  • 1. Data: 2013-03-24 14:02:05
    Temat: getin, nfc i paliwo
    Od: "oszczedny" <o...@p...pl>

    W zwiazku z zakonzeniem milej promocji 4% Meritum mam pare pytan odnosnie
    kont i kart. Postanowilem je zebrac w tej wiadomosci.
    1. jakie sa obecnie mozliwosci zwrotu za paliwo? Getin z tego co juz wiem
    nie wydaje karty paliwowej bo nie da sie zalozyc konta uniwersalnego, do
    ktorego wydaja karte a ze nie mam tego konta to kicha. Rozwazam Millenium
    ale tam jest tylko 3% i te chore zasady zaokraglajace.
    2. promocja getinu NFC. Zwracaja 15% od transakcji karta. Mam telefon z NFC.
    Karte i przejscie do T-Mobile moze sobie zalatwie (jesli sie zdecyduje na
    promocje). Czy ktos juz to testowal? Ponoc da sie ta karta wydac wiecej niz
    50 PLN - tak pisze Getin ale nie bardzo wiem jak skoro zblizeniowki sa tylko
    do 50 PLN...czy ja sie myle? Jak bedzie np 70 to nie bedzie mozliwosci
    platnosci zblizeniowej czy bedzie ale poprosi o PIN? Jesli to drugie to
    promocja jest bardzo kuszaca - tak, wiem ze tylko przez 6 miesiecy i max 40
    PLN/mies zwrotu :)
    3. aby dostac NFC trzeba miec konto w Getin. Z tego co rozumiem trzeba wiec
    tez dostac zwykla karte a jak wyczytalem z www Getin karta kosztuje
    miesiecznie 5 PLN, chyba ze wydamy 300 PLN - majac NFC nie zrobie tyle
    obrotu, wiec dwa pytania: czy da sie zastrzec normalna karte tak aby nie
    wyslali kolejnej i nie pobierali tych 5 PLN i drugie: rozumiem, ze obrot 300
    PLN na NFC nie zwolni mnie z oplaty za normalna karte?
    Pozdrawiam
    Oszczedny

  • 2. Data: 2013-03-24 21:51:34
    Temat: Re: getin, nfc i paliwo
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2013-03-24 14:02, oszczedny pisze:
> [...]
    > ktorego wydaja karte a ze nie mam tego konta to kicha. Rozwazam Millenium
    > ale tam jest tylko 3% i te chore zasady zaokraglajace.

    dlaczego chore zasady? mam ww. kartę i korzystam TYLKO na stacjach
    benzynowych, łatwo nalać np. za 100 zł + 200 zł wziąć w gotówce
    (cashback), za taką operację dostaniesz 9 zł zwrotu, źle?

    akcję powtarzać możesz wiele razy w miesiącu...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2013-03-24 22:10:39
    Od: "T.F." <t...@U...wp.pl>

    "oszczedny" ...

    > 1. jakie sa obecnie mozliwosci zwrotu za paliwo?

    mille: 3%
    mBank: 10%
    BZWBK: 23%

    > ... skoro zblizeniowki sa tylko
    > do 50 PLN...czy ja sie myle?

    Mylisz sie i to bardzo.

    --
    T.F.

  • 4. Data: 2013-03-24 23:12:24
    Od: "oszczedny" <o...@p...pl>

    > mBank: 10%
    > BZWBK: 23%

    Mozesz rozwinac te pozycje?

  • 5. Data: 2013-03-24 23:26:51
    Od: "T.F." <t...@U...wp.pl>

    "oszczedny" ...

    > Mozesz rozwinac te pozycje?

    http://livesmarter.pl/600-pln-za-otwarcie-ekonto-mba
    nku-rowniez-w-marcu/
    http://livesmarter.pl/bzwbk-konto-godne-polecenia-pr
    omocja-700-zl-czeka-na-ciebie/

    cieszesiezemoglempomoc

    --
    T.F.

  • 6. Data: 2013-03-25 00:36:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "oszczedny" kimu0e$9pd$...@m...internetia.pl

    > 1. jakie sa obecnie mozliwosci zwrotu za paliwo?

    Ja, na sygmowej kredytówce matki, mam 5% chyba do 20 kwietnia.
    Sygma co jakiś czas cos daje, ale i coś (niechciane
    ubezpieczenia płatne) chętnie zabiera.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2013-03-25 00:38:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "T.F." kinujb$7pi$...@n...news.atman.pl

    > http://livesmarter.pl/600-pln-za-otwarcie-ekonto-mba
    nku-rowniez-w-marcu/
    > http://livesmarter.pl/bzwbk-konto-godne-polecenia-pr
    omocja-700-zl-czeka-na-ciebie/

    Nie bądź zbyt dowcipny -- 12 miesięcy bez BZ WBK i bez KB?
    IMO mBank i BZ WBK KB niemal zmuszają do wypowiadania umów.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2013-03-25 08:32:43
    Od: "oszczedny" <o...@p...pl>

    > Ja, na sygmowej kredytówce matki, mam 5% chyba do 20 kwietnia.
    > Sygma co jakiś czas cos daje, ale i coś (niechciane
    > ubezpieczenia płatne) chętnie zabiera.

    Sygma niestety ma ta promocje do 31 marca, wiec odpada. Druga rzecz, ze jest
    to kredytowka i nie wiem czy mam jeszcze zdolnosc ale to juz sprawa mniej
    wazna...

  • 9. Data: 2013-03-25 17:27:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "oszczedny" kiov32$5lq$...@m...internetia.pl

    > Sygma niestety ma ta promocje do 31 marca, wiec odpada.

    Tego nie rozumiem -- zakładałem kartę matce 20 października
    i przez pół roku miał być keszbek paliwowy. Co to znaczy do
    31 marca? Do 31 marca można zakładać te kredytówki? Zatem
    zdążysz. Czy do 31 marca tylko keszbek -- co wówczas z ich
    obietnicą i okresem półrocznym? Mam założyć, iż nie warto
    dociekać i ostatnie tankowanie poczynić 31 marca?

    > Druga rzecz, ze jest to kredytowka i nie wiem czy mam jeszcze zdolnosc ale to juz
    sprawa mniej wazna...

    W Sygmie każdy ma zdolność. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2013-03-25 19:00:53
    Od: "oszczedny" <o...@p...pl>

> [...]
    > obietnicą i okresem półrocznym? Mam założyć, iż nie warto
    > dociekać i ostatnie tankowanie poczynić 31 marca?

    Promocją są objęte transakcje bezgotówkowe. Maksymalna kwota w okresie
    rozliczeniowym wynosi 100 zł. Za wszystkie transakcje promocyjne dokonane w
    okresie od 1 stycznia do 31 marca 2013 r. zwrot 5% wartości transakcji w
    postaci wpłaty na konto zostanie dokonany do 10 dnia kolejnego miesiąca.
    Promocją objęta jest również karta dodatkowa, jeśli została wydana do
    rachunku.

    ...wiec z tego co rozumiem chodzi o cashback a nie o karte.