  • 21. Data: 2015-08-06 05:41:24
    Temat: Re: Nigeryjska zabawa
    Od: q...@g...com

    On Wednesday, August 5, 2015 at 6:40:00 PM UTC-4, m wrote:
> [...]
    Tobie odpalę.

    > Bo zanim nadałeś tego gołębia, trzeba było prosić dyrektora tamtego
    > banku żeby przelał 0.5 EUR na twoje konto celem weryfikacji banku nadawcy.
    >
    > Pół euro by mogli nadać. Oczywiście twoje konto lepiej żeby nie było
    > twoje :)
    >
    > p. m.

    Najlepiej na konto Ministerstwa Finansów.
    Oni łykną wszystko.
    A jakby te 0,5 euro było dla nich podejrzane, to od razu skontrolują.

  • 22. Data: 2015-08-06 09:09:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 5 sierpnia 2015 21:31:03 UTC+2 użytkownik Krzysiek napisał:

    > Jak by faktycznie przeslali kase to zaczalbym sie bac ;)

    Z kronkarskiego obowiązku:
    Kolejna korespondencja:

    Paul:
    "Chcę Ci wysłać link do sprawdzenia przesyłki w Internecie tak, że
    będzie się kontaktować mój menedżer banku pierwszą rzeczą jutro rano o
    swoje pieniądze jak najszybciej.
    dzięki"

    Dyrektor Banku:

    "Dear Customer,
    We are here by to inform you that we have a call up letter from your buyer
    **Mr. Paul Smith** about your money and we want you know that everything is all right
    now so we are still waiting for the shipment detail from you for verification in
    order to activate your Bank account fast,we here by bring this to your understanding
    that you are safe and secured with us here with out any problem at all, what we are
    trying to do is for the protection of the buyer and the seller due to our new
    procedure that after the payment have been made and approve with us here we can only
    send the seller the confirmation of the payment and then the seller should process
    with the shipment and get back to us with the shipment detail for verification..

    kindly go and make the shipment out now and get back to us with the shipment detail
    for verification so that we can activate your Bank account fast.

    We will send you the password for the release of the money to your accounts after you
    have sent the scanned receipt of shipment to Alternatively you can send it to our
    account section with the contacts provided below.(r...@a...com)

    We really appreciate your prompt responses over the days and we will keep our
    promises to ensure this bank serves you better.

    You can now go ahead now to ship out the item to ***Mr. Paul Smith***

    The ROYAL BANK OF SCOTLAND MANAGEMENT will send you the password to activate your
    bank account within the next 72 hours of your sending the evidence of shipment to Our
    Department.

    Thanks For Using Royal Bank Of Scotland(R) Online Transfer."

  • 23. Data: 2015-08-06 09:10:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 6 sierpnia 2015 00:40:00 UTC+2 użytkownik m napisał:
    > Oczywiście twoje konto lepiej żeby nie było
    > twoje :)
    Z ciekowości: czemu?

  • 24. Data: 2015-08-06 10:10:05
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 06.08.2015 o 09:10, Kris pisze:
    > Z ciekowości: czemu?

    Bo to by chyba spełniało kryteria uszustwa: domaganie się kasy kiedy się
    nie ma zamiaru spełnić swojej strony umowy. A zysk żaden z 0.5EUR, więc
    po co ryzykować? Niech się jakaś fundacja pożywi.

    A najlepiej nie 0.5EUR tylko 0.5USD, niech wydadzą na SWIFTa. Koniecznie
    w opcji OUR.

    p. m.

  • 25. Data: 2015-08-06 10:13:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-06 o 10:10, m pisze:

    > Bo to by chyba spełniało kryteria uszustwa: domaganie się kasy kiedy się
    > nie ma zamiaru spełnić swojej strony umowy.

    Nie na tym polega oszustwo, tylko na niekorzystnym rozporządzeniu
    majątkiem (przez tu: Nigeryjczyka).

    A zysk żaden z 0.5EUR, więc
    > po co ryzykować? Niech się jakaś fundacja pożywi.

    Zatem to też będzie oszustwo.

    --
    Liwiusz

  • 26. Data: 2015-08-06 10:24:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 6 sierpnia 2015 10:10:01 UTC+2 użytkownik m napisał:
    > Bo to by chyba spełniało kryteria uszustwa: domaganie się kasy kiedy się
    > nie ma zamiaru spełnić swojej strony umowy. A zysk żaden z 0.5EUR, więc
    > po co ryzykować? Niech się jakaś fundacja pożywi.
    Ale przecież się dogadaliśmy:
    -Ja sprzedaję xperie
    -On proponuje 500eur
    -Kwota mi odpowiada
    -Zaproponowałem wysyłke gołębiem pocztowym
    -Paul zaakceptował takiego "przewoźnika"
    -Dyrektor Banku w imieniu Paula chce potwierdzenie nadania przesyłki
    -Napisałem że prześle "odpowiednio spreparowane" potwierdzenie(i przy współudziale
    grupowicza takie potwierdzenie zdobyłem i przesłałem
    Wszystko zgodnie z obustronnymi ustaleniami.
    ;)

  • 27. Data: 2015-08-06 10:37:49
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 06 Aug 2015 10:10:05 +0200, m <m...@g...com> wrote:
    > po co ryzykować? Niech się jakaś fundacja pożywi.

    A co, fundacji nie można zarzucić oszustwa? Po co fundację pakować w
    kłopoty?

    --
    Marek

  • 28. Data: 2015-08-06 10:53:29
    Od: " 666" <...@...6>

    Jesteś oszustem.

    -----
    ps.com...

  • 29. Data: 2015-08-06 11:08:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-06 o 10:37, Marek pisze:

    > A co, fundacji nie można zarzucić oszustwa? Po co fundację pakować w
    > kłopoty?

    Nie fundacji, tylko temu co namawia to wpłaty.

    --
    Liwiusz

  • 30. Data: 2015-08-06 11:10:38
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 06.08.2015 o 10:37, Marek pisze:

    > A co, fundacji nie można zarzucić oszustwa? Po co fundację pakować w
    > kłopoty?

    Fundacja nie brała udziału w preparowaniu maili, ale ok - niech będzie
    konto ministerstwa jakiegoś, niech się zmarnuje.

    p. m.