  • 21. Data: 2005-01-09 01:10:04
    Temat: Re: No wiec co mi BePeHahahaha zaproponowalo
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Użytkownik Krab napisał:

    > za limit deko mniejszy - maniacy mbanku placa po minimum 30 zl rocznie, a Ty
    > tu zalisz sie, za bartol laskawie za darmo przyjal hihihowy limit 700
    > limit jest zalosny, ale przeciez jesli Bartol wyrobi sie z obrotem 1500
    > miesiecznie, to za nastepny rok zaplaci tylko polowe :-))) hi hi

    Widzisz jakis techniczny problem, zeby miesięcznie wykręcić 1500zl?
    ;-)

    M.

  • 22. Data: 2005-01-09 01:13:36
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Użytkownik Bartol Partol napisał:

    > Okolo 10 tys w ciagu okolo pol roku. Wplaty baaaaaardzo nieregularne po
    > kilka tys. Byly miesiace gdy na koncie bylo pusto zupelnie. Nie chce mi
    > sie sprawdzac, ale tak na oko to chyba podzielili wplywy przez liczbe
    > miesiecy i to jeszcze dodatkowo przez 2 i to co im wyszlo ma sie jakos
    > do owych 700 zl.

    Bepeh w ogóle z limitami szaleje ;-) Moja żona - klientka tego bxdziewa
    od 8 lat, wszelkie wpływy przez ror, dostała limit X. Ja - miesiąc
    póxniej - wtedy z dochodem z DG w granicach 50 % jej zarobków - w Multi
    kwote 1,7 X.

    M.

  • 23. Data: 2005-01-09 07:13:07
    Od: "Darek" <0...@p...onet.pl>

> [...]
    > limit jest zalosny, ale przeciez jesli Bartol wyrobi sie z obrotem 1500
    > miesiecznie, to za nastepny rok zaplaci tylko polowe :-))) hi hi

    A skąd wytzasnąłeś kwotę obrotu 1500zł miesięcznie do obniżenia opłaty o
    50%?
    Batol dostał kartę płaską więc do obniżenia opłaty o 50% wystarczy
    500zł/miesiąc.

    Darek

  • 24. Data: 2005-01-09 18:32:44
    Od: PshemeK <p...@o...pl>

    Krab napisał(a):

    > za limit deko mniejszy - maniacy mbanku placa po minimum 30 zl rocznie, a Ty
    > tu zalisz sie, za bartol laskawie za darmo przyjal hihihowy limit 700

    Ja się nie żalę. Ja się śmieję. To zabawne jest. Poza tym jakoś nie
    spotkałem na tej grupie żadnego zagorzałego przeciwnika mBanku, którego
    90 % wypowiedzi byłoby krytyką tego banku i który po otrzymaniu takiej
    propozycji kontaktował się z bankiem na własny koszt i brał co dają
    (niezależnie ile tego jest).
    A Bartol tak robił. Jeździł po BPH jak po łysej kobyle, a jak mu
    zaproponowali limit 700 PLN to przyjął z uśmiechem na ustach.

    > limit jest zalosny, ale przeciez jesli Bartol wyrobi sie z obrotem 1500
    > miesiecznie, to za nastepny rok zaplaci tylko polowe :-))) hi hi

    Jakby był konsekwentny i nie wziął, to by nie płacił nic. No chyba że
    zrezygnuje po roku....
    A coś mi się wydaje, że za chwilę zacznie narzekać, że to badziewie, że
    ma problemy w internecie z tą kartą, czy jeszcze coś innego...
    Hmmmm.... teraz mi przyszła do głowy teoria, że on wziął tą kartę po to,
    żeby mieć kolejny powód do narzekania na BPH i zaraz znajdzie coś, co mu
    się w tej karcie nie podoba :)

    Jak to jest Bartolu ?

    Pozdrawiam

    PshemeK

  • 25. Data: 2005-01-09 18:51:38
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik PshemeK napisał:

> [...]
    > 90 % wypowiedzi byłoby krytyką tego banku i który po otrzymaniu takiej
    > propozycji kontaktował się z bankiem na własny koszt i brał co dają

    No przeciez mBank jest beznadziejny. Nawet hasla pozapominalem, taka
    beznadzieja. ;-)

    > A Bartol tak robił. Jeździł po BPH jak po łysej kobyle, a jak mu
    > zaproponowali limit 700 PLN to przyjął z uśmiechem na ustach.

    A tam z usmiechem. Wywolali we mnie ciekawosc. Poniewaz jedynym sposobem
    dowiedzenia sie co mi zaproponowali bylo udanie sie do oddzialu (co
    zrobilem zreszta przy okazji, bo specjalnie to na pewno bym nie
    pojechal), wiec sie udalem. Moglem jeszcze zadzwonic, ale nie pamietam
    hasla. A jak juz polazlem do oddzialu to wzialem. I nie dlatego, ze ta
    karta jest mi potrzebna do czegokolwiek. Ale dlatego, ze moze sie
    przydac. A gdybym jeszcze czegos przypadkiem bede kiedys od BePeHahahah
    chcial, to dobra historia moze miec znaczenie (wrecz powinna miec, ale w
    Polsce roznie z tym bywa). Poza tym cala ta sytuacja wyglada na niezly zart.

    > Jakby był konsekwentny i nie wziął, to by nie płacił nic. No chyba że
    > zrezygnuje po roku....

    A co mi szkodzi pare zeta miesiecznie w te czy tamta? To sa wszystko
    drobiazgi.

    > A coś mi się wydaje, że za chwilę zacznie narzekać, że to badziewie, że
    > ma problemy w internecie z tą kartą, czy jeszcze coś innego...

    To jedyny bol. Plaskate paskudztwo w internecie nie chodzace bo nie. Nie
    postarali sie.

    > Hmmmm.... teraz mi przyszła do głowy teoria, że on wziął tą kartę po to,
    > żeby mieć kolejny powód do narzekania na BPH i zaraz znajdzie coś, co mu
    > się w tej karcie nie podoba :)

    Pewnie. Jak juz dali i wzialem, to moge robic co chce, nawet ponarzekac.

    > Jak to jest Bartolu ?

    Powiadomienia mailem dalej chodza jak chca. ;-)

    Bartol

  • 26. Data: 2005-01-09 19:03:15
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > ma problemy w internecie z tą kartą, czy jeszcze coś innego...
    >
    > To jedyny bol. Plaskate paskudztwo w internecie nie chodzace bo nie. Nie
    > postarali sie.

    Nie wiedzieli , jakby wiedzieli to by pewnie dali Visę Interię

    > Powiadomienia mailem dalej chodza jak chca. ;-)

    Pytanie. Do powiadomień ustawiłeś sobie jeden adres czy więcej ?

    pozd
    as

    PS. Narzekania na sposób prezentacji karty i operacji na niej w internecie
    możesz sobie darować . Wszyscy o tym wiedzą . Oni też :)

  • 27. Data: 2005-01-09 20:18:24
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sun, 9 Jan 2005 20:03:15 +0100, "Adam S." <d...@p...onet.pl>
    wrote:

    >PS. Narzekania na sposób prezentacji karty i operacji na niej w internecie
    >możesz sobie darować . Wszyscy o tym wiedzą . Oni też :)

    co nie przeszkadza im kasowac 3 zl miesiecznie od nie posiadajacych
    konta (a powinni raczej doplacac za korzystanie z takiego badziewia)

    G.

  • 28. Data: 2005-01-09 20:21:37
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2005-01-09 21:18, Użytkownik Piotr Gralak napisał:

    > co nie przeszkadza im kasowac 3 zl miesiecznie od nie posiadajacych
    > konta (a powinni raczej doplacac za korzystanie z takiego badziewia)

    A kogo "skasowali"?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 29. Data: 2005-01-09 20:46:12
    Od: nod <n...@o...pl>

    > Może nod znajdzie ;)

    a pewnie że znajdzie http://www.bph.pl/resources/docs/det/1230pdf.pdf
    strona 12, pkt. 4: dot. kart płaskich a więc bursztynowej KK również:
    opłata za administrowanie zadłużeniem 0,1% średniodziennego zadłużenia,
    nie mniej niż 2zł

    pozdr
    nod

  • 30. Data: 2005-01-09 21:04:20
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> wrote:

> [...]
    > od 8 lat, wszelkie wpływy przez ror, dostała limit X. Ja - miesiąc
    > póxniej - wtedy z dochodem z DG w granicach 50 % jej zarobków - w Multi

    W multi od pewnego czasu decyzje wydaje placówka (zarówno linia jak i KK),
    wiec pewnie obecnie byś dostał więcej :)