  • 1. Data: 2003-09-19 18:01:33
    Temat: [Fortis] Prowizja od transakcji bezgotowkowych VE
    Od: "janko" <m325@o_nospam_2.pl>

    Wraz z nowa TOiP, ktora bedzie obowiazywac od 6.10.03 Fortis wprowadza
    prowizje od transakcji bezgotowkowych w wysokosci 3.90zl.

  • 2. Data: 2003-09-19 19:57:46
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    janko wrote:
    > Wraz z nowa TOiP, ktora bedzie obowiazywac od 6.10.03 Fortis wprowadza
    > prowizje od transakcji bezgotowkowych w wysokosci 3.90zl.

    Chyba gotówkowych?

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 3. Data: 2003-09-19 19:59:22
    Od: "Andy" <a...@i...pl>

    Gdzie jest ta tabela ? Dotyczy to tez epakietu?
    Andrzej

  • 4. Data: 2003-09-19 20:26:24
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Andy wrote:
    > Gdzie jest ta tabela ? Dotyczy to tez epakietu?

    E-pakiet od zawsze miał specjalne miejsce w tabeli :)
    Standardowe opłaty, jak i opłaty do e-pakietu pozostają bez zmian.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 5. Data: 2003-09-22 07:45:56
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 19 Sep 2003 20:01:33 +0200, janko napisał(a):
    > Wraz z nowa TOiP, ktora bedzie obowiazywac od 6.10.03 Fortis wprowadza
    > prowizje od transakcji bezgotowkowych w wysokosci 3.90zl.

    Zaraz, ale chodzi o kartę, przelewy, czy o coś innego?
    Wypadałoby podać trochę konkretów :-/

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 6. Data: 2003-09-22 08:40:13
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Piotr Grzegorz Skowronski"

    > Chyba gotówkowych?

    byla taka i pozostaje (od gotowkowych)
    jedyna zmiana jaka zauwazylem to brak oplaty rocznej za karte VE 10 zl
    ale poniewaz przyslali "wyciag" z taryfy wiec moze zapomnieli o niej napisac
    *** blad ***

  • 7. Data: 2003-09-22 13:31:19
    Od: "" <w...@W...onet.pl>

    Obawiam się (?) że przedmówca ma rację. Banki w paxdzierniku (niektóre)
    powprowadzają prowizje za transakcje bezgotówkowe ... szczególnie te wykonywane
    poza granicami naszego kraju.

    Ciekaw jestem kto następny .... ma to związek z ustawą która zacznie
    obowiązywać 12.X. Tak więc już niewiele czasu pozostało na zmiany.

    Tomasz
    < NOTO >

  • 8. Data: 2003-09-22 14:36:09
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Ciekaw jestem kto następny .... ma to związek z ustawą która zacznie
    > obowiązywać 12.X. Tak więc już niewiele czasu pozostało na zmiany.

    Bezgotowkowe?
    Podaj przyklad takiego banku?

  • 9. Data: 2003-09-22 14:39:20
    Od: "Tomasz " <n...@N...gazeta.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > Bezgotowkowe?
    > Podaj przyklad takiego banku?

    Poczekajmy do 12 już niedaleko .... ;-)

    Tomasz
    < NOTO >

  • 10. Data: 2003-09-23 21:31:33
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    Hmmm.... od gotowkowych byla caly czas... W nowej dla electrona jest to 3,9
    zl w kraju i 3% (min. 7 zl) za granica... dla clasika i golda gotowkowe 3%
    min 7 zl, bezgotowkowe nadal 0.

    > jedyna zmiana jaka zauwazylem to brak oplaty rocznej za karte VE 10 zl
    > ale poniewaz przyslali "wyciag" z taryfy wiec moze zapomnieli o niej
    napisac

    Hmmm.... a 1 zl miesiecznie za electrona?

    Do tego z ciekawostek doszla pozycja:

    "Oplata za przekroczenie limitu globalnego ponad 5%" - 50 zl

    Pozdr.,
    Piotr