  • 1. Data: 2015-07-31 07:43:47
    Temat: Re: Nigeryjska zabawa
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2015-07-30 o 17:57, Kris pisze:
    > Na OLX wystawiłem telefon. Cena 1200zł
    > dostałem meila od gościa z Nigerii że on kupi ze da 500euro
    [...]

    Tu znajdziesz kilka praktycznych porad ;)
    http://www.419eater.com/

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 2. Data: 2015-07-31 08:50:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 31 lipca 2015 07:43:49 UTC+2 użytkownik Mirek Ptak napisał:

    > Tu znajdziesz kilka praktycznych porad ;)
    > http://www.419eater.com/
    Paul Smith właśnie napisał ze z niecierpliwością czeka aż nadam przesyłkę żeby zlecić
    dyrektorowi banku wykonanie przelewu;)
    Napisze mu że przesyłkę nadam dzisiaj gołębiem pocztowym. Ciekawe czy zaakceptuje
    tego przewoźnika;)

  • 3. Data: 2015-07-31 11:46:26
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 30 Jul 2015 23:50:02 -0700 (PDT), Kris <k...@g...com>
    wrote:
> [...]
    > przesyłkę żeby zlecić dyrektorowi banku wykonanie przelewu;)
    > Napisze mu że przesyłkę nadam dzisiaj gołębiem pocztowym. Ciekawe

    Nienie, napisz mu, że dyrektor Twojej poczty czeka na kontakt od
    dytrektora jego banku na potwierdzenie przygotowania do wysłania
    przelewu Najlepiej spiknij ze sobą obu dyrektorów, tak ważna
    transakcja wymaga ustaleń na samym szczycie.

    --
    Marek

  • 4. Data: 2015-07-31 15:13:43
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 31 lipca 2015 11:46:27 UTC+2 użytkownik Marek napisał:
> [...]
    > przelewu Najlepiej spiknij ze sobą obu dyrektorów, tak ważna
    > transakcja wymaga ustaleń na samym szczycie.

    Dyrektor Banku po raz kolejny potwierdzenie przysłał a
    kolega Paul Smith zaakceptował przesyłke gołębiem pocztowym:

    "Witaj przyjacielu,

    Dzięki dla poczty, i jestem bardzo zadowolony, aby usłyszeć od
    ciebie o zapłatę zrobiłem na szczegóły konta. Mam nadzieję, że masz
    potwierdzenie z banku. Chcę, żebyś wiedział, że mam dokonać płatności
    i płatność została potwierdzona, a płatność została pomyślnie
    zatwierdzona, a raz zapłata potwierdza, można zobaczyć w mailu
    potwierdzającym, że mój bank nie może zwrotu płatności do mnie po to
    potwierdzone. Więc chcę, żebyś wiedział, że będzie musiał dokonać
    transport rzecz i przesłania dowodu wysyłki do mojego banku w celu
    weryfikacji, tak że mogą one w stanie szybko aktywować swoje konto.
    Obiecuję wam, że nigdy nie będziesz żałować do czynienia ze mną, a
    Twoje konto zostanie aktywowane w ciągu 24/48 pewnością godz po
    otrzymaniu przesyłki może być potwierdzona przez mojego banku, chcę Ci
    również prosimy o kontakt z mojego banku do dalszego weryfikacji
    płatności. Więc zachęcam do prosimy przejść i zrobić przesyłki i
    wrócić do mojego banku z odbiorem przesyłki tak, że konto może zostać
    szybko aktywowane.

    Czekamy na odpowiedź wkrótce.

    Dzięki"

  • 5. Data: 2015-07-31 22:56:56
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 31 Jul 2015 06:13:43 -0700 (PDT), Kris <k...@g...com>
    wrote:
> [...]

    > łki i
    > wrócić do mojego banku z odbiorem przesyłki tak, że konto może zo

    On przysłał ten polski tekst?

    --
    Marek

  • 6. Data: 2015-07-31 23:46:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 31 lipca 2015 22:57:30 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

    > On przysłał ten polski tekst?

    Tak

    A niedawno kolejny meil
    "Witaj przyjacielu, właśnie skontaktował mój dyrektor banku o swoje
    pieniądze i powiedziano mi, że nie otrzymał potwierdzenia wysyłki od
    ciebie, więc o co chodzi o otrzymaniu przesyłki? Chcę, abyś łaskawie
    wrócić do nich z dowodem wysyłki do weryfikacji w celu aktywacji konta
    natychmiast.

    Czeka, aby przeczytać od Ciebie jak najszybciej.
    Dzięki
    "

  • 7. Data: 2015-08-01 10:53:59
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 31.07.2015 o 23:46, Kris pisze:

> [...]
    > ciebie, więc o co chodzi o otrzymaniu przesyłki? Chcę, abyś łaskawie
    > wrócić do nich z dowodem wysyłki do weryfikacji w celu aktywacji konta

    Zdecydowanie należy wprowadzić postać Dyrektora Placówki Pocztowej. Daj
    do niego mail - p...@n...pl i niech się kontaktują. Maile
    poczytamy wszyscy na http://niepodam.pl/users/post.director i się
    pośmiejemy.

    p. m.

  • 8. Data: 2015-08-01 11:25:38
    Od: "MarekZ" <b...@...pl>

    Użytkownik "m" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Zdecydowanie należy wprowadzić postać Dyrektora Placówki Pocztowej. Daj
> [...]

    Pomysł przedni ale maila warto by nieco uwiarygodnić.

    post.director.warsaw174office@.... ?

    Ten serial nabiera rumieńców :-)

  • 9. Data: 2015-08-01 13:56:53
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 31 Jul 2015 14:46:26 -0700 (PDT), Kris <k...@g...com>
    wrote:
    > Tak

    W pierwszych mailu cytowaleś mail po angielsku, kiedy przeszedł na
    polski?
    W zabawie nigeryjskiej najbardziej wartościowe jest to aby scamera
    sprytnie zmusić do
    kosztów lub jakieś pracy, najciekawsze o jakich czytalem to zmuszenie
    do:

    - kilkukrotnej wycieczki do odległego biura western union z
    nieprawidłowym nr przekazu (za każdym razem innym, z powodów rzekomej
    pomyłki).
    - nagranie ebooka, (scamer lub ktoś wynajęty przez niego) czyta
    "Autostopem przez Galaktykę"
    - wyrzeźbienie przez scamera posągu w drewnie (i wysłanie go przez
    scamera do "eatera")
    - wysłania do "eatera" niewielkiej ilości gotówki, po jej otrzymaniu
    spalenie jej przed kamerą i wysłanie scamerowi filmu ze spalenia
    - kosztownego wynajęcie statku do poszukiwania na morzu zagubionej
    przez "eatera" (plywajacej) skrzyni z nadajnikiem radiolakacyjnym
    zawierającej cenny ładunek. Eater sprytnie wykorzystał opisywane w
    lokalnym (dla scamera) serwisie informacyinym zdarzenie zagubienia
    ładunku przez jakiś statek.

    --
    Marek

  • 10. Data: 2015-08-01 21:47:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 1 sierpnia 2015 13:56:54 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

    > W pierwszych mailu cytowaleś mail po angielsku, kiedy przeszedł na
    > polski?
    Po "polsku" pisze Paul S. Dyrektor Banku po angielskiemu nawija

    Chcesz się pobawić dam namiary i działaj