  • 1. Data: 2003-09-26 11:36:42
    Temat: Niechcialbym krakac ale zle mi to pachnie
    Od: "Fajas" <s...@w...pl>

    http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html?articl
    e_id=879327&type_id=1&order=priority&priority=2-20

    Fajas

  • 2. Data: 2003-09-26 12:07:38
    Temat: Re: Niechcialbym krakac ale zle mi to pachnie
    Od: "Grzegorz Kasperek" <g...@w...lublin.pl>

    > http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html?articl
    e_id=879327&type_id=1&order=priority&priority=2-20

    a mówil Lepper "Balcerowicz musi odejsc !"

  • 3. Data: 2003-09-26 12:32:53
    Od: "Grzegorz" <g...@U...pl>

    Uzytkownik "Grzegorz Kasperek" <g...@w...lublin.pl> napisal w
    wiadomosci news:bl1a6b$589$1@news.lublin.pl...

    http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html?articl
    e_id=879327&type_id=1&order=priority&priority=2-20

    > a mówil Lepper "Balcerowicz musi odejsc !"

    tak! szczegolnie po tym co robi przez ostatnie dwa lata...

    Grzegorz

  • 4. Data: 2003-09-26 13:34:05
    Od: Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl>

    Fajas z adresu: <s...@w...pl> napisał(a):

    http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html?articl
    e_id=879327&type_id=1&order=priority&priority=2-20

    "...Poziom 55 procent może jednak zostać łatwo przekroczony, jeżeli złoty
    nie odbije się od minimum na poziomie 4,556 za euro, osiągniętego w
    piątek..."
    A Złoty tanieje, bo jest obawa, że deficyt przekroczy 55%. Wygląda to jak
    perpetum mobile.

    --
    *Pozdrawiam*
    /Piotr Hołda/

  • 5. Data: 2003-09-26 13:35:58
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 26 Sep 2003 15:34:05 +0200, Piotr Hołda \(usuń z adresu co
    niepotrzebne\) <p...@w...pl> był(a) uprzejmy(a) napisać :

> [...]
    >piątek..."
    >A Złoty tanieje, bo jest obawa, że deficyt przekroczy 55%. Wygląda to jak

    Nie perpetum mobile tylko sprzężenie zwrotne.

    --

    uzdrawiam

    Grzesiek

    adres: G...@i...edu.pl

    "Ojciec jest najniebezpieczniejszym człowiekiem dla szatana."
    Stanisław Krajski o Tadeuszu Rydzyku

  • 6. Data: 2003-09-26 13:39:38
    Od: Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl>

    Olin z adresu: <k...@a...w.stopce> napisał(a):

    > Nie perpetum mobile tylko sprzężenie zwrotne.

    Sprzężenie zwrotne jest z reguły ujemne i dąży do stabilizacji układu.
    Tutaj jest odwrotnie. Zabawka sama się napędza :)

  • 7. Data: 2003-09-26 13:51:52
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 26 Sep 2003 15:39:38 +0200, Piotr Hołda \(usuń z adresu co
    niepotrzebne\) <p...@w...pl> był(a) uprzejmy(a) napisać :

    >Sprzężenie zwrotne jest z reguły ujemne i dąży do stabilizacji układu.
    >Tutaj jest odwrotnie. Zabawka sama się napędza :)

    Sprzężenie zwrotne:
    wpływ co najmniej jednego parametru stanu końcowego (wyjściowego)
    układu na parametr lub parametry jego stanu początkowego
    (wejściowego). Jeśli sprzężenie zwrotne prowadzi do wzrostu odchylenia
    danego parametru od pierwotnej wartości, nazywa się je dodatnim (układ
    jest wówczas niestabilny, zmierza do katastrofy). Gdy zmniejsza owo
    odchylenie, jest ujemne (układ jest stabilny, podlega samoregulacji).

    perpetuum mobile (łc.)
    poruszający się wiecznie i samoczynnie mechanizm; niemożliwa do
    skonstruowania maszyna wykonująca pracę bez pobierania energii z
    zewnątrz.

    za:
    http://wiem.onet.pl/

  • 8. Data: 2003-09-26 13:58:00
    Od: Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl>

> [...]
    > poruszający się wiecznie i samoczynnie mechanizm; niemożliwa do
    > skonstruowania maszyna wykonująca pracę bez pobierania energii z

    No tak tylko, że to dodatnie sprzężenie to twór czysto teoretyczny, w
    praktyce nie stosowany, dlatego nawet nie przyszło mi do głowy.
    Ale perpetuum mobile to też czysto teoretyczna zabawka więc pewnie jest
    remis :)

    A poza tym, jak już będziemy mieć Argentynę, to czy nie będzie wszystko
    jedno, kto miał rację? :)

  • 9. Data: 2003-09-26 14:13:08
    Od: "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl>

    On 2003-09-26 15:39, Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne) wrote:

    > Sprzężenie zwrotne jest z reguły ujemne i dąży do stabilizacji układu.
    > Tutaj jest odwrotnie. Zabawka sama się napędza :)

    Nie szłyszałeś o ujemnym/dodatnim sprzężeniu zwrotnym ?
    KJ

    A zabawka będzie się napędząć, aż do kompletnego zniszczenia układu.

    --
    JID: kjonca (małpa) chrome (kropka) pl
    Matryca: OK (na razie)

  • 10. Data: 2003-09-26 14:16:38
    Od: "" <s...@W...onet.pl>

    stabilny, podlega samoregulacji).
    > A poza tym, jak już będziemy mieć Argentynę, to czy nie będzie wszystko
    > jedno, kto miał rację? :)

    nie będzie
    poza tym nie bedziemy mieć Argentyny