  • 11. Data: 2015-08-05 09:42:28
    Temat: Re: Nigeryjska zabawa
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 1 sierpnia 2015 10:53:56 UTC+2 użytkownik m napisał:
    > Zdecydowanie należy wprowadzić postać Dyrektora Placówki Pocztowej. Daj
    > do niego mail - p...@n...pl i niech się kontaktują. Maile
    > poczytamy wszyscy na http://niepodam.pl/users/post.director i się
    > pośmiejemy.
    Dyrektor Banku się do mnie po raz kolejny odezwał, trochę się wystraszyłem bo grozi
    mi zamrozeniem kont i zgłoszeniem nadużycia do Interpolu;):
    "Dear Customer ,
    This is a Legal Action notice regarding the Transaction between you and Our Client,
    Mr Paul Smith Werner
    The Payment has been approved and confirmed by our credit department,the transfer
    cannot be canceled at this moment because we have already finalized the transaction
    on our database machine,the transfer has gone beyond the level whereby the transfer
    can be deducted or canceled.We have already finalized the sum 500.00 EUR to your bank
    account.
    But you have to go ahead and make the shipment to the address giving to you and then
    send us the shipment and a copy of the Receipt for Verification.
    Once the verification is completed your account would be credited and we have
    contacted your bank informing them about the action we are about to take.
    If you fail to send the item out and send the shipment receipt details to us within
    24 HRS, your Bank Account will be Frozen and void with immediate effect!
    This means you will lose all the money you have in your Bank Account also you would
    be reported to the International Fraud and Corruption Agency who work hand in hand
    with the International Police Department (Interpol) for Online Fraud Attempt.
    This action start as soon as you receive this email from us and we want you to know
    that all we are doing is to make a secure transaction and protect the seller and
    buyer from internet fraudulent act.
    We shall be looking forward to your swift reply.

    F.B.I. DIRECTOR

    The ROYAL BANK OF SCOTLAND MANAGEMENT will send you the password to activate your
    bank account within the next 72 hours of your sending the evidence of shipment to Our
    Department.

    Thanks For Using Royal Bank Of Scotland(R) Online Transfer. "

  • 12. Data: 2015-08-05 10:36:47
    Od: " 666" <...@...6>

    A w sumie to nie szkoda Ci czasu?

    -----
    ps.com...

  • 13. Data: 2015-08-05 10:48:50
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 5 sierpnia 2015 09:42:30 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > Dyrektor Banku się do mnie po raz kolejny odezwał, trochę się wystraszyłem bo
    >grozi mi zamrozeniem kont i zgłoszeniem nadużycia do Interpolu;):

    I kolega Paul parę zdań naskrobał:
    "Witaj przyjacielu, chcę, żebyś wiedział, że mój bank zwrócił się do
    mnie o krok są one o podjęcie na ciebie,, Mam na myśli na temat
    działań w zawiadomieniu (prawnych) .. Pozwolili mi świadomość, że są o
    kontakt z policji o międzynarodowej ten problem, a jeśli tak się stało
    stracisz tyle this..ok

    Mój bank powiedział mi, że skontaktował się o krok za.

    Chcę, żebyś go i wysyłamy rzecz, teraz, teraz i wrócić do mojego banku
    z dowodem wysyłki do weryfikacji w celu rozwiązania problemu i
    natychmiast otrzymują swoje pieniądze z banku.

    Czeka, aby przeczytać od Ciebie jak najszybciej.
    Dzięki"

    Odpisałem mu:

    "Wypatruj go od zachodniej strony.

    Przesyłkę odbierz a z gołębia możesz ugotować rosół.

    Dyrektora Banku poproś aby skontaktował się z Dyrektorem poczty pod adresem
    p...@n...pl. Dyrektor Poczty prześle do dyrektora Banku odpowiednio
    spreparowane dokumenty.

    Załatw sprawę szybko bo Dyrektor Poczt jest zatroskany o przesyłkę i gołębia.

    Pozdrawiam
    "

  • 14. Data: 2015-08-05 13:57:16
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 5 sierpnia 2015 09:42:30 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > Dyrektor Banku się do mnie po raz kolejny odezwał,

    Odpisałem Dyrektorowi:
    "Przesyłka wysłana 2015-07-30 na adres:
    Ayomide Wale
    Adres: No 120 Mokola Road.
    Ibadan
    State: Oyo
    Nigeria
    Przewoźnik: gołąb pocztowy,
    siwy garłacz
    Nr przesyłki: GP 754- 254 1-277/07/2015
    Gołąb wyląduje od strony zachodniej
    "
    Teraz jak nic muszą mi moje 500eur przekazać;)

  • 15. Data: 2015-08-05 18:04:13
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Kris <k...@g...com> writes:

    > Przewoźnik: gołąb pocztowy,
    > siwy garłacz
    > Nr przesyłki: GP 754- 254 1-277/07/2015
    > Gołąb wyląduje od strony zachodniej

    By air mail. Trzeba doliczać dodatkową opłatę.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 16. Data: 2015-08-05 19:10:49
    Od: Konfabulator Konfabulatorski <k...@1...pl>

    Czekamy z wypiekami na ciąg dalszy. Czy FBI było u Ciebie i czy Interpol już wszczął
    śledztwo...

  • 17. Data: 2015-08-05 20:11:19
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu środa, 5 sierpnia 2015 13:57:18 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Odpisałem Dyrektorowi:
    > "Przesyłka wysłana 2015-07-30 na adres:
    > Ayomide Wale
    > Adres: No 120 Mokola Road.
    > Ibadan
    > State: Oyo
    > Nigeria
    > Przewoźnik: gołąb pocztowy,
    > siwy garłacz
    > Nr przesyłki: GP 754- 254 1-277/07/2015
    > Gołąb wyląduje od strony zachodniej

    Mozna dodac jakies potwierdzenie np:
    w oparciu o takie:
    http://www.pzhgp.pl/druki/Potwierdzenie_wypuszczenia
    .pdf
    :P

    moja kiepska wersja;)
    http://postimg.org/image/8bppwegol/

  • 18. Data: 2015-08-05 21:05:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 5 sierpnia 2015 20:11:20 UTC+2 użytkownik Krzysiek napisał:

    > moja kiepska wersja;)
    > http://postimg.org/image/8bppwegol/

    Nad się. Pozwolisz że prześlę Dyrektorowi Banku jak dostanę 500euro to stówkę Tobie
    odpalę.

  • 19. Data: 2015-08-05 21:31:01
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu środa, 5 sierpnia 2015 21:05:13 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Nad się. Pozwolisz że prześlę Dyrektorowi Banku jak dostanę 500euro to stówkę Tobie
    odpalę.

    Jak by faktycznie przeslali kase to zaczalbym sie bac ;)

  • 20. Data: 2015-08-06 00:40:03
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 05.08.2015 o 21:31, Krzysiek pisze:

    Tobie odpalę.

    > Jak by faktycznie przeslali kase to zaczalbym sie bac ;)

    Bo zanim nadałeś tego gołębia, trzeba było prosić dyrektora tamtego
    banku żeby przelał 0.5 EUR na twoje konto celem weryfikacji banku nadawcy.

    Pół euro by mogli nadać. Oczywiście twoje konto lepiej żeby nie było
    twoje :)

    p. m.