  • 111. Data: 2013-04-03 11:14:02
    Temat: Re: No i wyruchali Cypr
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.04.2013 09:45, Tomasz Chmielewski pisze:

    > Niestety rynek jest tak przesiakniety cwaniakami/oszustwami, ze i za
    > wysoka cene mozesz sie najesc tej samej padliny.

    Też prawda. To jest pułapka na tych, co kierują się wyłącznie ceną ;)

  • 112. Data: 2013-04-03 11:16:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.04.2013 09:19, witek pisze:

    > właśnie o to oznaczenie chodzi.
    >
    > Ludzie nie lubią jak czegoś nie wiedzą. Nawet jak to jest dla nich
    > nieistotne.

    Może tak: nie lubią dowiadywać się, że czegoś nie wiedzieli ;)

    Gdyby nie wyszło to na jaw pewnie nadal by się zajadali tą "pyszną
    wołowinką" ;)

    Aczkolwiek zgoda, że skład powinien być podawany. Albo też powinno być
    sprzedawane jako "mięso"... mniejsza z tym jakie ;)

  • 113. Data: 2013-04-03 11:19:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.04.2013 09:43, Tomasz Chmielewski pisze:

    > A idac dalej - co to za roznica, czy swojskie mieso bywa wyprodukowane z
    > padliny czy nie, skoro ludzie kupuja i najwyrazniej im smakuje?

    Najwyraźniej dla konsumentów nie miało to znaczenia skoro jedli ;->

    Mnie od "popularnego" mięsa już dawno odrzucało i w sumie od jakichś 20
    lat jestem "prawie wegetarianinem" (tzn. mięsa nie jadam i nie
    potrzebuję, ale jak kiedyś kot upolował i przyniósł ładną kuropatwę...
    to w potrawce było lepsze od sklepowego drobiu, chociaż tak się
    odzwyczaiłem od mięsa, że było dla mnie za tłuste).

  • 114. Data: 2013-04-03 16:58:10
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Swoją drogą nie wiem skąd ten problem z koniną... Jakaś toksyczna czy
    > co? Fakt, że powinno być oznaczone, ale co za różnica, skoro ludziom
    > smakowało?

    chodzi zapewne o to, ze dobrej koniny wkładać się nie opłacało, bo jest
    droższa od wołowiny i praktycznie cała idzie na zachód i na południe
    Europy.
    Pytanie, wiec co to za konina była...

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 115. Data: 2013-04-03 19:59:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:03042013.7A393FEF@budzik61.poznan.pl...
> [...]
    >
    > chodzi zapewne o to, ze dobrej koniny wkładać się nie opłacało, bo jest
    > droższa od wołowiny i praktycznie cała idzie na zachód i na południe

    Nie wnikając w szczegóły był moment, że była masa dobre jakościowo koniny w
    cenie 1/4 normalnej ceny :-)

  • 116. Data: 2013-04-04 01:58:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail r...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Nie wnikając w szczegóły był moment, że była masa dobre jakościowo
    > koniny w cenie 1/4 normalnej ceny :-)

    az boje sie zapytać.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?

  • 117. Data: 2013-04-04 07:24:26
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:04042013.2C972E76@budzik61.poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail r...@g...pl napisał(a) w poprzednim
    > odcinku co następuje:

    > az boje sie zapytać.

    Szczegółów podać nie mogę, ale powód był trywilny, legalny i w żaden sposób
    nie powodujący, że to mięso było gorsze jakościowo czy w jakikolwiek sposób
    złego gatunku. Po prostu wzrosła gdzieś tam podaż, przy braku skoku popytu
    :-)