  • 61. Data: 2013-03-26 13:31:59
    Temat: Re: No i wyruchali Cypr
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" kis4b6$862$...@n...news.atman.pl

    > "witek" kir59p$dds$...@d...me

    > 350 mln? Czyli 10 euro na łebka?

    > Nie idą, ale są zabierane -- na Przykład marszałek Ewa Kopacz
    > uznała, że dobrze pracuje i wzięła sobie chyba 40 tysięcy plnów
    > w formie nagrody. :)

    Czyli akurat tyle, ile przypada długu na jednego Polaka. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 62. Data: 2013-03-26 13:32:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.03.2013 13:05, ddddddd pisze:

    > Być może niektóre firmy z kapitałem obrotowym >100k euro nie trzymają
    > pieniędzy na lokacie, ale czasem to tak naprawdę towar na jedną

    No raczej nie - bo pieniądze leżące na lokacie i niepracujące to
    generalnie strata.

  • 63. Data: 2013-03-26 13:34:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.03.2013 13:13, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    >>> Np. czy Jezus Chrystus powinien zostac intronizowany na Krola Polski

    > Dlaczego?

    Jest bardziej kompetentny, m.in. jego polityka gospodarcza nie sprowadza
    się do "rozdajcie wszystko ubogim i żyjcie sobie goło i wesoło licząc na
    mannę z nieba".

  • 64. Data: 2013-03-26 14:57:06
    Od: m <m...@g...com>

    On 26.03.2013 11:25, Budzik wrote:
    > Osobnik posiadający m...@t...maila napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > pracuje, podnosze każdy grosz z ulic

    Podnoszenie każdego grosza nie ma sensu, bo często podczas jego
    podnoszenia z kieszeni wypadnie dycha.

    p. m.

  • 65. Data: 2013-03-26 15:00:10
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    m wrote:

    > Podnoszenie każdego grosza nie ma sensu, bo często podczas jego
    > podnoszenia z kieszeni wypadnie dycha.

    i o to chodzi.
    ktoś te dychy musi podnieść

  • 66. Data: 2013-03-26 15:04:22
    Od: m <m...@g...com>

    On 26.03.2013 15:00, witek wrote:

    > i o to chodzi.
    > ktoś te dychy musi podnieść

    A temu kto się podnosi po każdą dychę, wypadnie setka.

    Ktoś tam się schyli po setkę, wypadnie mu tysiąc ... taka hierarchia
    dusigroszy :).

    p. m.

  • 67. Data: 2013-03-26 15:19:07
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    m wrote:

    > A temu kto się podnosi po każdą dychę, wypadnie setka.
    >
    > Ktoś tam się schyli po setkę, wypadnie mu tysiąc ... taka hierarchia
    > dusigroszy :).

    Nie, ten kto podnosi dychy portfel trzyma dobrze zamknięty.

  • 68. Data: 2013-03-26 15:31:36
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2013-03-26 15:04, m napisał(a):

    > A temu kto się podnosi po każdą dychę, wypadnie setka.
    >
    > Ktoś tam się schyli po setkę, wypadnie mu tysiąc ... taka hierarchia dusigroszy :).

    Dusigrosz nic nie podnosi, on nic nie wypuszcza :)

    --
    TrzyLinie

  • 69. Data: 2013-03-26 16:12:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Andrzej Lawa" kis4ju$88o$...@n...news.atman.pl

    Vetinariego.

    > Jest bardziej kompetentny, m.in. jego polityka gospodarcza nie sprowadza się do
    "rozdajcie wszystko ubogim i żyjcie sobie goło i
    > wesoło licząc na mannę z nieba".

    A kiedy to Jezus Chrystus nawoływał do rozdawania?
    Tak rozdał ryby i chleb, że zyskał. :) Ponadto chyba
    nie ma nigdzie w jego nauce nawoływania do rozdawania.
    A i obecni kapłani nigdy nie rozdają, ale całkiem
    odwrotnie -- zbierają, a nawet zdzierają siłą, jak
    ma to miejsce w moim wypadku.

    Jeśli kapłan coś daje, to tylko na zasadzie -- zebrał na biednych
    milion a przekazał tymże biednym pół miliona, zaś resztę zachował
    dla siebie. Równie dobrze mógłby zlecić przekazanie biednym połówki
    miliona i przekazanie jemu pozostałej ,,części''. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 70. Data: 2013-03-26 16:58:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@c...fontem.lucida.console napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Dlaczego nie całość? ;)

    bo to źle brzmi! :)
    całości nie oddam!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"