  • 1. Data: 2002-08-09 00:36:50
    Temat: Kredyt hipoteczny w Multi
    Od: Jacek Sztajnke <s...@w...pl>

    Staram się o kredyt hipoteczny w MultiBanku (chyba MultiPlan)
    na spłacenie kredytu mieszkaniowego w DB24.
    Czy ktoś ma jakieś doświadczenia? Chętnie posłucham uwag.

    Pozdrówka
    J.

  • 2. Data: 2002-08-09 08:57:45
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny w Multi
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Czy ktoś ma jakieś doświadczenia? Chętnie posłucham uwag.

    Ja mam złe.
    Złe informacje z banku dotyczące zdolności kredytowej- w jednym tygodniu jest, a w
    drugim
    nie ma, złe info na temat zabezpieczenia kredytu.
    Ogólnie to mogę powiedzieć, że w oddziale tylko kompletują dokumenty- decyzję o
    kredycie
    podejmuje ktoś wyżej i nie zawsze jest to zgodne z oczekiwaniami i zapewnieniami
    niższego
    personelu- klient do końca nie jest pewien, czy dostanie kredyt. Tak, że jak Ci się
    śpieszy, albo chcesz to zgrać w czasie, to zapomnij- są nieelastyczni (jak większość
    banków).
    Powodzenia.
    Grzegorz

  • 3. Data: 2002-08-16 14:41:44
    Od: j...@p...onet.pl

> [...]
    > na spłacenie kredytu mieszkaniowego w DB24.
    > Czy ktoś ma jakieś doświadczenia?  Chętnie posłucham uwag.

    Bardzo ważna jest dobrze przeprowadzona analiza finansowa z osobą obsługującą
    (sam z tego korzystałem więc wiem) najlepiej przynieść pita za zeszły rok
    swojego i jeśli jest to współmałżonki dokładną informację o aktualnych
    dochodach i obciążeniach i wiem, że jeśli na tym etapie do[pilnujesz
    wszystkiego, to na pewno dostaniesz kredyt aktualnie chyba na najlepszych
    warunkach w kraju

    pozdrowionka

  • 4. Data: 2002-08-16 14:45:02
    Od: j...@p...onet.pl

> [...]
    Ci się
    > śpieszy, albo chcesz to zgrać w czasie, to zapomnij- są nieelastyczni (jak

    Tylko współczuć, ale mam nadzieję, że dostałeś gdzieś kredyt, ja wiem jedno, że
    mój "obsługacz" w multi był bardzo dokładny i bardzo elastyczny. Przeprowadził
    takie maglowanie moich dochodów oraz wydatków prawie do piątego pokolenia i mam
    już swoje własne m.

    Pozdrowionka

  • 5. Data: 2002-08-19 13:19:23
    Od: "Michał Masłowski" <m...@m...pl>