  • 61. Data: 2015-08-19 08:39:08
    Temat: Re: Nigeryjska zabawa
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 19 sierpnia 2015 01:24:51 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > A moze nawet "Drogi Paul, wlasnie 1000 euro wplynelo na moje konto.
    > Czy otrzymales juz telefon, bo jesli nie, to zwroce ci cala kwote"

    Paul słabszy dzień miał bo w trochę niezrozumiałym języku do mnie kilka zdań
    skreślił:

    "Jeśli naprawdę sprawiają, że transfer prosimy powrócić do mojego banku
    z zachodniej otrzymania związków o weryfikację, aby otrzymać pieniądze
    od nich w ciągu 2 do 3 godzin sprawdzają zachodnią odbiór zjednoczenie
    od you..ok

    Czeka, aby przeczytać od Ciebie, jak tylko skanować Unii
    Zachodnioeuropejskiej kopię skanowania do mojego banku.

    Dzięki"

    A 500euro jak nie mam tak nie mam;)

  • 62. Data: 2015-08-19 12:00:43
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 19.08.2015 o 08:39, Kris pisze:

> [...]
    >
    > Czeka, aby przeczytać od Ciebie, jak tylko skanować Unii
    > Zachodnioeuropejskiej kopię skanowania do mojego banku.

    Jak oni to robią że raz WU tłumaczą jak zachodnie związki a raz jak Unia
    Zachodnioeuropejska?

    p. m.

  • 63. Data: 2015-08-19 14:57:28
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu wtorek, 18 sierpnia 2015 20:09:11 UTC+2 użytkownik 666 napisał:

    > Wciągacie niewinnych użytkowników usenetu w Wasze
    Dobre jako dowcip jest to co piszesz.
    Juz widze jak chetnie wysylasz paczke warta kilkaset PLN do Nigerii nie czekajac na
    wplate od zamawiajacego.

    rozumiem, ze mozna to jako wsparcie dla biednych, ale na to sa chyba lepsze sposoby
    niz obdarowywanie zawodowcow zajmujacych sie oszustwami internetowymi.

  • 64. Data: 2015-08-20 09:48:26
    Od: n...@p...pl

    > Jak oni to robią że raz WU tłumaczą jak
    > zachodnie związki a raz jak Unia Zachodnioeuropejska?

    Unia ZachodnioEuropejska (dziś mało kto pamięta tę nazwę)
    miała być zbrojnym ramieniem Unii Europejskiej (eurokratyczną
    alternatywą dla NATO) - nie boisz się wojska?! :)

    nie wysłałeś Paulowi przesyłki a tu wojsko puka do drzwi :)

  • 65. Data: 2015-08-20 10:40:45
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu czwartek, 20 sierpnia 2015 09:48:28 UTC+2 użytkownik n...@p...pl
    napisał:

    > nie wysłałeś Paulowi przesyłki a tu wojsko puka do drzwi :)

    Niestety pewnie sa tacy co sie wystrasza i wysylaja przesylke prosto w lapy tych
    oszustow, ktorzy po jej odebraniu urywaja kontakt. ciekawe czy adresy mailowe maja
    "jednorazowe pod klienta" i po zakonczeniu sprawy usuwaja/zapominaja o nich.

  • 66. Data: 2015-08-20 12:06:32
    Od: Konfabulator Konfabulatorski <k...@1...pl>

    A czemu uważasz, że urywają kontakt? Jak ktoś wyśle towar to musi być jeleniem, a
    jelenia goli się do zera. Słyszałem, że ten przekręt obejmuje również jeżdżenie po
    świecie i spotkania biznesowe z "dyrektorami banków", gdzie oni dają Ci dokumenty, że
    dostaniesz np. mln dolarów, wystarczy że dasz im 20-30 tys USD. Jeśli się zgodzisz to
    oczywiście przekręt idzie dalej... No idzie do czasu aż jeleń zostanie sczyszczony do
    zera lub w końcu sam się kapnie, że go dymają i przestanie utrzymywać kontakt.

  • 67. Data: 2015-08-20 13:05:21
    Od: n...@p...pl

    > jeżdżenie po świecie i spotkania biznesowe z "dyrektorami banków", gdzie oni dają
    > Ci dokumenty, że dostaniesz np. mln dolarów, wystarczy że dasz im 20-30 tys USD.

    pytanie: czy w PL także notowano przestępstwa dot. przekrętu
    nigeryjskiego z udziałem osób udających dyrektora banku?

  • 68. Data: 2015-08-20 19:56:13
    Od: " 666" <...@...6>

    Pewnie tak, bo mnie kiedyś pewien skurwysyn dyrektor oddziału Deutsche Banku nieźle
    przekręcił, a chciał jeszcze bardziej.

    -----
    <n...@p...pl> wrote in message
    ps.com...

  • 69. Data: 2015-08-20 21:58:23
    Od: n...@p...pl

    W dniu czwartek, 20 sierpnia 2015 19:56:08 UTC+2 użytkownik 666 napisał:
    > Pewnie tak, bo mnie kiedyś pewien skurwysyn dyrektor oddziału Deutsche Banku nieźle
    przekręcił, a chciał jeszcze bardziej.

    > -----

    nie mam na myśli przypadków gdy w faktycznie istniejącej placówce bankowej
    rzeczywisty dyrektor wciska nam np. "strukturę" czy inne getino-gówienko

    ale pytałem o przypadki gdy "człowiek z ulicy" udaje dyrektora np. nowootworzonego
    oodziału "banku of czajna" w PL