem el. ale
    nie musialem przedstawiac zadnych zaswiadczen, zreszta caly czas
    studiuje- stypendium niestety brak...
    pozdrawiam marcin
    ps. debet potrzbuje ok 1000-2000 zł