  • 11. Data: 2005-01-08 21:10:37
    Temat: Re: No wiec co mi BePeHahahaha zaproponowalo
    Od: nod <n...@o...pl>

    >za limit deko mniejszy - maniacy mbanku placa po minimum 30 zl rocznie, a Ty
    >tu zalisz sie, za bartol laskawie za darmo przyjal hihihowy limit 700
    >limit jest zalosny, ale przeciez jesli Bartol wyrobi sie z obrotem 1500
    >miesiecznie, to za nastepny rok zaplaci tylko polowe :-))) hi hi

    trzeba jeszcze przypomnieć, że za bursztynowe dziadostwo z BePehahah
    pobierają opłatę 2zł/m-c :D

  • 12. Data: 2005-01-08 21:39:14
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2005-01-08 22:10, Użytkownik nod napisał:

    > trzeba jeszcze przypomnieć, że za bursztynowe dziadostwo z BePehahah
    > pobierają opłatę 2zł/m-c :D

    A pokażesz tą opłatę w TOiP?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 13. Data: 2005-01-08 21:45:30
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik PshemeK napisał:

    > 700 (słownie : siedemset) złotych ?!

    Yo!

    > Nie wiem, czy dobrze pamiętam, ale miałeś zdaje się jakieś żale do BPH i
    > odgrażałeś się, że zrezygnujesz....Mam rację?

    Pewnie zrezygnuje. Cholera wie. Nie zrobilem tego tymczasem z lenistwa.
    Troche z tego konta korzystam. Ale poniewaz wkrotce bede zakladal konto
    dla DG, to na pewno nie zrobie tego w BePeHahaha. Zreszta pewnie wkrotce
    potem BePeHahahahowe konto zlikwiduje.

    > Pytam z ciekawości, bo teraz jak ten znienawidzony przez Ciebie bank
    > zaproponował Ci kartę kredytową z najbardziej żałosnym limitem jaki
    > widziałem, to wziąłeś i wydajesz się być zadowolony jak dziecko z nowej
    > zabawki....

    OK. Zrobilem to w pewnym sensie dla jaj. Bylem ciekaw czy sciemniali czy
    nie. I jak sie okazalo nie sciemniali. Cala sytuacja byla dosyc zabawna.
    Szczegolnie w konteskie opisywanych tutaj czasem walk coponiektorych
    grupowiczow o kredytowki, gdzie musieli sie spowiadac z calego zycia, a
    i tak nie dostali. Nie to zebym sie z nich smial, po prostu cieszy mnie
    to, ze da sie jednak inaczej to zalatwic. I to jest pozytywne.

    > Chyba, że walnąłeś się o jedno zero ?
    > No nic :) Fajnie, że o tym napisałeś :) Jest się z czego pośmiać :)

    No i o to chodzi.

    Bartol

  • 14. Data: 2005-01-08 21:46:45
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik nod napisał:

    > trzeba jeszcze przypomnieć, że za bursztynowe dziadostwo z BePehahah
    > pobierają opłatę 2zł/m-c :D

    To jest akurtat najmniejszy problem.

    Acha, i na promocje 116 dni sie zalapalem. Do 15 kwietnia moge sie
    zadluzac do woli za darmo.

    Bartol

  • 15. Data: 2005-01-08 21:47:20
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Bartol Partol napisał:

    > Acha, i na promocje 116 dni sie zalapalem. Do 15 kwietnia moge sie
    > zadluzac do woli za darmo.

    Tzn. do 700 zeta oczywiscie. ROTFL

    Bartol

  • 16. Data: 2005-01-08 21:50:24
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2005-01-08 22:50, Użytkownik Bartol Partol napisał:

    > Jak sie nie wykona w poprzednim okresie rozliczeniowym przynajmniej 4
    > transakcji dowolna ichnia karta, to sobie winszuja 2,50.

    Tak, to się zgadza, ale za co 2zł pobierają?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 17. Data: 2005-01-08 21:50:28
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

  • 18. Data: 2005-01-08 22:10:45
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    > Tak, to się zgadza, ale za co 2zł pobierają?

    Cholera wie, do TOiP zajrzalem na chwile, czyby te oplate sprawdzic.
    Wiecej grzebac w tabelkach mi sie nie chce.

    Bartol

  • 19. Data: 2005-01-08 22:52:26
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2005-01-08 23:10, Użytkownik Bartol Partol napisał:

    > Cholera wie, do TOiP zajrzalem na chwile, czyby te oplate sprawdzic.
    > Wiecej grzebac w tabelkach mi sie nie chce.

    Może nod znajdzie ;)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 20. Data: 2005-01-08 23:54:08
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sat, 08 Jan 2005 22:45:30 +0100, Bartol Partol
    <bartolpartol@gazeta.> wrote:

> [...]
    >i tak nie dostali. Nie to zebym sie z nich smial, po prostu cieszy mnie
    >to, ze da sie jednak inaczej to zalatwic. I to jest pozytywne.

    tak przy okazji: ja i żona mieliśmy KK BZWBK, ale uznałem, że zamiast
    58+38 to ja wolę wydać 25+25 i wziąłem sobie z Rajfiego Visę Nova "za
    rezygnację". Jak już wypowiedziałem umowę w BZWBK, to po paru dniach
    zadzwonili i powiedzieli, że dostanę obie za 28 zł (-70%), a w
    przyszłym roku może i za 0zł. No to się zgodziłem, co mi szkodzi, a
    może limit większy się kiedyś przyda, a 28 zł przeboleję jakoś. Chyba
    Rajfi się nie obrazi, bo w razie czego wypowiedzenie im pokażę :-)

    --
    Jarek Andrzejewski