  • 31. Data: 2003-09-29 10:45:31
    Temat: Re: Niechcialbym krakac ale zle mi to pachnie
    Od: "Grzegorz" <g...@U...pl>

    Uzytkownik "Grzegorz Kasperek" <g...@w...lublin.pl> napisal w wiadomosci
    news:bl91g5$kf9$1@news.lublin.pl...

    > mam swietna pamiec, odszedl bo wybory sie zblizaly i liczyl na lepsze notowania
    > a wyszlo jak wyszlo - UW poza Sejmem,
    > to kolejna olsniewajaca akcja LB,
    > pierwsza chyba bylo wstapienie do PZPR

    rzeczywiscie, pogratulowac pamieci
    odszedl bo nie bylo mozliwosci przeprowadzenia jego propozycji (m. innymi podatek
    liniowy)

    co do UW, to z tego co sie orientuje, to Balcerek nie jest czlonkiem UW
    i nie byl juz na rok przed wyborami

    co do PZPR - Twoj autorytet to takiego bledu nie popelnil?
    http://wiem.onet.pl/wiem/01e172.html

    Grzegorz

  • 32. Data: 2003-09-29 10:59:24
    Od: "Grzegorz Kasperek" <g...@w...lublin.pl>

    > rzeczywiscie, pogratulowac pamieci
    > odszedl bo nie bylo mozliwosci przeprowadzenia jego propozycji (m. innymi podatek
    liniowy)

    Zarzad Unii Wolnosci postanawia zwolac nadzwyczajne posiedzenie Rady Krajowej w celu
    rozpatrzenia wniosku o wycofanie ministrów reprezentujacych Unie Wolnosci. AWS
    odrzucil memorandum Unii Wolnosci dotyczace m.in.: zmian personalnych w rzadzie,
    wycofaniu przez AWS z Sejmu ustaw szkodzacych finansom publicznym, przywróceniu
    gwarancji dyscypliny w glosowaniach nad projektami rzadu.

    zwracam uwage na slowa "zmian personalnych w rzadzie"

    > co do UW, to z tego co sie orientuje, to Balcerek nie jest czlonkiem UW
    > i nie byl juz na rok przed wyborami

    mówie o tym co zrobil dla UW przed wyborami, facet nawet nie potrafi zdobyc i
    utrzymac wladzy, totalna amatorszczyzna

    > co do PZPR - Twoj autorytet to takiego bledu nie popelnil?
    > http://wiem.onet.pl/wiem/01e172.html

    a w Ameryce to murzynów bija,

  • 33. Data: 2003-09-29 11:28:44
    Od: "Grzegorz" <g...@U...pl>

> [...]
    projektami rzadu.

    > zwracam uwage na slowa "zmian personalnych w rzadzie"

    czyli co? potwierdzasz moje slowa?
    probowal..., stwierdzil, ze trafil na mur nie do przebicia i postanowil wycofac sie z
    rzadu

    > mówie o tym co zrobil dla UW przed wyborami, facet nawet nie potrafi zdobyc i
    utrzymac wladzy, totalna amatorszczyzna

    sam?
    nie przyszlo Ci do glowy, ze moze stwierdzil, ze jako prezes NBP bedzie w stanie
    wiecej zdzialac...
    w styczniu/lutym jak komuchy wybiora mu nowa rade, tez ma zostac i byc
    identyfikowanym z jej decyzjami?
    ja sie mu nie dziwie, ze straszy odejsciem...

    > a w Ameryce to murzynów bija,

    i co w zwiazku z tym?
    to ja napisalem: "a mówil Lepper"?

    Grzegorz

  • 34. Data: 2003-09-29 11:43:47
    Od: "Grzegorz Kasperek" <g...@w...lublin.pl>

    > czyli co? potwierdzasz moje slowa?
    > probowal..., stwierdzil, ze trafil na mur nie do przebicia i postanowil wycofac sie
    z rzadu

    Ty mówisz o podatku liniowym natomiast UW wyraznie o sporach personalnych,

    > nie przyszlo Ci do glowy, ze moze stwierdzil, ze jako prezes NBP bedzie w stanie
    wiecej zdzialac...

    zdzialal to, ze jeden temat dominuje wsród tych co maja ambicje - emigracja
    w koncu od 12 lat jest czynnym, wielokrotnie rzadzacym politykiem, prezesem nbp

    > i co w zwiazku z tym?

    nie rozumiesz tego prostego zwrotu ?

  • 35. Data: 2003-09-29 11:53:38
    Od: "Grzegorz" <g...@U...pl>

    > Ty mówisz o podatku liniowym natomiast UW wyraznie o sporach personalnych,

    ja czytam cale zdania a nie tylko pierwsze dwa/trzy wyrazy, zacytuje wiec jeszcze raz
    to co sam cytowales:
    "zmian personalnych w rzadzie,
    wycofaniu przez AWS z Sejmu ustaw szkodzacych finansom publicznym,
    przywróceniu gwarancji dyscypliny w glosowaniach nad projektami rzadu."

    co do zmian personalnych, to wyobraz sobie,
    ze ktos te ustawy "szkodzacye finansom publicznym" forsowal
    i ktos nie zachowywal dyscypliny w glosowaniach projektow rzadowych

    wiec nie dziw sie, ze UW chcialo zdyscyplinowac koalicjanta rzadajac zmian
    personalnych

    > zdzialal to, ze jeden temat dominuje wsród tych co maja ambicje - emigracja
    > w koncu od 12 lat jest czynnym, wielokrotnie rzadzacym politykiem, prezesem nbp

    tak, tylko polowa z tych 12 lat to rzady postkomuny

    > nie rozumiesz tego prostego zwrotu ?

    nie, oswiec mnie!

    Grzegorz

  • 36. Data: 2003-09-29 18:00:52
    Od: "Czeslaw M." <c...@d...slp.pl>

    Grzegorz Kasperek wrote:

    > mówie o tym co zrobil dla UW przed wyborami, facet nawet nie potrafi zdobyc i
    utrzymac wladzy, totalna amatorszczyzna

    Takich co potrafia zdobyc i utrzymac wladze to u nas dostatek. Oddaje im
    40% swojej kasy.

    Balcerowicz nie musi sie trzymac stolka, ma oprocz tego mozg i jaja wiec
    nie zginie.

    Powiem Ci cos:
    Przewiozlem sie troche na nim bo go nie docenilem. Bylem przekonany ze
    dolary pojda w gore i poszlyby gdyby kasa rzadzil jakis idiota ktorego
    nazwiska nie bede wymienial bo zasadniczo lista takich zbyt dluga by sie
    zrobila.
    Ale B nie dal sie zaszczuc i trzymal sie regul ekonomii i stracilem na
    dolarach.
    Powiem jeszcze cos:
    Wole dalej tracic przy Balcerowiczu niz zyskiwac przy tych postepowych
    inflacjotworcach za ktorych geniusz beda placic nasze wnuki, nie tylko my.

    Ale nie bedziesz prorokiem we wlasnym kraju a skleroza nie boli:
    2-3 lata temu B powiedzial ze jesli nie ruszy sie podatkow (w tym temat
    liniowego) to bezrobocie bedzie jakie wlasnie mamy.
    Bo matematyki nie da sie oszukac.
    A jesli jeszcze teraz nie zrozumiemy to bedziemy mieli bezrobocie 25%. A
    jesli wtedy nie zrozumiemy to [ ... wstawic ciag dalszy ...].

    Tylko co do cholery JA mam zrobic ?
    Wprowadzic podatek liniowy czy sp* za granice ? Ale jeszcze trzeba by
    zabrac dzieci, rodzine ..bla bla bla.
    Siedze w g* po uszy i klne bo mam ciut za mala firme zeby sp* na Cypr.
    I zastanawiam sie kiedy sie dowiem, ze bank mie wyplaci mi mojej wlasnej
    kasy bo NIE I JUZ i mozemy mu nagwizdac.
    Moze nas ostrzeg? zeby zabierac pieniadze bo sie wali ?
    Mniej wiecej tak jak prezesi ENRON-u ostrzegli swoich pracownikow.

    Ostatnia obserwacja:
    Standartowy polityk sprzeda wlasna mame za 3 glosy wiecej w wyborach i
    tym sie rozni od kogos co nie potrzebuje wlazic komus w d* dla kasy i
    wladzy.
    Dlatego Balcerowiczowi wierze a politykom nie.

    I dosc, nie ta grupa ale nie ja to zaczalem.
    ---
    Cz.

  • 37. Data: 2003-09-29 19:16:20
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Bo matematyki nie da sie oszukac.
    > A jesli jeszcze teraz nie zrozumiemy to bedziemy mieli bezrobocie 25%. A
    > jesli wtedy nie zrozumiemy to [ ... wstawic ciag dalszy ...].

    Być może w naszych realiach taki poziom jest jeszcze zbyt niski
    aby sprowokować bardziej odważne i radykalne zmiany...

> [...]
    > wladzy.
    > Dlatego Balcerowiczowi wierze a politykom nie.

    Niestety lud bardziej ufa szumowinom spod znaku Samoobory czy SLD
    i nic się na to nie poradzi. Rozsądek zwykle nie jest w cenie.

    > I dosc, nie ta grupa ale nie ja to zaczalem.

    Co racja to racja.

    Pix

  • 38. Data: 2003-09-30 07:59:16
    Od: Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl>

    Czeslaw M. z adresu: <c...@d...slp.pl> napisał(a):

    > Wole dalej tracic przy Balcerowiczu niz zyskiwac przy tych postepowych
    > inflacjotworcach za ktorych geniusz beda placic nasze wnuki, nie
    > tylko my.

    Przypomniało mi się takie przysłowie: "Lepiej z mądrym zgubić niż z głupim
    znaleźć". Pasuje tutaj jak ulał :)
    A co do reszty zgadzam się z Tobą w całej rozciągłości.

    --
    *Pozdrawiam*
    /Piotr Hołda/

  • 39. Data: 2003-09-30 09:46:20
    Od: "Grzegorz Kasperek" <g...@w...lublin.pl>

    > wiec nie dziw sie, ze UW chcialo zdyscyplinowac koalicjanta rzadajac

    pisze sie przez "z"

    > nie, oswiec mnie!

    w zwiazku z tym pierwszym i tym drugim - Wiecej Czytaj !!!!

  • 40. Data: 2003-09-30 09:52:02
    Od: "Grzegorz Kasperek" <g...@w...lublin.pl>

    > Byae mo?e w naszych realiach taki poziom jest jeszcze zbyt niski
    > aby sprowokowaae bardziej odwa?ne i radykalne zmiany...

    a to nie wiesz, ze bezrobocie jest odwrotnie proporcjonalne do inflacji ???
    (z grubsza rzecz ujmujac)

    pisze sie "standardowy"

    > Niestety lud bardziej ufa szumowinom spod znaku Samoobory czy SLD
    > i nic si? na to nie poradzi. Rozs?dek zwykle nie jest w cenie.

    bezrobocie zaczelo rosnac gdy ministrem finansów byl LB