  • 1. Data: 2015-07-30 18:10:06
    Temat: Diliczyli mi 2,19% przy płatności kartą!
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Nie chciało mi się dyskutować z panienką w oddziale biura turystycznego, bo
    ona pewnie robi jak jej kazali. Nie chce mi się też z powodu 3zł (mówiła 2%
    a ze 137zł zrobiła 140zł) wysyłać oficjalnych pism, ale na napisanie maila
    tu i ówdzie znajdę czas.

    Chciałem napisać do agenta rozliczeniowego - SIX - nie widzę maila na
    stronie tylko formularze zapytań ofertowych, żadnego kontaktu specjalnie dla
    mnie - chyba napiszę zapytanie ofertowe :).

    Do kogo jeszcze ma jakiś sens pisać?
    P.G.

  • 2. Data: 2015-07-30 19:22:08
    Temat: Re: Diliczyli mi 2,19% przy płatności kartą!
    Od: wobo <w...@g...com>

    A jakie to biuro?

  • 3. Data: 2015-07-30 19:53:53
    Temat: Re: Diliczyli mi 2,19% przy platnosci karta!
    Od: "Piotr Galka" <p...@c...pl>

    Uzytkownik "wobo" <w...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...
    >A jakie to biuro?

    Wlasnie (juz po napisaniu poprzedniego posta) sie przekonalem, ze mialem
    kompletnie mylne pojecie o biurach turystycznych - myslalem, ze tak jak
    banki jest biuro ogólnopolskie i masa oddzialów. Nie korzystam z ich uslug
    to nie wiem.
    Potrzebowalem pilnie wykupic karte Euro-26 - spisalem adresy gdzie moge
    kupic, jak juz udalo mi sie zaparkowac (w Gdansku jest Jarmark
    Dominikanski - masakra) to sprawdzilem gdzie mam najblizej i tam poszedlem.

    http://www.altravel.pl/

    Wyglada na to, ze ten pokoik 2x2m na pólpietrze gdzie trafilem to cale
    biuro, a nie oddzial. I mozliwe, ze decyzja o 2% wcale nie pochodzila z góry
    jak przypuszczalem.

    Na stronie SIX nie znalazlem zadnego miejsca, gdzie móglbym cos napisac.
    Znalazlem jakis numer, zadzwonilem i automat mi powiedzial ze do 17-ej.
    Jak mi do jutra nie przejdzie to zadzwonie.
    P.G.

  • 4. Data: 2015-07-31 10:24:28
    Od: wobo <w...@g...com>

    napisz do a...@b...pl to nagłośnią sprawę

  • 5. Data: 2015-07-31 10:40:48
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-07-30 o 18:10, Piotr Gałka pisze:
> [...]
    > stronie tylko formularze zapytań ofertowych, żadnego kontaktu specjalnie
    > dla mnie - chyba napiszę zapytanie ofertowe :).

    a nie jest tak, że firma udziela zniżki 2% przy płatności gotówkowej?
    spotkałem się z tym w sklepach komputerowych - "(ceny) Zawierają rabat
    1%. Rabat ten nie jest udzielany przy płatności kartą." - cytat z
    regulaminu sklepu arest.pl

    Łukasz

  • 6. Data: 2015-07-31 14:05:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wobo" 6...@g...co

    > Do kogo jeszcze ma jakiś sens pisać?

    : napisz do a...@b...pl to nagłośnią sprawę

    Co jest pod tym adresem?

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2015-07-31 14:39:16
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "dddddddd" <f...@e...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > Rabat ten nie jest udzielany przy płatności kartą." - cytat z regulaminu

    Nie.
    Jest podana cena karty Euro-26 i lista punktów w których można ją zanabyć.
    P.G.

  • 8. Data: 2015-07-31 14:45:17
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "wobo" <w...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > Do kogo jeszcze ma jakiś sens pisać?
    > P.G.

    napisz do a...@b...pl to nagłośnią sprawę

    Przypomniało mi się i zadzwoniłem do SIX: "Zgodził się pan zapłacić więcej
    to pana decyzja. My tylko realizujemy płatność."
    P.G.