  • 1. Data: 2013-03-24 04:44:44
    Temat: pomocnicze konto firmowe
    Od: Sebastian <z...@g...pl>

    Witam!
    Mam pytanie z cyklu w którym banku założyć konto.

    Wymagania:
    1. Możliwość założenia rachunku przez spółkę komandytową
    lub fundację lub spółdzielnię lub sp.zoo (pełna księgowość)
    2. Brak opłat za prowadzenie rachunku firmowego
    3. Brak opłat za debetówkę do rachunku firmowego
    ew. 2a. -||- gdy 1 niskokwotowa transakcja kartą
    4. Brak wymogów co do minimalnego salda, ilości
    transakcji, itd.

  • 2. Data: 2013-03-24 06:27:46
    Temat: Re: pomocnicze konto firmowe
    Od: Sebastian <z...@g...pl>

> [...]

    > 2. Brak opłat za prowadzenie rachunku firmowego

    > 3. Brak opłat za debetówkę do rachunku firmowego

    ad 3 ewentualne opłaty za wypłatę z bankomatów są mi
    niestraszne, ponieważ kartą będę tylko płacić w sklepie
    ad 3 akceptuję warunek zwolnienia w postaci jednej
    bezgotówkowej transakcji kartowej ale bez wymogu kwoty
    ponieważ planuję dokonywać płatności ok. 30zł do 90zł

    > 4. Brak wymogów co do minimalnego salda, ilości
    > transakcji, itd.

    5. dodam, że kompletnie nie zależy mi na przelewach
    w bankowości elektronicznej, ale muszę mieć darmowe
    wyciągi (mogą być papierowe lub w pliku PDF na email)

    sposób korzystania z rachunku:

    na rachunek bankowy będzie co miesiąc wpływać jedna
    kwota i będzie dokonywana jedna transakcja kartowa
    bezgotówkowa na kilkadziesiąt złotych (od 30 do 90zł)

  • 3. Data: 2013-03-24 10:11:34
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-03-24, Sebastian <z...@g...pl> wrote:

    [...]

    > Wymagania:
    > 1. Możliwość założenia rachunku przez spółkę komandytową
    > lub fundację lub spółdzielnię lub sp.zoo (pełna księgowość)
    > 2. Brak opłat za prowadzenie rachunku firmowego

    IMHO możesz zapomnieć. Jedyny bank który kojarzę że ma darmowe
    rachunki firmowe dla osób prawnych to Idea Bank, a tego banku
    to nikomu polecić nie mogę.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 4. Data: 2013-03-24 10:41:47
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu niedziela, 24 marca 2013 04:44:44 UTC+1 użytkownik Sebastian napisał:
    /.../

    Sprawdź http://www.vwbank.pl/konto-firmowe.html

  • 5. Data: 2013-03-24 10:54:13
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    eisenberg wrote:

    > W dniu niedziela, 24 marca 2013 04:44:44 UTC+1 użytkownik Sebastian
    > napisał: /.../
    >
    > Sprawdź http://www.vwbank.pl/konto-firmowe.html

    Tam są chyba karty płatne.