  • 1. Data: 2003-09-19 20:07:11
    Temat: Nie dotarla do mnie karta z mbanku.
    Od: "Piwek" <p...@i...pl>

    Nie dotarla do mnie karta z mbanku do rachunku e-max. Oplata zostala pobrana
    za nia w wysokosci 36 zl. Czy w zwiazku z tym moge zazadac zwrotu tej
    prowizji i zrezygnowac z karty? Pan na infolinie poinformowal mnie , ze moge
    jedynie poprosic o druga karte. Automatycnzi ezostanie pobrana jeszcze raz
    prowizja w wysokosci 36 zl i jednoczesnie zlozy wniosek o cofniecie tej
    prowizji ale nie moze mi zagwarantowac ze ja zworca. POwiedzial jednak, ze w
    praktyce zwracaja. Czy uwazacie ze tu jest wszystko fair?

  • 2. Data: 2003-09-19 21:57:18
    Temat: Re: Nie dotarla do mnie karta z mbanku.
    Od: "david" <d...@p...fm>

    Użytkownik "Piwek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > prowizji ale nie moze mi zagwarantowac ze ja zworca. POwiedzial jednak, ze
    > praktyce zwracaja. Czy uwazacie ze tu jest wszystko fair?

    TAK

  • 3. Data: 2003-09-20 07:08:32
    Od: "Eska" <x...@x...pl>

    > Nie dotarla do mnie karta z mbanku do rachunku e-max. Oplata zostala
    pobrana
    > za nia w wysokosci 36 zl. Czy w zwiazku z tym moge zazadac zwrotu tej
    > prowizji i zrezygnowac z karty?

    Opłata za kartę pobierana jest w dniu wysyłki, więc może jeszcze trochę
    poczekaj.

  • 4. Data: 2003-09-20 07:51:38
    Od: "Piwek" <p...@i...pl>

    Karta miala do mnie dotrzec w kwiwetniu....Chyba dosc dlugo czekalem?

  • 5. Data: 2003-09-20 08:37:28
    Od: "david" <d...@p...fm>

    > Karta miala do mnie dotrzec w kwiwetniu....Chyba dosc dlugo czekalem?

    to teraz się obudziłeś że karty nie masz ???

  • 6. Data: 2003-09-20 09:08:10
    Od: "Piwek" <p...@i...pl>

    A co to zmienia jakbym sie obudzil w czerwcu, lipcu lub sierpniu? Po prostu
    nie byla mi potrzebna...Zreszta to nic nie zmienia moim zdaniem...Czy bank
    nie powinien wysylac tego listem poleconym?

  • 7. Data: 2003-09-20 12:00:20
    Od: "david" <d...@p...fm>

> [...]
    > nie byla mi potrzebna...Zreszta to nic nie zmienia moim zdaniem...Czy bank
    > nie powinien wysylac tego listem poleconym?

    nie, nie znam banku który wysyła karty listem poleconym, mBank też nie jest
    tutaj odstępstwem; a czas ma tutaj znaczenie, dlatego że gdybyś zgłosił to
    im w kwietniu/maju to byłoby jakoś logiczne że zawiniła Poczta i nie masz
    karty, a teraz można sobie pomyśleć że ci ona po prostu zginęła/zniszczyłeś
    ją i chcesz drugiej a wtedy reklamacja może być inaczej rozpatrywana...
    posłuchaj sam siebie
    A: witam, chciałem zgłosić że nie otrzymałem karty Visa
    B: a kiedy ją pan zamawiał?
    A: pół roku temu, tak sobie czekam już pół roku i właśnie się zorientowałem
    że to chyba troszke długo nie przychodzi

    :)
    pozdr
    david

    no ale reklamuj i powiedz czy ci uznają...

  • 8. Data: 2003-09-20 12:40:31
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bkhfh5$t6o$...@a...news.tpi.pl,
    david <d...@p...fm>:

    > nie, nie znam banku który wysyła karty listem poleconym

    Lukas o ile pamietam wysyla poleconym, na szczescie przynajmniej nie za
    potw. odbioru

    --
    Robert

  • 9. Data: 2003-09-20 15:26:30
    Od: "Piwek" <p...@i...pl>

    No jakbym ja dostal to przeciez bym ja aktywowal. A jej nie aktywowalem
    poniewaz jej nie dostalem. To czemu jej w takim razie nie aktywowalem?
    A naprawde nie jestem bankomaniakiem...nie interesuje sie tak jak pewnie
    wiekszosc grupowiczow..nie przyslali to nie...nic mnei to nei
    obchodzilo...dopoki nie bla mi potrzebna wyplata z bankomatu czyli pare dni
    temu...

  • 10. Data: 2003-09-20 18:12:26
    Od: "m23m" <m...@W...pl>

    > nie, nie znam banku który wysyła karty listem poleconym,

    E, to chyba w ogóle niewiele znasz banków... ;-)
    Podam tu trzy, które na pewno przesyłają karty listem poleconym (czyli: w
    ciągu ostatnich kilku miesięcy dostałem w ten sposób karty od nich):
    1. BZ WBK
    2. Pekao SA
    3. Raiffeisen Bank Polska

    Pozdrawiam!