  • 1. Data: 2003-09-26 11:35:18
    Temat: Eurobank udzielił już pierwszego kredytu
    Od: "Karolcia" <c...@p...onet.pl>

    http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html?articl
    e_id=879379

    Eurobank rozpoczynający działalność w Polsce, udzielił wczoraj pierwszego
    kredytu. Oddziały banku są podłączane sukcesywnie. Z końcem września będzie
    funkcjonowało 38 placówek, a do końca roku ich liczba ma się zwiększyć do
    ponad 100. Pierwszy kredyt został udzielony w Kaliszu na kwotę 3000 zł.

  • 2. Data: 2003-09-26 12:26:08
    Temat: Re: Eurobank udzielił już pierwszego kredytu
    Od: " Maciek" <n...@N...gazeta.pl>

    Karolcia <c...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > funkcjonowało 38 placówek, a do końca roku ich liczba ma się zwiększyć do
    > ponad 100. Pierwszy kredyt został udzielony w Kaliszu na kwotę 3000 zł.

    No to chyba posikam się z wrażenia :-).
    Dajcie spokój z tym bankiem, po tym co zaprezentował w TPiO wróżę mu rychły
    koniec. Pzdr.

  • 3. Data: 2003-09-26 13:59:46
    Od: "KK" <n...@n...com>

    > No to chyba posikam się z wrażenia :-).
    > Dajcie spokój z tym bankiem, po tym co zaprezentował w TPiO wróżę mu
    rychły
    > koniec. Pzdr.

    Pamiętam jak startował MultiBank - opinie nie były dużo lepsze, typu "co ma
    w tym banku być interesującego" :-) Czas pokaże co wyrośnie z Eurobanku.
    Myślę, że będzie to dosyć istotny gracz za jakiś czas.

    Pozdrawiam
    KK

  • 4. Data: 2003-09-26 16:13:37
    Od: "KK" <n...@n...com>

    "GOL" <g...@W...onet.pl> wrote in message
    > ma
    >
    > I tak mu zostało :))

    No to oby Eurobankowi już "tak zostało" i sukces murowany :-)

    pzdr
    KK

  • 5. Data: 2003-09-26 16:20:19
    Od: "GOL" <g...@W...onet.pl>

    "KK" <n...@n...com> wrote in message news:bl1goh$t7$1@news.polbox.pl...

    > Pamiętam jak startował MultiBank - opinie nie były dużo lepsze, typu "co
    ma
    > w tym banku być interesującego" :-)

    I tak mu zostało :))

    GO

  • 6. Data: 2003-09-26 21:18:05
    Od: "Smaug" <s...@s...art.pl>

    Pewnego dnia Maciek ( n...@N...gazeta.pl) wyklikal/a :

    : No to chyba posikam się z wrażenia :-).
    : Dajcie spokój z tym bankiem, po tym co zaprezentował w TPiO wróżę mu
    : rychły koniec. Pzdr.

    Co jak co wydaje mi sie ze Lukasiewicz przemyslal sprawe wychodzac do ludzi
    z Eurobankiem,
    nie nastawia sie tez na wielkie zdobycie rynku, z tego co wiem liczy na min
    0,5 - 1 % rynku a to chyba przy odrobinie szczescia i rozsadku jest do
    zdobycia. Z reszta prawdopodobnie calosc bedzie ewaluwala wraz z
    oczekiwaniami rynku.

    --
    Pozdrawiam
    "nie sczypta soli
    Smaug - szczypta kelnerki"
    'o'=;=;=;=--'

  • 7. Data: 2003-09-26 21:31:04
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Maciek wrote:
    > No to chyba posikam się z wrażenia :-).
    > Dajcie spokój z tym bankiem, po tym co zaprezentował w TPiO wróżę mu
    > rychły koniec. Pzdr.

    Mam do ciebie pytanie - brales kiedys cos na kredyt z Lukasa, w Zaglu,
    Dominecie? Korzystales z Providenta? Nie? a popatrz te firmy sobie bardzo
    dobrze radza. Po prostu to nie jest bank dla mnie czy dla ciebie, ale dla
    prostych ludzi, ktorzy biora kredyty - i tyle. Bank poszedl jeszcze blizej
    klienta z ciekawym produktem kredytowym.
    Ty z tego nie skorzystasz, ale pisanie o rychlym koncu jest IMO duzym
    naduzyciem...

  • 8. Data: 2003-09-27 07:37:17
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Maciek <n...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > No to chyba posikam się z wrażenia :-).
    > Dajcie spokój z tym bankiem, po tym co zaprezentował w TPiO wróżę mu rychły
    > koniec. Pzdr.
    Po wprowadzeniu dostępu przez internet TPiO powinna zmienić się troszkę.

    pozdrawiam

    marcin
    http://www.cuf.prv.pl

  • 9. Data: 2003-09-27 07:53:38
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bl3enc$3f8$1@inews.gazeta.pl...

    > Po wprowadzeniu dostępu przez internet TPiO powinna zmienić się troszkę.

    Jeśli po wprowadzeniu dostępu przez internet dalej będą zakochani we Flashu
    to ja im sukcesu też nie wróżę. Poza tym mnie te kolory i image troszkę
    odpycha... Karta brzydsza niż pierwsza VE Lukasa. Właśnie - czy aż takim
    kosztem jest naniesienie nazwiska emboserem ? Bez nazwiska to ja moge mieć
    ING prepaidową do bankomatów, ale żeby tak masowo zachęcać ludzi do tego,
    żeby podstawowe karty do konta były no-name... Eee, to nie dla mnie...

    Właśnie - obawiam się, że za granicą można mieć z tym problemy... Ale pewien
    nie jestem...

    Ogólnie - jak narazie jestem nastawiony sceptycznie, bardzo sceptycznie...
    Mogli wprowadzić wszystko na raz, a conajmniej internet i telefon na
    starcie. Nie chciałbym być beta-testerem tych produktów.

    :-)
    Kurde, ale tekst mi wyszedł. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 10. Data: 2003-09-29 08:18:34
    Od: "Karolcia" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > żeby podstawowe karty do konta były no-name... Eee, to nie dla mnie...
    >
    > Właśnie - obawiam się, że za granicą można mieć z tym problemy... Ale

    Personalizowana karte tez daja, ale jest platna (9,95 za 3 lata - w sumie
    nie tak zle)
    ale karta rzeczywiscie jakas wyjatkowo piekan nie jest:))

    pozdr
    Karolina