  • 1. Data: 2003-09-26 09:15:14
    Temat: Wznowienie karty w Lukasie
    Od: Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl>

    Witam,

    Nie znalazłem w TOiP opłaty za wznowienie VE do e-Konta.
    Czy ktoś już doświadczył zmiany VE na własnej skórze? Czy była pobierana
    jakaś opłata?
    Znając Lukasa to może być zaskakujące doświadczenie :P
    Kartę dostałem ważną 2 lata więc być może czysto teoretycznie, ale tak z
    ciekawości pytam :)

    --
    [_ *Pozdrawiam*
    [_ /Piotr Hołda/

  • 2. Data: 2003-09-26 09:18:32
    Temat: Re: Wznowienie karty w Lukasie
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Nie znalazłem w TOiP opłaty za wznowienie VE do e-Konta.

    Ale ona tam jest ;-))) Wynosi 10 PLN.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-09-26 09:35:06
    Od: Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl>

    W artykule news:bl10dn$6fd$1@inews.gazeta.pl,
    niejaki(a): Glenn z adresu <g...@g...pl> napisał(a):

    > Ale ona tam jest ;-))) Wynosi 10 PLN.

    'Wydanie kolejnej karty do konta'? Myślałem, że chodzi o kartę dla os.
    upoważnionej a nie o wznowienie. Dzięki za wyjaśnienie.

    --
    [_ *Pozdrawiam*
    [_ /Piotr Hołda/

  • 4. Data: 2003-09-26 09:53:12
    Od: "MM" <m...@s...pl>

    Użytkownik "Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)"
    > W artykule news:bl10dn$6fd$1@inews.gazeta.pl,

    > 'Wydanie kolejnej karty do konta'? Myślałem, że chodzi o kartę dla os.
    > upoważnionej a nie o wznowienie. Dzięki za wyjaśnienie.

    i wlasnie chodzi tutaj o druga karte do konta

    natomiast to o co pytasz jest w TOiP ale tym dokladniejszym w PDFie
    "wnowienie karty po uplywie okresu waznosci lub wydanie duplikatu karty" -
    10 PLN

    m.

  • 5. Data: 2003-09-26 09:58:54
    Od: "Tomek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)"
    > 'Wydanie kolejnej karty do konta'? Myślałem, że chodzi o kartę dla os.
    > upoważnionej a nie o wznowienie. Dzięki za wyjaśnienie.

    Nie 'Wydanie kolejnej karty do konta' a 'Wznowienie karty po upływie okresu
    ważności lub wydanie duplikatu karty'.

    Tomek

  • 6. Data: 2003-09-26 10:51:29
    Od: Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl>

    MM z adresu: <m...@s...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > natomiast to o co pytasz jest w TOiP ale tym dokladniejszym w PDFie
    > "wnowienie karty po uplywie okresu waznosci lub wydanie duplikatu

    OK. Jeszcze raz dzięki.

  • 7. Data: 2003-09-26 13:07:20
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    2...@m...pl,
    Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne) <p...@w...pl>:

    > Znając Lukasa to może być zaskakujące doświadczenie :P

    Uwazaj, bo jesli nie odbierzesz wystarczajaco szybko, to zaplacisz dodatkowo
    za nieodebranie w terminie. 70 dni od wydania czy cos w tym stylu.

    --
    Robert

  • 8. Data: 2003-09-26 13:11:28
    Od: Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl>

    Robert z adresu: <u...@o...pl> napisał(a):

    > 2...@m...pl,

    > Uwazaj, bo jesli nie odbierzesz wystarczajaco szybko, to zaplacisz
    > dodatkowo za nieodebranie w terminie. 70 dni od wydania czy cos w tym
    > stylu.

    Hehe :) Cały Lukas. Dzięki za ostrzeżenie.
    Tak jak pisałem, pytanie było prawdopodobnie czysto teoretyczne. Jeżeli nie
    wrowadzą w ciągu tych 2 lat pełngo on-line, nie sądzę, żebym nadal miał tam
    konto :)

  • 9. Data: 2003-09-27 06:04:53
    Od: "" <p...@p...onet.pl>

    > 2...@m...pl,

    > Uwazaj, bo jesli nie odbierzesz wystarczajaco szybko, to zaplacisz dodatkowo
    > za nieodebranie w terminie. 70 dni od wydania czy cos w tym stylu.

    Zmienili to kilka miesięcy temu. Jeżeli karty nie używasz przez 6 miesięcy,
    to nie odnawiają jej. Jeżeli używasz, to zorientujesz się, że już jest
    nieważna, więc podreptasz do oddziału odebrać nową i nie zapłacisz kary.

    Piotrek

  • 10. Data: 2003-09-27 06:44:30
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    4...@n...onet.pl,
    Użytkownik <p...@p...onet.pl>:

> [...]
    > miesięcy, to nie odnawiają jej. Jeżeli używasz, to zorientujesz się,
    > że już jest nieważna, więc podreptasz do oddziału odebrać nową i nie

    Ja akurat uzywalem na tyle rzadko, by sie nie zorientowac w porę i zaplacic
    kare, a na tyle czesto, by ją wznowili.

    --
    Robert