    From: "Grzegorz" <g...@U...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Niechcialbym krakac ale zle mi to pachnie
    Date: Mon, 29 Sep 2003 13:28:44 +0200

    Uzytkownik "Grzegorz Kasperek" <g...@w...lublin.pl> napisal w wiadomosci
    news:bl93ah$mmf$1@news.lublin.pl...

    > Zarzad Unii Wolnosci postanawia zwolac nadzwyczajne posiedzenie
    > Rady Krajowej w celu rozpatrzenia wniosku o wycofanie ministrów reprezentujacych
    > Unie Wolnosci. AWS odrzucil memorandum Unii Wolnosci dotyczace m.in.:
    > zmian personalnych w rzadzie, wycofaniu przez AWS z Sejmu ustaw szkodzacych
    > finansom publicznym, przywróceniu gwarancji dyscypliny w glosowaniach nad
    projektami rzadu.

    > zwracam uwage na slowa "zmian personalnych w rzadzie"

    czyli co? potwierdzasz moje slowa?
    probowal..., stwierdzil, ze trafil na mur nie do przebicia i postanowil wycofac sie z
    rzadu

    > mówie o tym co zrobil dla UW przed wyborami, facet nawet nie potrafi zdobyc i
    utrzymac wladzy, totalna amatorszczyzna

    sam?
    nie przyszlo Ci do glowy, ze moze stwierdzil, ze jako prezes NBP bedzie w stanie
    wiecej zdzialac...
    w styczniu/lutym jak komuchy wybiora mu nowa rade, tez ma zostac i byc
    identyfikowanym z jej decyzjami?
    ja sie mu nie dziwie, ze straszy odejsciem...

    > a w Ameryce to murzynów bija,

    i co w zwiazku z tym?
    to ja napisalem: "a mówil Lepper"?

    Grzegorz