  • 21. Data: 2002-08-11 16:42:28
    Temat: Re: Nowa usługa w ebankach ?
    Od: "Krzysiek" <k...@n...e.pl>

    > Kiedys token musial byc.
    > Wydaje mi sie, ze hisotria w Lukasiue obejmuje okres od momentu
    > uruchomienia u nich dostepu przez inet.

    To właśnie miałem na myśli.. Wtedy nie było róznych kont...

  • 22. Data: 2002-08-11 16:43:45
    Od: "Krzysiek" <k...@n...e.pl>

    > To na Lukas Linii mozna zamówić wysłanie potwierdzenia do domu? Ile to
    > kosztuje?
    > Dotychczas myślałem, że trzeba się zgłosić do placówki, za 1 zł.

    Lub zgłosić w infolinii tez za zeta...
    Przynajmniej tak było 16 miesięcy temu...

  • 23. Data: 2002-08-11 17:47:08
    Od: "Negatyw" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@n...e.pl> napisał w wiadomości

    > To wlasnie miałem na mysli.. Wtedy nie było róznych kont...

    aha... :))

    Pozdro
    Negatyw

  • 24. Data: 2002-08-11 19:36:47
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Zatem każdy przelew powoduje zapisanie kontrahenta i umożliwia ponowne
    > wykorzystanie zapisanych tam danych (bez kwoty i tytułu przelewu).
    > Jeśli chodzi o bezpieczeństwo, to każdy przelew potwierdzany jest stałym
    > hasłem transakcyjnym (tym odrębnym od hasła logowania).

    Ano tak tam jest... jak dla mnie tragedia, szalu mozna dostac czasami.
    Co wiecej - nie mam pojecia jak juz taki niechcaco zdefiniowany przelew
    mozna skasowac? Wie ktos? Taki niespostrzegawczy jestem po prostu czy
    jak? bo jakos nie sadze, zeby nie mozna bylo wykasowac kontrahentow
    poprzez kanal internetowy.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 25. Data: 2002-08-12 07:47:12
    Od: "Jacek" <J...@p...fm>

    Klient->Kontrahenci->Usuń

  • 26. Data: 2002-08-12 08:52:36
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Radek B" <r...@f...inv.pl> napisał w wiadomości
    [...]
    > W Inteligo po zatwierdzeniu przelewu jednorazowego system pyta czy
    > zachować ten przelew jako zlecenie stałe lub płatność.

    Ale ja właśnie _nie_ chcę zachowytwać tego jako płatność.
    KJ